2012年4月3日 星期二

Relaxing。Koh Lipe(7)


3月8日(星期四..Day 6)~食完lunch..同阿喂徒步環島遊

天氣真係超爆曬+爆熱~好在上齊架撐又做足防曬措施

唔係誇囉..lipe既陽光真係超猛~我有用uv遮+上身披圍巾

另外..再用房間提供既草帽~下身再用佢條圍巾包裹當裙

加埋防曬用品..都曬到對腳紅晒~阿喂仲曬到d皮膚紅腫

好在我每次去"陽光與海灘"~都一定帶支after sun蘆薈gel

依晚幫阿喂搽完~加埋after sun body lotion先舒緩返晒囉

 ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
離開"
Mountain Resort"(<~click)..我地行去Sunset Beach

依d路段..好有行山feel

Sunset Beach既環境感覺比較荒蕪~沙灘d蟻仲係超巨版

三個沙灘區最少住宿既一個~同時較多背包客露營

不過沙灘環境都幾差~多垃圾同埋水質好污濁
(途中遇到個外國人~同佢閒談幾句..佢都話個沙灘唔掂~同我地一樣..只係諗住去睇下咁囉)

唔經唔覺..慢行連休息+玩~都hea左2個幾鐘

阿喂話熱到開始想中暑~所以加快行返去walking street

先飲返d冰凍飲品消暑~另外再掃街邊既燒烤食物


燒得好香..好好味

食完就返resort玩浮潛+浸水消暑lu
(超爆熱@.@")

浸完水hea玩完..6點多又出動去walking street食pancake

係蘇梅食過之後..超懷念! 所以今次都一定要食^^

Lipe有好多pancake shop~不過唔推介去依間

雖然都整得好好食~但個環境真係超勁多大蚊

係多得好恐怖果隻~我影相果陣唔留意到

有隻飛左去我隻手~連插針果下都feel到痛
(所以你話幾恐怖呢~我唔惹蚊..但阿喂就好惹蚊囉! 所以嚇到我地極速食完即走lu)


"香蕉朱古力Pancake"

皮層脆脆口感~以香蕉餡料混合朱古力醬..好味~再多d醬仲正




之後同阿喂..再去做Thai Massage(總消費:600THB)

去返前一日果間~真係好舒服+足鐘~做完又準備食晚餐lu

(待續)

沒有留言:

張貼留言