2014年5月22日 星期四

毛里裘斯自駕遊。我們在途上


遊記終於寫到最後一篇.."我們在途上"

記得對上兩次旅遊~老闆睇最後一篇會問"點解咁多相都係佢"

理由好簡單..因為佢既攝影眼只有美景+食物~根本無我存在(嗚)

但講真..近年佢真係轉變左好多~明顯由早年無興趣影相

到依家漸漸愛上~加上..自從成立左我地既專頁後~影得仲多添

感恩! 慢慢地老闆已經培養出~同我有第一個共同興趣啦(哈哈)

今次出發旅遊前~我同佢講嘗試影多d相~因為大家攝影眼唔同

同時..海豚之旅及walking with lions都要把握時間去影

一秒就係一秒..盡量捕捉更多動態~但不得不讚~近來佢影既相

真係進步左好多~果然儒子可教

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Air Mauritius香港地勤..依位服務員真係好好+超有禮貌


酒店walk出去沿路風景好靚~近海仲好大風



條魚長度足足有老闆3個人咁高



去到超市最興奮~拉住車仔又行得快..成日都唔等埋我架



行上依段路~就係睇Chamarel Waterfall位置



老闆無啦啦叫我等陣..跟住走入去影相

依個係行入茶園位置途中~環境好好..充滿清新青草味



之前咪話同佢講..一秒就係一秒~唔止獅子/老虎/海豚

原來仲活用係我身上~我見佢行來行去..仲以為佢影狗(哈哈)



返黎睇相先知~隻狗明顯係陪我影相..佢望住我呀



Labourdonnis..包場玩左好耐自拍



我唔驚動物..而動物亦會feel到d人鐘唔鐘意佢地呢



佢又好有耐性~等我逐片葉搣比佢食^^



老闆好似有d緊張~仲成棵就咁比佢食(哈哈)



摸下佢呢..會望住你~d眼神係好有感覺



點解影豬個樣會咁好奇既呢?



walking with lions..工作人員講解緊獅子bb既日常生活



依張相既亮點..係我比隻獅子踩住~老闆竟然完全唔發覺



walking with lions完成後~要寫返個感想落薄



之後..每組一張所謂既證書



海豚之旅~浮潛範圍d魚太細影唔到..但影到老闆飄過



BBQ Lunch果隻狗呢~一行埋去就瞓底任你摸..好enjoy



一話浮潛..第一時間沖落水

但好詭異..點解得一隻腳板印(是誰的?)



最後一日Port Louis行Central Market



再見啦! 毛里裘斯

4 則留言:

  1. 好多謝妳旅行時仍要做筆記, 讓我們可讀到如此賞心悅目的遊記. 也很欣賞妳的生活記叙. 努力呀.

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多謝你和我一起分享遊記~謝謝你呀! 多謝支持^^

      刪除
  2. 噢, 呢篇真係這個遊記的最後一篇.....
    再次多謝你的分享, 很美的照片就如帶我去遊了一圈
    令我認識和感受到當地人對生活和動物的態度,
    也欣賞你對動物的愛心和態度呢!

    祝你下一個旅程更令你開心﹑回味和難忘!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你喜歡看我地既遊記~也要謝謝你一同分享呢^^

      刪除