2017年3月21日 星期二

斐濟自駕遊。Matamanoa Island Resort(2)


3月1日 - 3月11日 (斐濟自駕遊11天之旅)

上篇有房間內部&外部~依篇介紹Resort整體環境

Resort範圍唔大..基本上好快行完~每日來來回回行幾轉

住客唔多..環境清幽寧靜~每日聽雀仔叫唱..的確心情好放鬆
先由大門出發..繞道行一圈~Let's Go! 

左邊樓梯通往酒店泳池~右邊直上reception+接合泳池區


Reception

酒吧及餐廳







每日活動時間表



娛樂設施



"Beachfront Villas"~我去到先發現..同網站d相有少少出入

介紹Bures外景有張相..同樣有樓梯落沙灘

我一直以為Bures有..原來無~我係咁問老闆點解?

佢安慰我..無樓梯直落沙灘咪仲方便(oh no!)


另外..仲有條海濱小徑~睇日落好位置

過左海濱小徑仲有幾間Villas..離reception較遠



從我地房間行去尾段~可以通往Spa House

好原始感..但又有d up up dup dup感覺(哈哈)



露天做spa已經接受唔到~spa洗手間..仲傳來陣陣臭味


依個位置夠隱蔽..靜靜地hea下都唔錯


望出去個海景好靚


斐濟雨季雨量的確唔少野~好在多數係我地活動後先來臨

島上有2晚落超豪雨~重量級黑雨+強風..真係好嚇人

日頭就有日食早餐/係房休息時間..落過雲(豪)雨

感恩! 每次雨後..好快又放晴呢


(待續)

參考資料 :

1. Matamanoa Island Resort - http://www.matamanoa.com/en-us/

2 則留言:

  1. BULA BULA 笠~~

    好原始感..但又有d up up dup dup感覺<--無錯呀 見到d木樓梯 好多時都有呢D感覺架~
    spa洗手間..仲傳來陣陣臭味 乜mood都無哂啦 哈哈哈哈~

    6:00 dinner 都好早啊 妳覺唔覺呀?!
    望住大海真係好舒服 心情都平和好多架~
    重量級黑雨..聽個名都恐怖 真係好感恩玩嘅時候就放晴呢 ~~~~

    磨them

    回覆刪除
    回覆
    1. BULA笠笠BU BULA..哈哈
      係啦~加上剛落完雨~D木又黑黑地好DIRTY咁
      個洗手間上鎖左架~即刻應該唔係人人去得
      都可以咁臭真係勁~~~原始風味!(嘔)
      6點DINNER都唔係早啦~以前阿喂收早D都係咁早食架
      快D過埋4月..5月可以早返好多食飯啦~多好多時間用咁
      夜晚落雨堅恐怖~你再幻想下係孤島..重量級黑雨(驚架)

      刪除