2014年5月2日 星期五

毛里裘斯自駕遊。Dolswim(Dolphins Encounter)


係Day 2 Route Check既時候~其中一站..

去"Dolswim"報左個"Dolphins Encounter"出海團

幾日行程都安排陸上遊玩~顧及到老闆會想出海玩返日

加上我未試過近距離同海豚暢泳~所以都非常有興趣^^

做research既時間睇過好多tours~最好評價係"Dolswim"

佢會guarantees 90%見到海豚~當然都要視乎當日情況

始終野生無餵飼既情況下~好睇當日天氣+自己運氣呢

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

"Dolphins Encounter"有2個選擇~Encounter 2.5小時行程(Rs.1500/pp)

Encounter+lunch(Full day-Rs.2200/pp)~反正預玩一日..我地揀後者

另外..仲有個"Whales Watching"~不過季節性先有團出海觀鯨

Dolswim仲有"Transfer Service"(印象中好似約Rs.2300-RS.2500 round trip)

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

4月8日(星期二..Day 4)~依日4點起身..梳洗完係房食早餐

每次旅遊老闆實話買杯麵~成日話江湖救急做宵夜..多多藉口

因為係屋企一定無機會食到~我係唔會買杯麵做儲備架

諗起熱水浸膠杯~再釋出有害物質..好自然盡量唔會買

所以去旅遊食1,2個都ok接受到既~沖埋杯茶hea食早餐


7點要去到Dolswim~預1.5小時車程~5:30am要摸黑出車

motorway無街燈既情況下..真係好花眼力+非常小心



咁多日都無落雨~依日車程大雨到呢=.="



去到Port Louis開始天光~但仲有一半路程



oh yes! 7點準時到達Dolswim~先報到..等齊人可以出發



一隻船最多8個客人~其他6個都係法國人

以手帶做記號..其中4個人只報玩2.5小時

所以玩完要先放低佢地~再出發BBQ lunch

雨後見晴..出彩虹呢



船上有2個guide~依個負責同我地用英語溝通

另一個同其餘6個人用法文溝通~主要講解船上安全

及落水觀海豚規矩~每次2人為一組~輪住由佢帶領落水



先用慢速去到海豚出沒食早餐位置守候~果然好快見到海豚



我覺得佢地比其他tours專業~因為好多時..其他船一見到海豚出沒

就開快船過去~咁嘈雜既環境下..海豚都好易比佢地嚇走

相反..船長用較慢動力~駕到距離遠一點海豚前方守候泳過黎

另係船尾安排2人組合ready等guide指示~GO就即刻跳落水追海豚



到我同老闆果組出發..落水後guide一直拖住我隻手趕快游

水底較深位置真係好多海豚出沒~之後..仲可以係水面

第一次近距離(2呎左右)同4呎長海豚媽媽+海豚bb拍住暢泳

真係一個好難忘好難忘既開心經歷(超正)



依D係其他tours既客人~會安排全部落水慢慢搵



因為中途好大浪大雨~我地每組分批落左2次水

其實真係花左好多氣力..好攰~2轉都已經好夠

guide再轉地點~睇另一品種..體型細d既海豚



海豚出沒食早餐時段過晒lu~轉地點玩浮潛



再參觀地標"Crystal Rock"~海中心位置一舊大珊瑚石



回程先放低無join BBQ lunch既四位客人

guide再係公司拎食物及飲品後~出發去L’Ile aux Benitiers

上岸後..佢地準備BBQ lunch~我地係島上四圍行逛 



島上仲有唔少擺賣~如飾物,衣服,飲品等等



除左固定攤檔..仲有流動的









島上狗狗好溫馴又痴人~你望下佢..佢會跟住你行(哈哈)



仲嗲到呢..行埋去會即刻瞓底等你摸+同佢玩(個樣好似開心笑緊)



好香啊! 準備BBQ lunch開餐啦



當地小吃..卜卜脆



有串燒



腸仔+燒雞..燒雞勁正~好好味



老闆話燒魚勁鞋~所以我無試到



"蒜茸包"+"沙律菜"



飲品..啤酒,汽水,rhum,white/red/rose wine



甜品.."Rhum燒香蕉"~加埋椰絲~好香勁好味



兩隻好可愛既傻狗坐係我隔離~後面果隻好八卦(哈哈)



食完BBQ lunch~仲有時間比我地hea玩

我上左船吹風..搖下搖下瞓著左~1:30pm回程lu

依個trip好值得去呢~真係好專業追海豚+好好玩^^



(待續)

參考資料 :

1. Dolswim - http://www.dolswim.com/index.php/en/

2 則留言:

  1. 五笠毛桃午安好啦 ~~
    阿喂真係好愛杯麵同出前一丁 江湖救急就帶餅乾啦 一開就食得 哈 ~
    之前喺大澳都有得睇海豚 但船上面 d 人一見海豚就超興奮咁呱呱叫 我話妳咁樣會嚇走佢地 不過當然佢地唔會理啦 討厭 ~
    妳仲咁近距離見到 真係超開心勁難忘啦 ~
    燒腸仔好味呀衰 點埋蜜糖超級勁正呀衰 ~
    第 1 隻狗好得意呀 就咁睇佢個樣都好純 不過我唔敢摸佢 反而妳咁惡 我又夠膽摸妳喎 呵呵 ~
    妳見到動物就最開心啦 開心過見阿喂 哈 ~

    回覆刪除
  2. 一大笠..回埋應要準備晚餐啦我
    聽日又off啦..發達啦你! 咪唔認開心呀..我知架
    阿喂成日話江湖救急~有幾急呀..想食就食啦! 哈哈
    係啦..d人叫乜鬼先得架~想睇就靜d ma..佢地對聲音好敏感
    依日真係好近見到~勁開心..一齊游左一段時間佢先潛返落水底
    可能都feel到我係一個勁有愛心+愛動物既人定啦..哈哈
    吼! 你摸我..我咬你架! 竟然咁大膽話唔驚~哈哈哈哈
    係囉..對住動物最開心~對住阿喂成日比佢點我做野架

    回覆刪除