2012年4月26日 星期四

Koh Lipe。我們


好明顯..阿喂近得我多~依家同樣非常極之有潔癖(good^^)

第一日係Langkawi租完車~佢話完全接受唔到架車勁污漕

不過又真係好dirty囉..由其個軚盤好笠~我都唔敢四圍摸=.="

隨即返酒店~睇下有無水..係咁易沖沖架車+消毒軚盤先再出發


今次旅程同阿喂玩左好多自拍~估唔到佢都好like~真係好好玩^^

唔係講笑..Langkawi超爆曬~游水都係著返件防UV保暖衣好d

同埋游完再上水坐~坐坐下..都真係幾凍架


我同阿喂平日/假期既生活~如果係home..都習慣各自各自由活動

所以去到Lipe都一樣~自由活動時間超多..各取所好
(加上我地唔慣糖痴豆呢)

阿喂去浮潛~我會四圍影下相..浸泳池..浮潛

or曬一陣太陽
(真係好"一陣"既一陣..哈)

每日自由活動完晒..大家又好自然撞埋一齊係露台hea+飲野

我超like同阿喂去旅行住resort~因為佢會成日洗衫

佢話好like見d衫曬幾個鐘乾晒既感覺~所以佢由早到晚都好忙

唔係洗衫..就係洗鞋
(嘩哈哈)

沒有留言:

張貼留言