2014年5月15日 星期四

毛里裘斯自駕遊。Mauritius Baystone Hotel(1)


每次外遊揀酒店~老闆對我都好有信心+大家會有默契

最好新落成無耐~另外會鐘意光猛新淨+帶時尚感既酒店格局

今次揀選依間酒店..第一眼已經超鐘意~雖然位於北部比較遠

但反正自駕遊..有車去邊都方便ma~加上酒店以歐洲客人為主

主要入住既都係情侶/夫婦~環境+氣氛都好有情調又幽靜


因為預計每日都早出晚歸~唔會主力係酒店hea

所以放棄海景揀Deluxe Room~露台直望係酒店入口位置

租車可以泊係樓下~除左我地..其他住客都無租車

所以長期可以泊係有蓋位置..超正



房間簡潔乾淨~張床仲超舒服+好好瞓

基本上每晚同一個動作~可以瞓到天光(哈哈)





無論酒店/房間設計..都切合酒店主題



露台位置



大門入口..左邊係洗手間~右邊係組合櫃連mini bar

門框位收納接近成平面~感覺上時尚..更有線條美



洗手間及浴室會分成獨立室



洗手間內璧燈



浴室..外望係露台位置





浴缸出水位~洗野真係一流(哈哈)



企缸位置..除左花灑式~仲有近年好hit既rain shower





房間內既天花燈飾



房間外走廊位置



餐廳位置..每晚隨客人喜好~可以揀室內外座

除左第一晚坐室外~其餘幾日都坐室內

其一入夜天氣好涼~即使著外套都覺得越坐越凍

其二..法國人大多都吸煙



加上..我覺得坐室內梳化座~空間感更大更舒適



室外座除左依部份~近沙灘位置都有好多檯



有日同服務生傾開計~佢問我地係咩國家既人? 我叫佢估下

估唔到又係估日本人(因為好多時旅遊..d人都問係咪日本人~之後先Chinese)

話見我地既行為舉止好溫文又靜態(感恩! 起碼無失禮香港人呢^^)

之後我地話香港人~佢即刻聯想到係一個好繁忙既城市

生活節奏勁急速喎(哈哈)~之後有日..仲邀請我地參觀廚房

有幾個Chef..阿頭就帶我地四圍參觀~除左煮食位置

入面仲有幾間玻璃房~個別用黎煮理唔同食材(如海鮮,牛羊肉)



老實講..是次邀請都可能係因為見我影食物

所以邀請入內參觀~唔多唔少..目的都想幫手宣傳

不過我blog只講自己真實感覺~唔會刻意扭曲/美化

是好是壞..亦純粹只係比大家一個參考呢^^



(待續)

4 則留言:

  1. 四腳朝天笠 妳覺得似咩呀 對手對腳 fing 下 fing 下咁嘅呢 嘩哈 ~
    早啦又 今朝好焗熱呀 妳覺無 ?!
    咁妳認路我都好放心嘅 我真係無認路嘅習慣 見路就行 哈 ~
    間酒店真係好舒服 白雪雪 好寧靜嘅感覺 ~~
    我鍾意坐有得 "挨" 嘅梳化 ~
    rain shower 我又麻麻地喎 可能我唔識游水 唔係太 enjoy 比佢係咁照頭淋呀 哈 ~
    """"話見我地既行為舉止好溫文又靜態"""" --> 嘔呀 嘩哈哈哈哈哈哈 喺度老作 唔信呀 ~~~~~~~~~~
    比妳呢句嚇到我唔知再想寫咩 嘩哈 走 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 一言難盡笠..happy monday你屋企成日布四腳朝天既生物嗎? 我無喎..所以唔合你講咩~哈哈
      今日有d風啦~終於可以開窗..早幾日開足咁多日冷氣呀~好焗熱囉
      臭笠..溫文又靜態咁易比你見到咩~我地依d出國有儀態架ma
      唔通好似你咁咩..哈哈哈哈

      刪除
  2. 我都係呀,每次去旅行,酒店選擇都係一個幾重要嘅問題...
    你呢間酒店睇落好新淨呢,個露台又夠闊落,不錯呀 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀..最緊要光猛乾淨~住都舒服好多囉

      刪除