2014年5月14日 星期三

毛里裘斯自駕遊。Mont Choisy Shopping Promenade, La Croisette Mall, Airport


4月9日(星期四..Day 6)~中午去Port Louis閒逛完

之後就返Grand Baie..順便行兩個Mall+食lunch

我地先去.."Mont Choisy Shopping Promenade"


學老闆話齋"零人流"..唔駛5分鐘可以走人



再去"La Croisette Mall"



依個好d..起碼有人流~順便搵個地方食野先







有個Food Court



揀左依間"Kebab Island"



點左個"Kebab Island Set"



份量超巨..不過唔好食~同埋露天food court好多烏蠅=.="



食完lunch..去油站入返滿油~剛好4點返到酒店還車

雖然已經check out~但酒店安排我地去Spa Room沖涼

有得沖埋涼先上機..正好多~攪掂就等的士黎送我地去機場

前一日remind左5:30pm到酒店~點知..酒店職員通知我地

司機話要遲半個鐘到~趕飛機先黎話遲到..真係火都黎埋

原本好想鬧佢~不過酒店CEO+Director都出黎大門送別

顧及香港形象..唔想最尾留下壞印象~司機黎到見我黑晒面

老闆指指隻錶搖頭~唔想聽佢解釋~上車叫佢最快去到機場(嬲)



機場離境大堂唔算好大~主要分Hall A & Hall B



係有退稅店舖購物指定金額~可以係機場做Tax Refund

同時..用唔晒"盧比(Rs)"可以係機場換返錢(我地換返USD)

雖然前一日叫酒店幫手check in+揀定座位(機尾)

但無通知情況下比機組人員hold起晒~由電腦安排座位



過關後..內堂都有Duty Free,店舖,食店







回程我地坐MK640~Mauritius > HK

20:45pm起飛~抵達香港時間為10:30(+1)



感恩! 錯有錯著..我地坐1行4座位~其餘兩個位無人坐

所以準備定個瞓覺靚位~一陣可以輪住瞓



飲杯whisky..等一陣可以更加好瞓



食完餐+梳洗完~同老闆講我瞓先~一人輪一個鐘

點知..我瞓左3個鐘~比老闆忟忟下d頭髮痛醒左

oh! 原來瞓左咁耐~即刻起身比老闆瞓



到佢瞓..又開始派早餐~老闆無食但我好有良心架

留定d飲品比佢~等佢起身即刻有得飲..補充返下

4月11日(Happy Friday)..10:30am終於返到香港

毛里裘斯之旅~亦正式劃上句號^^



(完)

8 則留言:

  1. haha...."老闆無食但我好有良心架, 留定d飲品比佢~等佢起身即刻有得飲..補充返下" this is so funny....

    thanks for sharing your trip with us!!

    jessee

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~jessee..因為瞓ed太耐我都唔係幾好意思! 哈哈
      所以留定d野比佢飲囉 :p
      多謝你陪我一齊分享遊記呀 xoxo

      刪除
  2. 三五成群笠 我覺得好似 d 獅子咁呀 哈哈 ~
    午安好 ~~ 頭先同家姐食酸辣米線呀又 係咪好勁呀我 不過我今次食薯粉 可以同家姐 share 嘛~
    未睇字我都覺得 "La Croisette Mall" 吸引 d 即係好似我吸引過妳咁 明無 ?!?!
    小奧都係睇人數定指標 我又學啦咁
    所以果時睇中醫同家姐食晚餐 我話無人嘅唔去架 點知食間 danny 係無人 但我話去食
    之後家姐咪話我囉 又話指標無人唔去嘅 嘩哈哈哈哈 勁衰呀佢 ~
    Kebab 係咪魚柳餡呀 ?! 個包都唔似 Kebab 嘅 ~~
    遲到已經唔好 仲要半個鐘添 ~
    大佬 好在預鬆 d 時間啫 同埋有時就係果半個鐘就遇塞車時間 番唔到香港係咪妳賠番機票比我先 ?!
    笠呀 妳 d 煞氣已經嚇到司機就屎啦 唔係半屎喎 呵呵 ~
    點解唔可以一齊瞓嘅 ?! 驚人偷嘢 ?!
    我試過搭夜機飲紅酒諗住瞓 點知仲辛苦 ~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 三不像笠...哈哈哈哈! 你有獅子~我有三不像..勁動物園feel呀
      午安好啦笠..今日勁攰呀~晨早出去攪野呀~好晏先返到黎
      又食????? 又食????? 哈哈~實在太可怕! 一聽你講米線..好似我都食左一碗咁
      係呀衰..無人流既食店又真係好得人驚~不過衰..有時我都會揀架! 哈哈哈哈
      係囉..大佬呀~回程先黎遲到~你知我預早唔會遲ma..幾鬼嬲呀真係
      一排4個位..一個瞓左3個位ma~不過個fd教下次瞓埋下層(=地下)
      老闆話ok喎..最多包實個頭+整多幾張毯~不過我怕有瘙
      但長途又真係無計..有瘙好過無得瞓煎熬仲辛苦..時間好難過囉

      刪除
  3. 再次多謝你的分享,
    去毛里裘斯旅遊的人不多, (相信我不會打算去)
    不過你拍的美麗照片像帶我一遊呢 (^o^)
    thank you very much!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多謝你陪我一齊分享遊記就真~謝謝你^^
      雖然行程完晒..但仲有幾篇散記會出
      希望你都有興趣看看呢^^

      刪除
  4. hello yanomi, 追完你呢個遊記,自己好似去左一轉咁,多謝詳細分享呢 ^o^

    回覆刪除