2014年10月24日 星期五

華欣自駕遊。Santorini Water Fantasy


9月25日(星期四..Day 6)~係Cha Am Market食完早餐

下一站"Santorini Water Fantasy"~近年泰國不斷興建水上樂園

就連好多地區既resorts~都紛紛內建一個小型水上樂園吸客

真係最岩有小朋友既家庭~不出resort都可以有消遣活動

而華欣暫時有2個水上樂園~另一個係Black Mountain

另外..好似仲有一個興建中~原本今個旅程老闆話出島玩

講真的..join tour出島困5-6個鐘~對一個鐘意陽光與海灘

但唔like曬既我黎講~真係幾辛苦~同埋想隨時走都唔得

相反..住外島又唔同喎~起碼想游又得..想係房hea又得

不過老闆聽到話去"Santorini Water Fantasy"都舉腳話好


門票 : 成人(900b=$222) / 小童(90-130cm..500b=$123) / baby(under 90cm..free)

入場後..係counter租locker(100b/pp..另deposit 100b/pp)(總消費:1000b/pp=$247/pp)





園內有餐飲小店, 仲可以租小屋休息~d屋仔都幾靚





除左單人大水泡~仲有雙人..勁似冬甩



我地玩晒d無咁激既warm up左先~之後再玩刺激既









依條毒蛇..好似無乜料到~衝落黎果下..嚇到我勁肚痛



老闆話少少驚..無我咁誇~我話你坐後面梗係唔驚啦

大佬!! 坐前面睇住衝落去..真係人都癲



仲要衝上蛇頭~再來回來回直到停為止

痴線架!! 玩完依個驚到唔敢再挑戰另一個(哈哈)

果個係好似飛機洗手間沖廁咁既..企定定係道

突然打開塊板就垂直跌落去~我真係玩唔到啦



玩完去睇人玩~就覺得勁好笑(d人奪命狂呼..哈哈)



比條毒蛇攪掂左~要去飄浮冷靜下(條蛇兩邊都好直..驚)



另外..有一個兒童樂園區





木桶裝滿水~就會向下傾瀉





依個人造浪位置超正~坐係道又唔曬..景觀又好

每41分鐘有一次人造浪~未夠鐘果陣好平靜

夠鐘玩浪既時候~d泰國人從四方八面衝返黎

老闆每次都會出去..玩得勁開心啦

我都有出去浸~但比較鐘意坐定定望景觀(覺得好舒服)



唔經唔覺..係水上樂園都玩左4個幾鐘~我覺得hea過出島玩

時間又彈性d~梳洗完..開始肚餓lu~下一站..食海鮮! GO!



(待續)

參考資料 :

1. Santorini Water Fantasy - http://www.santoriniwaterfantasy.com/home.html

沒有留言:

張貼留言