2012年4月2日 星期一

Relaxing。Koh Lipe(6)


3月8日(星期四..Day 6)~Happy Anniversary!!

依早起身落好大雨~海面白濛濛一片..仲好大風大浪

過去餐廳食早餐都要著返件外套(好凍)


落左2個鐘左右就停雨啦~我地又換衫準備玩浮潛

同時間..服務員送左碟生果盆黎比我地享用

因為前一日咪order左早餐~催左2次都無送黎ma

之後同服務員講取消~可能我個樣好嚴肅+講果陣又無笑

依早食早餐既時候..Resident Manager特意黎say sorry

講左好多深感抱歉既說話~話希望唔好影響我地既心情

所以送返個生果盆比我地當賠罪~下次再book Resort呢

會special offer比我咁話喎
(其實都係為resort既聲譽~因為係tripadvisor好多外國人住完都話~依間係全島最好既resort囉)


玩完浮潛就出去食lunch..阿喂話想食泰國粉麵ma

所以搵左間local food.."豬肉丸河粉"


"鹹魚炒芥蘭"..超夠鑊氣~炒得好香口



飲返個"欖勿跑"..消消暑先(lunch總消費:300THB) 

食完lunch..同阿喂開始徒步環島遊^^



當中我最想去就係"Mountain Resort"~睇下佢個私人沙灘

環境夠靜~但諗起要拉喼上半山住的話..都幾係野@.@"







wow..就係依個私人沙灘

行落去八下..順便又叫阿喂幫我影相^^

遠望超正..但落到去近睇

唔知依日係風向影響定咩呢~d水真係唔係清透喎


(待續)

沒有留言:

張貼留言