2014年5月9日 星期五

毛里裘斯自駕遊。Casela Nature Park(2)


4月9日(星期三..Day 5)~差不多12點..完成walking with lions

我地去餐廳食個lunch~順便休息下先~下午仲有一個另費節目


餐廳係半山..環境好好~仲有好多孔雀自由自在咁行來行去

室外座好大風..不過已經full晒~所以轉坐入面

其實我都未餓..但好熱好口渴~所以點個"Pizza Italiano"



一人一杯凍啤..即刻透心涼晒



食完野..去Petting Farm行陣~好多唔同既動物係入面

黑天鵝,鵝,火雞,鹿,斑馬,雞等~園內其他範圍仲收納好多不同動物







1:30pm又集合~join另一個節目"Big Cat Drive Thru"



再轉坐籠車入園參觀~遊園主要分開幾個大閘

每個閘到另一個閘口為一個family..居住範圍都非常廣闊



第一個family..數目唔多~所以活動空間非常充足



第2個family







依隻係我地架車行來行去~好似等緊車門失靈

就有機會上黎開餐咁(哈哈)



隻手掌仔好好肉..見到d肉粒就諗起妹妹(哈哈)



第三個family



老虎爬樹睇風景..見到佢咁既動作

有機會去睇大遷徙~比獅子老虎追..真係唔好爬樹

依個節目大約45mins~就遊完一個大圈



節目完晒..可以free walk~原本想book interaction with Cheetah

不過個樣真係好兇猛..都係咪攪





Interaction(Rs.600/pp)..除左獵豹~仲可以揀獅子

唔同walking with lions~遊客會安排入園內近距離接觸



其中一隻影緊相~另外兩隻就玩到翻轉



依隻白獅子..眼神好似好無奈



感覺好似唔係太開心





是日Safari Adventures完滿結束..真係一個好開心既行程呢



(待續)

2 則留言:

  1. 激氣呀 明明留左言家嘛 無啦啦無哂嘅 有 d 暈 ~~~~
    五笠腳指午安好啦 係咪 long time no see 呢 ~~~~
    媽咪1/5入左院 前日出院 但頭先話唔舒服再入醫院 不過唔知駛唔駛留醫呢 ~
    所以我好攰啦 菇場又忙 上網都無時間 係咪唔似我呀 嘩哈 ~
    鹿同斑馬好靚呀 但火雞好恐怖 ~
    獵豹唔會同妳 walk 只會同妳 run 但睇妳行得咁慢 佢都唔想陪妳 哈 ~
    最後隻白獅子係咪 bb 來架 ?! 對眼好似 bb 咁 因為妳之前 po 10 個月bb 獅對眼係咁 ~
    定係比妳嚇親呀 ?! 唔怕講喎 ~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 一笠笠..早呀! 你係咪按左esc..我有時都會架! 打打下字個字唁岩用..按esc後
      就成段無晒~不過就無暈~想殺人多d囉..嘩哈哈哈哈! 所以依家都會好小心
      笠媽依幾日好返晒未呀? 明啦..頻頻撲撲真係好攰~有時間都休息多d啦
      火雞果條野真係有d恐怖架~哎! 唔知點咁fing fing下..哈哈
      嘩~見到果隻獵豹真係有d驚..失常起上黎真係bye bye啦! 咪攪
      白獅都係bb~後面有堆人同其他影緊相~唔知係咪咁覺得冷漠
      一定唔係比我嚇親啦~似叫我救佢出去多d..哈哈

      刪除