2014年10月10日 星期五

華欣自駕遊。Hua Hin Night Market, Chatsila Night Market, (Dinner)Shiva Indian Restaurant


9月22日(星期一..Day 3)~黃昏參觀完火車站..仲未肚餓

所以行左Night Market先~依兩個night market係旅遊區

賣既野大同小異~除左擺賣..同樣有食肆~以海鮮檔為主

網上做Research時..見唔少人會話係道食海鮮餐

我估應該旅遊書有推介~Um..! 我本身唔會買旅遊書睇

一來..去一次又未必會再去~買本書睇1次又好似好浪費

加上旅遊書唔排除收錢宣傳..為食店推介~始終無咁中肯

所以行程都無打算係依道食~純粹閒逛欣賞呢^^

Hua Hin Night Market(位置 : soi 72..火車站向上行轉橫街)








入面橫街..仲有個"Chatsila Night Market"







屋仔可以上去參觀





老闆行得好快~行完返轉頭提我唔好影鏡~我答佢"哦"

行完仲問佢邊間房有鏡? 回港睇返原來影左(哈哈)





是日晚餐plan左食"印度菜"~下午食完afternoon tea好飽

打算行完night market先食~我知老闆一般想食"印度菜"

因為我想點東點西果陣~唔係話"好飽"..就話佢已經夠

攪到我無晒mood~其實都係就我食一餐咁多..真係咁委屈?

"Shiva Indian Restaurant"(位置 : Soi 88接1043..38/11 Khao Hin Lek Fai 2 Road)



印度老闆間屋好大仲有涼亭~花園佈置好靚好舒服(網頁仲有其他介紹)

播放印度歌曲..非常極之好feel~另外不得不讚上圖既服務員

佢既細心度簡直令人感動~係讓人有種感覺..好似返屋企食飯

家中既管家貼心服侍一樣~用餐時候佢唔會現身(隱藏係樹後)

但會默默地關注你有任何需要~就會即時現身服務

印象最深係我影緊相~手指沾到汁污漕..又唔方便拎紙巾

雖然有餐巾但唔想抹ma~見老闆玩手機又無反應

突然服務員就極速跑黎為我送上紙巾~果刻好感動!!

因為咁細微既小動作~原來佢都默默關注呢^^



除左啤酒..係泰國我地最鐘意飲soda water



"Chicken Curry"



Butter Nan



咖喱醬好靚又夠濃稠~香料及咖喱味勁香~好正

薄餅焦香..口感鬆軟帶點拉扯~絕配..好好味!



"Potato Samosa"



我超鐘意食samosa~依個炸得好鬆脆..完全唔硬

入面咖喱薯蓉餡料好多~味道好香又粉軟口感..好味



跟上兩款醬汁~兩款醬都帶少少甜~配samosa味道好夾

整體食物有水準~服務非常細心~餐廳老闆仲好健談(總消費:340b=$84)

食完飯揸車返villa休息lu~Day 3行程完畢^^



(待續)

參考資料 :

1. Shiva Indian Restaurant - http://www.indianrestauranthuahin.com/

6 則留言:

  1. 五穀笠 早啦 依家得閒 d 咋 希望一陣可以 hea 過啦 好鬼攰 ~
    ( 妳心裡面實話抵屎 妳都有今日喇 ) <-- 妳唔好唔認呀 ~
    嘩 我好鍾意買旅遊書架 有時去完之後都會拎出黎睇架 好開心呢 ~
    拎住天書唔駛煩 因為記唔到咁多嘢囉 ~
    我最鍾意行 NIGHT MARKET 架 好多嘢睇咁
    不過呢兩個 NIGHT MARKET 係咪好細架 ?!
    係咪驚影鏡影到鬼呀 ?!
    我去泰國實會餐餐食泰菜 因為夠正宗 D 味道喺香港真係食唔到囉 ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 一笠笠..happy monday good morning
      哎yo! 我見你咁忙..心痛都黎唔切啦~點會話你抵屎呢
      (我知你心裡面實話..咪扮野啦你)<你唔好唔認呀
      笠子..你無咁多時間做research~睇天書係方便好多
      加上你又唔行得又唔熱得又唔曬得(嘩哈哈..係咪好了解你呢)
      night market我鐘意去local果d~d野平到呢..真係勁掃架
      依2個一般大啦~大都無用..d野賣來賣去一樣ma
      係呀..驚影到鬼呀~一陣帶回香港就弊啦
      泰國食pizza真係好正架~同香港果d都有分別
      我無你咁專一ma~你餐餐食泰菜=米線一樣囉(哈哈哈哈)

      刪除
  2. hi hi yanomi, I super like samosa too....

    jessee

    回覆刪除
    回覆
    1. happy sunday jessee..hello你好嗎^^
      yeah~~~! 係呀係呀~記得你都好like samosa~大家口味好近呀 :p

      刪除
  3. I want to go to Hua Hin too~! Looks attractive! ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. happy monday good morning applesamanthalee
      平淡之中..依個地方真係幾吸引~暫時唔算多旅客去 :)
      旅遊業暫未攻陷~真係可以考慮一下^^

      刪除