2014年10月9日 星期四

華欣自駕遊。Hilton Afternoon Tea & Hua Hin Railway Station


9月22日(星期一..Day 3)~係"Breeze Spa"做完4hrs Spa後

下午揸車去"Hilton"食afternoon tea~之前做research時

睇過好幾間Hotel afternoon tea~當中以"Centara-The Museum"

食評為最好~但因為老闆唔like西點~我其實又唔算甜品迷

afternoon tea想搵d清淡會較為岩食~原本Hilton做芒果主題

不過依日去到轉返普通afternoon tea set~餐飲"Cappuccino"


老闆要"Iced Mocha"

兩款咖啡各有味道~咖啡味好香濃..兩款都唔錯



Afternoon Tea Set



春卷炸得金黃脆身~以素菜做餡料..配上微酸甜醬好正



"煙三文魚三文治"~煙三文魚唔太鹹..肉質結實



"碎蛋沙律三文治"~味道清清淡淡..唔錯



底層西餅老闆話唔食~真係食到我呆雞

藍莓芝士蛋糕~有芝士香味..藍莓醬不太甜好ok

但質感比軟鬆散



因為甜點太多件..所以揀件"朱古力蛋糕"叫老闆幫手食

旁邊果款普通蛋糕都ok..蛋糕層質感好軟綿綿唔太甜



依款帶點楓糖味~質感比之前較實..亦偏甜左少少



朱古力mousse..好濃朱古力味但超甜(總消費:450b=$110)



食完afternoon tea~揸車返villa休息

等到黃昏..再揸車去火車站參觀+影相









幾分鐘後..咁岩有火車到站~好多小吃擺賣即時上前兜售



本身火車都有一卡係"廚房&餐廳"



停留時間唔太耐..聽到"叮~叮~叮"..好快又準備開車





火車售票處..無駐足深入研究~因為又準備出發行夜市lu^^



火車站對面位置



(待續)

2 則留言:

  1. hihihi mimimi 失踪佐好耐添 你最近幾好嗎? 我番工都好忙呀..番到屋企又要同nicole玩, 玩完又掛住打機所以都冇時間上blog lu hehe
    你覺得華欣好唔好玩呀 頭先摷番嗰時我去華欣啲相睇 原來我都有寺呢個車站架
    做4個鍾spa超正喇 我都勁想做spa呀 做完成個人鬆晒

    回覆刪除
    回覆
    1. happy monday大木..小木+糖妹好嗎?
      近排天氣涼左啦..小心身體呀
      係呀~火車站都係景點之一..必去! 哈哈
      去泰國好做spa超正~又平又唔駛曬..哈哈

      刪除