2014年5月21日 星期三

毛里裘斯自駕遊。Mauritius(手信&用品)


我已經習慣唔買手信好多年lu~通常岩用岩食會買比自己

因為每個人口味唔同~買左唔岩又係浪費~同埋費事拎餐懵

今次主打都係去超市上d食品~而老闆就買少少手信返公司

我依家煮野食都多用果jam~所以買左2樽(無花果味 & 車厘子味)

另一支係蜜糖~老闆欽點買的^^


行超市真係幾好~睇當地人掃咩貨多=應該好食又抵食

再買左吞拿魚罐頭&咖喱粉



我鐘意食"土耳奇杏圃"..真係好好味



又係見好多當地人買..起碼10包以上~所以買Pack試下

後面果條係健康小食bar..有日行Mall送既



係當地即買即飲既菠蘿rum~飲唔晒拎埋返黎飲



原本諗住有果味果2支~留返同表弟妹復活節BBQ一齊飲

點知..最終無攪到~我地飲下飲下..飲鬼晒lu



係超市問當地人邊隻rum好飲~佢介紹Goodwill Local Rum

返黎再mix青檸/soda/汽水/蔗糖~果然真係好飲喎(仲要勁平)



"蔗糖漿"..頭幾日行程~mix凍水拎出街當清熱飲品..都唔錯

最後一日..轉落細膠樽~再包膠袋+密實袋入喼寄倉返香港

安安全全送抵~再用黎調酒飲..味道本身係好清甜呢



20盒茶包





2條"渡渡鳥"圍巾



依D係老闆象徵式手信~再拎幾盒茶包添



6 則留言:

  1. 三合笠 哈哈 個名好得意呀我覺得 ~~~~
    早啦 依家個天又無咁黑喎 正呀 咁買車仔麵番來食啦 唔想妳又食酸辣米線咁悶 嘩哈 ~
    妳都真係鍾意食杏脯肉 我對生果類呢 d 健康零食就一般 但如果係脆片又 ok 喎 我都係 like 香口嘢多 d ~
    好似 like 妳咁 妳係香辣雞嘛 ~~~~
    " 原本諗住有果味果2支~留返同表弟妹復活節BBQ一齊飲 點知..最終無攪到~我地飲下飲下..飲鬼晒lu "
    ---> 自己想飲就直接講啦 嘩哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈
    笠 我依家買手信都係轉向服飾方面 起碼唔會食哂無咗回憶囉 圍巾好靚呀 我鍾意湖水藍色呢 ~
    我發覺小奧一入睇嘢食嘅地方呢 就會第一時間打喊露 所以去旅行嘅話 一定唔會陪我去超市掃貨囉
    妳就好啦 阿喂陪妳行 ~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 笑口四四笠..幾快又笠四啦
      車仔麵OK喎~好耐無食啦..我依頭想搵間好食都唔易
      係呀..杏圃勁like..菠蘿乾都like~不過要唔太甜囉
      知你like我好耐啦~話時話..香辣雞真係好味~講講下都想食..哈哈哈哈!
      哎呀! 你真係厚多士..厚多士~d酒我買定大家飲~佢地飲唔到..咪我地飲晒佢囉~厚多士呀你真係
      手信我直頭無買lu~服飾都係買比自己多~係呀..依隻藍勁like~好靚呀
      哈哈~小奧無你咁為食~梗係無興趣行超市啦~衰阿喂依家女人左好多..比以前鐘意行囉+要買酒呀ma~哈哈

      刪除
  2. 睇睇下其實都買左好多野啊.

    回覆刪除
  3. hello yanomi, 同意呀,呢幾年已經唔買手信 lu,除非確定嗰樣野好啱某某朋友啦,因為最唔想浪費...
    見到啲酒精我對眼發光,我同老闆都係酒鬼黎,平常食飯都喜歡嗒番一兩杯... :)

    回覆刪除
    回覆
    1. hello happy thursday good morning阿肥..早呀
      係啦~有時自己鐘意唔=人地都like~所以都費事買囉
      哈哈哈哈..笑屎我! 睇你地唔出原來係酒鬼~give me 10 :)

      刪除