2017年3月14日 星期二

斐濟自駕遊。Fiji Airport / Sim / Car Rental


3月1日 - 3月11日 (斐濟自駕遊11天之旅)

老闆講左幾年話想去"斐濟"..咁今年還佢心願先啦

今次同樣經Expedia訂套票及所有酒店~訂好晒之後

約一星期..我習慣再直接上航空公司check自己資料ma

原本回程係12號~上去睇睇..why回程係13號架?(嚇得我呀)

第一諗自己/expedia出錯? 再睇原來航空公司取消左12號班機

暫改13號回程..等我地confirm~即刻打去expedia問+插囉

雖然航空公司取消航班唔關佢地事~但都插佢地唔即時通知我

我咁岩上網睇到先知咋~唔睇唔會知(不過可能岩岩取消..未咁快通知卦)

但點都好..用expedia咁多次~今次第一次..接觸客戶服務人員

服務好好又有效率+有禮貌~我無理插插插都好耐心聽(sorry! 哈哈)

真心覺得跟得好足+有效率(絕無賣廣告成份)~同埋..因為改左回程

連帶影響已訂既酒店~好在..最尾果間可以方便更改日子

如果改唔到..就真係麻煩~最終決定提早一日(11號)回程

已付酒店費..以當日計算退回Visa(預訂可網上攪..但任何更改要call上熱線)

* * * * * * * * * *

3月1日(星期三..Day 1)~我地乘坐FIJI Airways(24h online check in)

直航由HKG>NAN(FJ 392)..航班時間16:55-07:10(+1)

飛行時間10h15m~來回程準時起飛..起飛/降落好穩定順暢

機艙座位(2 4 2)..座位舒適算寬敞~有娛樂及叉電設備

由於減省營運開支~依家好多航空公司都會聯營

基本上..座位比較爆~4座位想擺橫瞓覺..好難了

機上提供2次飛機餐~完全唔好有期望

入境斐濟..要填入境紙~入境好多野唔帶得/要申報

但冇澳洲咁嚴~但取行李後..每個喼都要打開檢查

斐濟係太平洋島國..位於南太平洋~鄰近澳洲及紐西蘭

與香港時差(+4)~11月起有2個月夏令時間(+5)

11月-4月屬溫濕季(多雨)..5月-12月屬乾涼爽

實地感受3月天氣~濕熱+無風..約30度(全年平均溫度為22-32度)

3月2日(星期四..Day 2)~斐濟時間07:05am..準備降落

出發前同老闆講.."fiji time唔駛急,最緊要慢"(佢好驚訝話"吓?!")

最鬼怕佢成日催人送餐/做野/乜乜乜(平時我就係比佢催到呢 @_@)

Yes! 旅程準備開始~Enjoy the Fiji Time! Let's GO!

落機有幾位人兄..唱歌迎接旅客~後面就係排隊過關

機場內好多地方擺放依個牌(我唔敢按..驚按下會突然大聲響! 哈哈)

機場Duty Free買酒最平~隔離就係行李帶

取行李後~臨出大門..每個喼都要打開檢查

有個日本女仔好誇張~成個喼都係零食..唔係原包裝

係拆散晒..即攞即食得果D(仲要零食中間..無啦啦有個爸爸)

老闆話..想像唔到日本女仔個喼係咁亂(美好都幻滅了..奸笑)


機場大堂有間Westpac~先換USD100..去到Port Denarau再換

佢都有HKD係牌板..但用美金比較抵用~USD:FJD($100:$194)

隔離係Vodafone~對面仲有間Digicel

係Vodafone出左張8GB Data Sim(USD35..約HK$272)

機場內部好多地方裝修緊

出面仲有間Western Union


出發前..同老闆講定~落機要係機場摸下環境先

最重要..搵返網上訂既租車公司+了解還車位置

因為離境果日要凌晨還車~唔想到時臨急先搵

由Digicel旁門口穿出~就係所有租車公司既位置

今次揀Bula Car Rentals~網上deal好晒..攞車當日先比錢

還車位置係counter玻璃門口~而對面係機場停車場

遠望NADI(紅字)位置..係離境大堂

入境出口有黃色的士~Airport>Port Denarau (FJD30..約HK$117)

走果日凌晨要出車~雖然酒店都揀近機場

但為免有任何閃失~有日叫老闆由酒店>機場一轉預時間

離境大堂..之前NADI(紅字)位置

離境當日..離境大堂


check in counter

做左online check in..可以係counter 33 (Bag Drop)


係認可免稅店購物滿FJD500~可以申請退稅15%(keep收據)

入閘後..都仲可以盡情購物

閘口前好多sofa床..預比旅客瞓的

想像唔到..架飛機慢慢停泊後~有咁多雀仔飛晒去機頂

3月11日(星期六..Day 11)~回程同樣乘坐FIJI Airways

直航由NAN>HKG(FJ 391)..航班時間08:20-14:50

飛行時間為10h30m~同日14:30..平安抵港




* * * * * * * * * *
租車方面..係"Bula Car Rental"揀租左架"KIA(Rio)"

因為會出外島渡假~所以安排由Port Denarau取車

職員遲到左10分鐘~落船見唔到有人同我地接洽

好在..係車場見到架租車公司名~先同佢會合

之後接我地去Golf Club - 租車公司分店攪手續

之前用email deal好晒~send埋driving licence(copy)

所以去到check好車+過數..好快攪掂!

