2014年5月20日 星期二

毛里裘斯自駕遊。感想+感受


每次外遊~唔多唔少係當地都會有d得著+感受

其實=命中要你遇到要發生既事..始終都要發生

簡單到可能1,2句說話/事情~已經改變原本既我

正如老闆所講..今次玩完返黎~當地人都令佢有體會

當然啟發性向好..而唔係轉牛角尖~就係件好事呢


當地人既生活~真係好簡單純樸



星期六,日假期~好多家庭出外享受野餐郊遊樂

依個真係一個非常好既..人與人互動溝通方式



依日遇上一個大家庭~媽媽準備緊食物~仔女就圍埋傾計

我地過去打個招呼..閒談幾句~媽媽仲主動叫其中一個女

為我地送上一份即炸薯條~由於份量太多..所以無要到全份

禮貌上直接試食少少..然後再答謝~其實都好感動

至少我對陌生人一定無依份心~又可能生活係香港

太多騙人同情心既事件~變得防人之心不可無





基本上..當地人普遍都好nice~部份仲會好熱情

每次影相前我會禮貌地問句~佢地通常都好welcome







講開好人..不得不敬佩當地入油員~非常敬業樂業

真係用心去服務客人~除左入油..仲會留意車輛問題

入油員發現架車軚氣不足~入完油仲主動幫我地打氣



當然..每個國家都有好人/壞人~第一日交收租車既人

第一觀感都係老實辨事~而我地習慣取車前check車

會影底已有碰撞花痕~仲要求落單寫明(以防收車有不必要賠償)

還車當日..由另外兩個外表兇悍既男人黎酒店收車

check過車無問題~但話未比尾數~我地單據寫得好清楚

加上行規..係要比晒錢先可以取車~所以感覺少少想R錢

既然車無問題~拎埋張單解釋完就轉身走~無再理佢地囉



探訪巨龜當日..有一家人帶住2個小朋友一齊餵龜(留意隻烏龜望住我)



餵龜無問題..但我個人就好討厭依個行為~將心比己

你比人坐係背上都唔會好受~點解要咁對佢地

我亦唔覺得咁既行為有幾好玩囉(嬲)



之後..坐完仲企係龜背上~真係太過份



作為父母..都無好好教導要愛惜+尊重任何生命



人同動物應該建立感情+互信

雖然佢地都係當動物係一種生財工具

但睇得出飼養員係好錫+用心愛佢地囉





Port Louis可以睇到最生活既一面





當地流通貨幣..盧比Rs



毛里裘斯環境真係好好..好Green~空氣仲超清新

除左參與左最想去既活動外~其實仲有好多探索空間

包括好多靜態/刺激/文化/自然生態等景點活動



可惜無太多時間逗留~但整體今次毛里裘斯之行

係一個開心,好玩,難忘,感動之旅~會好好懷念每刻片段呢

8 則留言:

  1. yanomi 早晨呀,好鍾意嗰幾張麥田 (唔知有冇估錯) 相,好靚!
    有時我都諗,點解人家可以簡單純樸咁生活,而我地就生活响一個充滿吵鬧嘅城市... 我而家就連新聞都唔想睇...
    尊重生命,包括動物在內,呢啲真係要大人教,個小朋友成長後會變成點,全由父母本身嘅態度...
    而家有時見到啲小朋友嘅行為,真係冇話可說... 只怕佢地嘅再下一代將會更加恐怖 ><

    回覆刪除
    回覆
    1. encore早晨呀阿肥..好似落左成個月雨都未停! 希望快d有陽光啦
      唔..果d係蘆葦草果類~因為現場雜草叢生..唔係完整一塊田呢^^
      係呀..我都想過簡單生活~但係香港真係唔得囉~依家個社會我超勁憎
      由其果d政府官員~做唔到野..真係好不知所謂! 我已經包容唔到啦
      係囉..其實小朋友只係張白紙~你填d咩入去..都好睇大人點教
      依家d小朋友太溫室+過於寵壞~變得少少野就話去死! 我地果代都唔會係咁啦
      真係一代不如一代

      刪除
  2. 易上易落笠早啦 大粒走哂呀 發達了 ~
    想一陣食酸辣紅薯粉呀 嘩哈哈 驚未呀妳 ?!?!
    其實都唔知妳驚咩 ~~~~~~~~ 妳轉咗牛角尖定啦 咁樣妳要去多幾轉旅行咯 ~
    生活樸素 d 人都純樸 d 好簡單嘅嘢已經好快樂 講緊嘅重要唔係物質添 ~
    個媽媽件紅色紮染好恐怖啦 好似血淋淋咁 哈哈 ~
    動物唔識講人話 唔代表妳可以蝦佢囉 妳仲更加要好好保護佢添啦 講真 ~
    第 2 張老虎個樣好得意呀 面尖尖咁 ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 三字經笠..早你個三笠! 今日d大粒返晒黎啦..YOHO !!!!! 哈哈哈哈
      又食..??夠啦....聽到都好似食左一碗咁呀(暈)~唔好再食啦..PLS!!
      咩呀? 咩驚咩呀? 我除左巨強+鬼~無野驚過喎? 嘩哈哈
      唉! 有時生活上真係有好大感觸架..不過依d野好少提囉
      媽媽件衫真係無你諗咁多..簡單D啦香港人! 哈哈
      係呀..第二張隻仲有D豆雞眼~好鬼得意呀

      刪除
  3. thanks for sharing your trips, your pictures and your thoughts....

    same feelings here - feel sad and sorry for those turtles.

    jessee

    回覆刪除
    回覆
    1. hello jessee..多謝你呀! 多謝你都同我有同一感覺啊^^

      刪除
  4. 當然除了遊記主篇,隨後的我也有追看
    很好的ending呢 ^^
    旅行真的並不只吃喝玩樂
    懂得欣賞學習才會得著更多呢!
    再次多謝你的分享 (^o^)
    .... 和期待之後的遊記和其他分享, 哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 早晨啊! 哎! 多謝多謝..多謝你咁支持^^(感激)
      遊記仲有兩篇就完晒啦!

      刪除