2012年4月19日 星期四

Koh Lipe。Sunrise(1)


今次整個旅程真係好感恩..遇上好好既天氣^^

由其係"浮羅交怡"~聽agent講已經持續暴雨左成個幾星期

而我地係當地既4日~上天賦予我地好好既天氣去享受假期

直到離開Langkawi坐船去Koh Lipe~再聽返新識既大馬朋友講

正正離開後一日..整個Langkawi持續暴雨左1x個鐘至水浸

(真係無限感恩!! 我覺得真係超幸運..超強Power Up呢^^)
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
而Koh Lipe既天氣~猛烈既陽光..尤如熱鬧歡迎我地一樣^^

感恩..只係有一朝早落過一場大雨~而其餘時間都放晴

甚至只係留係我地入睡既時間~先再度落雨(無限感恩^^)

係Koh Lipe既旅程~慶幸揀選入住寧靜既sunrise beach

而sunrise beach..亦代表可以欣賞日出既好地方

不過我只係諗..隨緣吧~唔會好刻意較鬧鐘起身影囉

加上大自然既天氣變化~只可以話"可遇不可求"

但同樣感恩..今次旅程會欣賞到2次日出美景呢^^






















太陽出來了^^





taxi boat上既鳥兒..都一同欣賞日出^^



沒有留言:

張貼留言