2014年10月17日 星期五

華欣自駕遊。Chatchai Market & Cha Am Market


9月24日(星期三..Day 5)~每次旅遊..我都鐘意去local market

希望係當地買到食材返香港~加上泰國既物資+食材好豐富

而我地又鐘意食泰菜~所以去local market上貨必定大有收穫

上午行程local market~第一站"Chatchai Market"(位置:soi 72橫街附近)


好大型既街市~有各式各樣物品(濕貨/乾貨)





見到乾品雙眼發青光~比香港買既泰國貨仲要高質+平價

所以係道掃左唔少貨(總消費:1250b=$308)~之後有日再encore

我地幫襯兩母女果檔~佢地既貨源比較多而且貨品靚

再經老闆殺價又平d(哈)~最正係會將乾品抽真空~方便帶返香港



係Chatchai Market閒逛左好耐~再去下一站"Cha Am Market"

同Chatchai Market距離好遠~要經過Hua Hin Airport

區域較近Cha Am Beach(位置:motorway 4往bangkok方向~Ratsadon Phli 轉左)

Cha Am Market範圍好廣~前2個屋頂型係食肆

後半圓拱屋頂係乾濕貨街市



食肆環境都幾乾淨~有唔同熟食檔及飲品檔



見有d肚餓..係依間食少少野先





"海鮮炒河"

炒得好有鑊氣~海鮮料新鮮..味道好正



"炒菜"..又係好有鑊氣~炒得好香..菜非常嫩口~整體食物好味

價錢非常清晰~原本食店老闆就咁講價錢(總消費:110b=$27)

其實心數計過都岩既~但老闆娘為更清晰再同我地對單

中途有個乞錢婆婆向我地討錢~佢又即刻趕走婆婆(感覺對遊客好好)



食完早餐..再過隔離睇下有咩買



地方好大..空間感比Chatchai Market仲寬敞

就算出面好爆熱~場內都唔覺熱



乾品仲平dd~但packing方面..就無抽真空lu



我地幫襯依檔..唔駛殺價會自動平dd(總消費:780b=$192.5)
(遊記行程部份完結後~將會出一篇手信/乾品篇..睇下買左咩呢^^)





買完乾品..想買埋"咖喱醬"~左穿右插..搵到婆婆依檔

勁多咖喱~婆婆唔識英文..我用有限泰語問佢係咪"鏡"(=咖喱)

佢點頭講左堆泰語(哈哈! 我拎頭)~之後用翻譯+身體語言溝通

佢明白..我地又成功買到(實在太好玩啦)



20b/包~所以叫婆婆用一個袋裝晒5份就ok(總消費:100b)

同埋要拎上機~佢好有心機打包到好密實~又好笑容呢

返到villa雪入雪櫃~到走果日先入喼上機



(待續)

沒有留言:

張貼留言