2017年3月20日 星期一

斐濟自駕遊。Matamanoa Island Resort(1)


3月1日 - 3月11日 (斐濟自駕遊11天之旅)

斐濟外島..聞名為渡假天堂~所以今個旅程

都計劃先出外島..悠閒渡假~然後再返Nadi遊玩

外島有唔少酒店選擇~今次揀住"Matamanoa Island Resort"

出發前3日..再send email通知酒店~我地入住既日期

同埋..交代坐早船入島(因為每日有2班船)~加上..要轉小船

就算船公司通知..都想自己跟一跟(酒店收到後都直接回覆我)

* * * * * * * * * *

3月3日 - 3月7日(Day 3-Day 7)~由Port Denarau坐早船出外島

10:45am(1.5h船程)已經到達酒店外海~再轉駁小船上酒店

遠遠已經見到職員~熱烈地歡迎我地(Bula!!!)

為每人掛上一條貝殼頸鍊

再引領步進酒店


同船3 pairs外國人..一同check in

依朵係斐濟國花.."扶桑花"

每朝職員會係酒店範圍..四圍採摘

每當用餐時..會為女士帶上一朵鮮花(扶桑花/雞蛋花)

左右耳都有唔同分別(好奇問過職員..意思係右邊已婚/左邊單身)

由不同範疇職員講解酒店配套/設備(watersport/spa)

check in手續完成~由職員逐pair帶入房間

我地揀入住"Beachfront Bures"

大門旁係洗手間~對面係衣櫃


床尾對出係廳






d窗可以打開..全部有紗窗~但日頭開左成間房都好熱

因為本身無風~反而會開露台大門+洗手間窗



除左有私人游泳+可直達沙灘外

其次我地比較優先揀"只招待成人"既酒店呢

私人泳池..每日都有人清潔


露天淋浴(來回用左5秒影的~唔係有心浪費用水啊 :p)

可直達沙灘


屋頂設計好有特色~仲有2把風扇

日頭開冷氣..再開少少風扇最舒服




老闆最興奮見到依個酒陣

(待續)

參考資料 :

1. Matamanoa Island Resort - http://www.matamanoa.com/en-us/
2. Fiji Accommodation - http://www.fijiaccommodation.me/

4 則留言:

  1. BULA BULA 笠 呢後日子 我會同妳日日 BULA 哈哈~
    個海水係綠色又清 我親眼見就勁開心 lu~
    咁妳有無留番條貝殼頸鍊做紀念呀?! 我估妳都無 哈哈~

    每當用餐時..會為女士帶上一朵鮮花 咁都幾有特色噃~~~~

    間酒店靚呀 最鍾意個天花板~
    初初睇相..床尾對出係龐果張 我即心諗無窗簾咪好"撐"眼囉
    唔通真係要大自然feel?! 之後再睇相原來係有窗簾 哈~
    依間酒店都好乾淨光猛呀 要是我住既房有私人泳池 我都會玩下水~
    妳知我怕死嘛 細細泳池最好 同埋最緊要小奧睇住我 無咁驚呢~

    老闆最興奮見到依個酒陣<--?!?! 做咩唔講埋妳自己先?!?!
    一排屋既中間位置 感覺安全好多咁 哈哈~~
    磨THEM mimi 轉頭見~~

    回覆刪除
    回覆
    1. BULA VINAKA笠..好呀! 日日BU..驚你呀?哈哈
      出外島D水靚好多~哈哈!係醒喎..條鍊無留啦
      係啦~出去玩感受下當地文化ma..衰喂次次見我帶國花
      就叫我除左佢架~可能太大朵..同埋無雞蛋花咁靚
      加上你知我剛強look..帶朵花好似唔知點咁(哈哈哈哈)

      今次3間酒店都好ok~依個天花好得意..好似印度食人族果d咁
      房都用遮光布~無遮光就大鑊啦! 我要全黑先瞓到架
      倏咩咁怕死架你~大膽d先得架!哈哈
      攪笑呀..個pool我地又諗起你~阿喂問係咪做依類..我話應該係啦
      衰..全程一個人飲咋~又唔想自拎入島~出島又拎返咁多
      有晚阿喂一早瞓ed~我自己追劇飲ed一支白酒
      第2朝嚇死阿喂~咁岩開新聞話有個人飲酒飲死ed(哈哈)

      刪除
  2. 真係藍天白雲、水清沙幼呀~~夏威夷都好似有哩個戴花花嘅傳統呢:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 外島D水質真係好靚..夏威夷都係呀?! 未去過唔知啊 :p

      刪除