2017年3月29日 星期三

斐濟自駕遊。Sigatoka Town & Cuppabula Coffee Shop


3月1日 - 3月11日 (斐濟自駕遊11天之旅)

3月8日(星期三..Day 8)~是日行程..Sigatoka一天遊

Apartment>Sigatoka(車程約1h15m)~近鄉郊Queens Road段

基本上無街燈~所以實地觀察過之後..紀念日晚餐決定

取消去"Wicked Wula Restaurant"~改為自煮"龍蝦晚餐"

朝早10:30am起身~Apartment張床+房間真係好舒適

慢慢hea下+沖杯茶飲..攪掂! 11:30am正式出發

先去Sigatoka Town閒逛~之後再食brunch


Sigatoka Town環境好好..帶點點渡假氣氛



天氣超好! 好曬+好熱..但總好過落黑雨(哈哈)





感覺上比Nadi Town乾淨好多


又係有TAPPOO/Prouds


左邊MH Supermarket都多分店..但同樣好弱雞

Sigatoka Market..除左街市~入面仲有d熟食小食


當地斐濟女人代表~8成都係咁既髮型+身材
街市隔離係公車站


行完..返去TAPPOO食brunch@Cuppabula


"Iced Chocolate & Pepsi"

想飲杯"普通凍咖啡"..佢話無~所以飲"凍朱古力"

今次大鑊了! 奶昔..我唔飲得高奶脂~好易敏感

飲完無耐..上到山開始攪肚~點都忍到行完..回程先去

回程扭痛到暈咁滯~老闆又唔聽我指示兜多5分鐘車程

痛到我面都青晒+出冷汗..真係差d暈!(好在忍痛能力高咋)

返TAPPOO即刻去左先(因為個洗手間乾淨好多ma)
"Spaghetti Aglio"

意粉軟硬度適中..好味道~伴上2件蒜蓉包好香脆


"PAPA'S Pizza"..(食材有番茄,紅洋蔥,橄欖,Parmesan, mozzeralla cheese)

批底香脆~餡料豐富..整體好好味(總消費 : FJD57.4:約HK$224)


TAPPOO/Prouds/Jack's..一般都係賣依d

有手工藝品, 護膚品, 飾物, 衣服等




身體用品我鐘意用泰國/DIY~所以今次無野買

純粹買左2支Rum酒返香港..分別2Yrs & 8Yrs


(待續)

2 則留言:

  1. 四蛇爛鱔笠 哈哈哈哈哈哈~
    近鄉郊+無街燈 就算日光日白去都覺無安全感啦 何況夜晚去?!
    所以唔去係啱囉 一路揸車一路心驚驚 到時妳真係要幫阿喂搓心口喇 哈哈~

    Sigatoka Town 都好乾淨咁啊~

    斐濟女人係髮型+身材+打扮幾乎一樣添呀 妳睇右邊果3個(唔計紅衫)
    佢地都好鍾意斜揹袋咁 哈哈~

    妳杯凍朱古力 令我即諗起台南飲果杯凍奶茶 又係香雪雪咁
    我覺得太多奶 所以同小奧交換 哈~
    大佬 太多奶我驚皮膚敏感啊 試過有次飲奶
    隻手即起紅點 即飛去睇醫生啊~
    妳係咪飲哂成杯呀?!

    Spaghetti Aglio 齋齋地好味道 講起都想食 哈哈~
    PIZZA 又係正 好多餡料又脆邊~~~~

    我覺得非洲豉好靚呀~
    Rum 酒 哈哈哈哈哈哈哈哈~~~~~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 日日笠..笑笑笑! 好笑咩..哈哈
      係呀!無街燈已經危險,同埋係驚d人亂走出馬路囉
      又花眼神揸呢..到時除左心口,眼都要搓埋添呀
      sigatoka town乾淨過nadi town好多
      同埋d人都無咁鬼鬼鼠鼠咁囉
      哈哈~佢地真係個個一樣樣咁架,好難認
      你就好啦..唔岩飲同小奧交換!
      依個動作只會我做架咋,阿喂都唔會主動囉
      嘩...果次你飲果d咩奶呀? 咁恐怖出紅點添呀
      我咁大個女第一次係華欣水上樂園玩完就係咁
      以後都真係好小心,果種又痕又痛..勁難頂又唔r得
      所以大家以後都要小心d啦~好好照顧自己身體
      我呀....梗係飲晒啦! 成$36杯呀!

      刪除