"KIA(Rio)-4 Days"(FJD453.2..約HK$1767.5) (Deposit FJD700..約HK$2730)



租車公司個logo印左係車身~我覺得唔係咁好囉

太顯眼比當地人知道係遊客~如果遇著壞心腸既人

分分鐘特登撞你再R錢/有其他唔好既目的

最攪笑..唔駛插住車匙都開到車(哈哈)

今次租4日..共行左283km

油站普遍係Mobil/Pacifics/Total~4日油費(FJD49..約HK$191)

係Town parking..記得要入標~因為都check得幾緊


FIJI流通貨幣~而當地簽咭要收3%-4.5% charge

硬幣仲有一款10cents

(待續)

參考資料 :

1. Expedia - https://www.expedia.com.hk/
2. FIJI Airways - https://www.fijiairways.com/
3. Bula Car Rental - http://www.bulacarrentals.com.fj/
4. Airport Shuttle Fiji - http://www.airportshuttlefiji.com/
5. FIJI Airport - http://airportsfiji.com/
6. Simcard(info)- http://prepaid-data-sim-card.wikia.com/wiki/Fiji

6 則留言:

  1. 二請難送笠 哈哈哈哈~
    等我~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 二送難請笠..寫完依篇有D虛脫
      快D同我人工呼吸!! 哈哈哈哈

      刪除
  2. 嘩!mi
    fiji 銀紙好靓
    早知叫妳有全新幫小寶收集啦
    依個地方有排都未會去啊 呵呵 太遠啦 ~~~~~

    1010 我都唔鍾意有租車公司名係車啊


    lets go 唔駛急最緊要慢 哈哈 啟程啦 ~~

    回覆刪除
    回覆
    1. HELLO細表..早呀
      100果張好恐怖架~係昆蟲來(哈哈)
      係啦~d車唔好有logo比較好~外地唔係個個好人ma
      ok..let's go! 蝸速..哈哈哈哈

      刪除
  3. 一齊笠午安好啦..突然好頭痛呀我
    唔知係咪作感 因為打左20個乞痴 (唔係妳掛住我嘛~~)
    又無咗個留言..我都唔記得回到邊 哈哈~
    係咪講到要申報呀?! 樣樣要申報 我最驚 填漏嘢就煩~
    怕咩喎 叫呀喂按個牌咪得囉 哈哈~
    重點來喇 -->>>>>> 機場Duty Free買酒最平 卡都未買就買酒 嘩哈哈哈哈哈~

    仲要零食中間..無啦啦有個爸爸-> 我初初快睇 以為佢爸爸無啦啦企咗喺度呀 哈 原來係果d爸爸~~~~
    妳辦事 我就十級放心啦~
    如果我地4個去旅行 諗起都爽 我指我同阿喂 嘩哈哈哈哈~
    老實講..我地想做 但妳地就一定唔放心比我地做架啦
    咁妳地做哂最好 唔駛擔心多樣嘢 嘩哈哈哈哈~

    我都唔鍾意車身有公司logo囉 一睇就知係遊客
    好似去到邊就比人劏到邊咁~
    黃色張銀紙最特別 但原來係虫虫來 唔怪得妳擺咁開啦 哈~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 三拾笠..唔好成日拾下拾下呀
      天氣咋暖還寒~真係要小心身體呀你
      今日好d未呢? 未就等我過黎..同你搓心口啦(哈哈)
      有呀~個留言作c..依家咁長都無事~梗係知衰定啦
      重點重點..重你個頭咩?! 哈哈哈哈(衰)

      係囉! 果個日本女仔..真係唔知點收拾行李
      勁誇張..打開全部係散裝零食~爸爸又係中間先怪
      哈哈..爸爸企係喼度就恐怖啦~虧你諗得到
      (得啦..知啦! 又話我寫得衰誤導你呀ma)

      笠..你都唔知~去一個地方我真係要100%準備
      就算唔sure都要做定幾手~話晒唔係自己地方
      唔想攪到自己心慌慌..準備寧願做足d心安好多
      衰喂話..今次旅程全部都好順利~=上船交通/酒店安排
      我咪話佢囉~順利係因為我做足功課~讚下我會蝕咩?
      係咪咁講呀! 所以你話佢幾衰..永遠對其他人最好架

      係啦~d人一睇到架車logo..即刻有動機囉
      依樣真係最唔好~身份太易暴露~張100勁恐怖呀(哈哈)

      刪除