2017年3月24日 星期五

斐濟自駕遊。Ratsun Nadi Airport Apartment & 自煮晚餐


3月1日- 3月11日 (斐濟自駕遊11天之旅)

離開外島..繼續係Nadi留多5D4N~酒店方面..原先有考慮揀

Sanasana既Intercontinental Fiji Hotel~但最尾一日早機

即係要再轉酒店~加上..我地打算租車四圍去(早出晏歸)

住Intercontinental有d浪費~同埋..最主要地點距離好遠

公路無街燈..出入較危險~如果純係酒店hea會比較適合囉

同埋..依家鐘意揀Apartment~有廚房+洗衣機就比較方便

最終決定住Nadi Airport區"Ratsun Nadi Airport Apartment"

check in手續快捷~內堂有電梯服務(通往房間樓層/basement/超市)
大門口前可泊車~商場內有蓋停車場都係免費泊車的

酒店大門口隔離

(上圖左邊)Lotus..係換率最好既一間找換店(USD100:FJD202.35)

對面商場超市停車場入口~住客可以免費泊車(我地全程泊有蓋)

超市同Lobby同層

樓層lift口空間感好大~非常非常寬敞

樓層設計係口字型~另一邊同樣有lift





"One Bedroom"..有廚房設備及洗衣機+乾衣機




房間好乾淨..每日有執房清潔服務


大門旁係洗手間..中間係睡房~間格都好ok

廳同房分別有獨立分體冷氣~超夠凍

洗手間簡潔光猛


旅程中..洗衣機對我地都好重要~可以唔駛帶咁多衫

+有得洗下衫~感覺乾淨好多~仲有埋乾衣..好方便呢

用品係三間酒店中~最好用既一間


0308結婚週年日..原本出去食~不過回程太遠+無街燈

老闆叫我煮~不過斐濟..好既食材都去晒酒店區(超市好野有限)

極其量買左2隻龍蝦..先整個"番茄什菜龍蝦湯"




"龍蝦伴炒什菜"




"羅勒炒蜆肉"

有日食完個late lunch..係超市見到有"蟹"(咁多日第一次見有蟹)

老闆即刻話買..結構好似"麵包蟹"~但鉗就一大一細

預先叫超市職員~幫我地打碎個鉗先

"蒸蟹 & 生果雙拼"

蟹蓋多膏..甘甘香香~但肉質唔太得(可能急凍關係)

"百香果拼布冧"


我揀"百香果"想消滯..果然夠晒酸

老闆揀"迷你布冧"~細細粒好甜身


有日晚餐食"韓國菜"~食剩好多..所以打包第2日做早餐


將d炸雞起肉+泡菜辣豬肉一齊炒~又幾好味喎(哈哈)

感恩! 又係夜晚先黎落黑雨..有晚雷雨好大

(待續)

參考資料 :
1. Ratsun Nadi Airport Apartment Hotel - http://www.ratsunhotels.com/

2 則留言:

  1. BULA BULA 五星笠早呀~
    星期六好天氣 星期六好天氣 星期六好天氣~~~~~~~~~~

    公路無街燈係超級危險添啦~~
    我鐘意揀 Apartment 係無咁多遊客囉 嘩 講講下又想去曼谷~~~~
    呢間 Apartment 好ok呀 夠光猛 但地方係咪細過我住間 Marriott 呀?

    WOO 見到個超市就興奮 好想同妳行大型超市呀
    妳同過小奧一齊行啦 佢無心機架 衰 諗起佢直接答妳唔鍾意行超市都幾搞笑~
    雖然呢度可能無咩嘢買 但咁鬼大地方 行下都好啦 哈哈~

    再次祝妳同呀喂三八結婚週年快樂 甜甜蜜蜜 幸福生活~

    呀喂先生 你有個識煮嘢嘅老婆係幾咁幸福呢
    求其都煮到餐你鍾意食嘅嘢 你真係要好好珍惜呀~
    相對小奧 我真係對佢有d虧欠 難食都要食 仲要比我鬧 哈哈~
    笠..我反而對龍蝦嘅伴菜有興趣 係咪用黑椒炒架?! 好鬼正~
    百香果夠哂酸..連妳都咁講 我估係超級酸 (一路打一路流緊口水 哈哈)
    迷你布冧好特別呀 好多汁咁 正呀 想問咩口感呀? 林pat pat?!
    泡菜辣豬肉一齊炒正架 妳番香港都咁炒下啦 惹味又簡單 哈哈~
    韓國壽司好味呀 其實我鍾意食呢類壽司 就咁蔬菜好爽口
    我超愛食太卷架 不過又唔抵食 哈 同埋成日見到塊紫菜林哂咁 睇見唔想食囉~

    我都係 如果知道好快番 Apartment 就會插另一張卡喺房 但唔係間間都可以咁囉~

    回覆刪除
    回覆
    1. BULA笠 BULA豬..早呀!
      星期六都好順利吵~勁感恩!
      係啦..無街燈真係危險~同埋..最驚D人突然走出黎
      你知佢地皮膚又黑..又無反光衣~真係撞到就大鑊啦
      依間細過MARRIOTT好多啦~我覺得泰國D APT真係大好多

      哈哈..係呀~知小奧唔行超市~但我好想睇下佢點答
      如果答無所謂~我會覺得大家交情未去到好深
      佢唔好意思答最心底既答案ma~哈哈哈哈!

      多謝你呀笠..希望阿喂對我比之前更加好啦
      話時話~佢原來真係有睇我blog+你d留言架
      果日同我講~你留好長個留言
      所以要等佢睇ed我先好回..哈哈哈哈!

      hey..我好羨慕你就真呀笠~小奧唔想你辛苦
      同埋知道煮既人辛苦ma~又會幫你做下家務熨衫
      之不過..都繼續希望佢對你更加更加好~事事以老婆為先

      係呀~果個用蠔油+黑椒炒~好簡單~個百香果依家講都吞口水
      酸到呢..好鬼正! 哈哈哈哈! 個布冧又係正..買果陣好淋身
      入面甜到呢~一酸一甜..好似打返個和咁~哈哈
      多菜壽司我都like架~但韓國壽司唔係醋飯..真係好快飽
      係啦..泰國通常有2張卡比客~咁就方便好多~同埋
      我覺得最主要插卡槽底只要有野壓一壓~咁就detect到電囉

      刪除