2017年3月22日 星期三

斐濟自駕遊。Matamanoa Island Resort(Snorkelling)


3月1日 - 3月11日 (斐濟自駕遊11天之旅)

5D4N..外島渡假生活~主要都係食..瞓..hea

最正今次有得瞓晏覺~老闆有d唔舒服..無力捉我浮潛(奸笑!)

次次係外島渡假~佢講明..唔准我瞓晏覺(攰都唔准瞓..太殘忍了)

仲話要陪佢..每日浮潛10個鐘架(10個鐘喎?! 我真係想睇佢表演囉)

有2日見佢精神d~留意埋水流..都一齊出去浮潛當運動

外島水域始終靚過Nadi~所以唔想浪費欣賞海底既機會

雖然深潛會仲正~以前玩過幾次..但係澳洲果次嚇親

心理壓力好大..之後無左興趣~唔知他日..會唔會有返呢?

* * * * * * * * * *

浮潛先黎落雨..連個天都幫埋我(哈哈)

老闆唔怕曬黑~但係斐濟..佢都話d陽光太猛~好邪惡!

有客人係沙灘整左個心型石~老闆叫我改字..變成NY

雨後放晴..水流都急


 中間係海濱小徑~有日由高望向海..見過幾條鯊魚BB出沒

d水超清透徹

寧靜的海底世界












(待續)

2 則留言:

  1. BULA BULA笠~
    食HEA瞓 人生一大享受~
    係啊..上次去馬代 呀喂都話要每日浮潛10個鐘架 唔係蝕哂 哈哈~
    原來妳喺沙灘影果個係呀喂 我初初以為係D職員咋
    衰喂丫 一有得玩就真係唔等老婆~

    WOO d水超清透徹呀 就咁睇相都覺得非常正 識游水幾咁好呢~~
    海底世界真係咩魚都有 見到勁開心架
    我鍾意去海洋館睇魚架 但見地困住一個地方又好慘咁~~

    如果可以係海底世界生活..真是多美多寧靜多好呢<--海底就變得不寧靜了~~~~~~~~
    哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈

    磨 THEM (快)

    回覆刪除
    回覆
    1. BULA笠..近排BLOGSPOT出得晒D留言喎
      係啦~衰喂最鐘意蝦我+虐待我~佢特別開心架
      依次無啦~日日都有時間午睡~不過都唔太ENJOY
      擔心佢囉~D藥又食晒ma~佢話出島即刻買藥架
      我話點解唔襯外島有時間休息就瞓多d
      出島好返晒ma..仲諗住食藥(依d咪成日都植入式左囉)
      我想像唔到你驚水既程度..聽日見到問下你先
      等我搓你心口..為你解開心魔! 哈哈
      衰啦你! 有你個海底先變得不寧靜..鬼殺咁嘈果個咪你囉(奸笑)

      刪除