2012年4月9日 星期一

Relaxing。Koh Lipe(9)


3月9日(Happy Friday..Day 7)~話咁快行程去到第7日

依日好好天..同阿喂食完早餐~就各自各自由活動lu

佢去浮潛..我係沙灘行下影下相~之後換泳裝去泳池浸水

hea到中午再去walking street搵食~前一日已經講明ma

因為就左阿喂咁多餐~依日全日要陪我食pizza(嘩哈哈)

是日午餐..我揀左去"Spidermonkey"


食店環境好大~日頭人流比較少..但夜晚就好旺囉

食店有好多唔同種類既食物選擇

阿喂話食soup noodle..所以叫個"海鮮湯河"


賣相整得好靚~而且蝦仲好新鮮彈牙..好足料

河粉好滑..湯底清清地~整體好好味

超級肚餓..我又想食飯喎~再點個"雞肉炒飯"

炒飯有剛好既濕度..夠味好香口

係香港我都係買泰國粟米芯..真係特別脆甜

蔬菜炒得好脆嫩~整體炒飯好味道


oh my god..會令人發癲既"4 cheese pizza"

oh my god..批底薄薄的好香脆

oh my god..cheese多到呢~真係mi晒眼dou晒地..超好味呀

我要杯"蘋果玉桂沙冰"..材料新鮮+足料又好夠沙冰感

玉桂同蘋果既比例剛好~加上叫左少甜..整體超正


阿喂要杯"檸檬青檸沙冰"~味道好fresh..同樣超正

整體食店既食物好有水準..服務都好好(總消費:640THB)


食完再做Thai Massage..老闆話想試另一間ma

於是去依間一齊做"oil massage" + "skin foot"

同時間一齊先做oil massage~不過阿喂果個超唔足鐘

我未做完oil massage~佢連skin foot都做埋(技師之後仲走左)

阿喂同我講完呢..見佢個樣又嬲泡泡~攪到我火都黎埋

到我做完"skin foot"~就開始同佢地理論囉

幫我做果個技師超好既~佢就代果個技師say sorry

原本總消費1300THB..話收1200THB~我當然no啦

話阿喂massage得45mins~skin foot得10mins(完全唔掂囉)

我話我只會比1050THB
(2個oil massage + 1個skin foot..總消費1050THB)
之後果個技師返黎..又同佢理論過~佢話阿喂少腳皮

所以做10mins(態度超差)~阿喂話囉..oil massage得45mins

唔夠一個鐘~佢好悔氣話ok..好似想幫阿喂補返15mins

我梗係唔制啦~比底錢即刻同阿喂走~仲同佢地講..

我唔會推介人去幫襯佢地囉(等到夜晚..先去影返佢地個鋪面)




Thai Massage隔離有間食pancake+拉茶(oh..我都好想試依間d pancake~不過連續幾日食到超飽..最終都真係食唔落)
下午做完Thai Massage~就同阿喂行返去resort又玩浮潛lu^^


(待續)

沒有留言:

張貼留言