2012年4月16日 星期一

Koh Lipe。Crystal Seawater


揀選去Koh Lipe既最大原因~就係比佢既玻璃海水吸引

網上亦有唔少去過既人..都稱"Koh Lipe"為泰國既馬代

當我親身感受過後~我好認同佢既水質可以媲美馬代

但島上既環境..相對感覺較為擠迫~而且已經開發好成熟

好在..我地揀住Sunrise beach~環境較為整潔+寧靜

人流亦無Pattaya beach咁擠擁~但水質真係一絕
(除左sunset beach)




中間白色果間..下層就係Idyllic Concept Resort既餐廳

而右少少果間白屋..就係我地住既房間~同沙灘距離超近




有日下午爬獨木舟去左對面島




無幫DC買潛水衣..只可以從水面影水底^^







除左珊瑚..其實都有唔少魚~見過有彩青衣,雞泡魚,仲有其他品種

可怕經歷係比條大過手掌既魚..咬左小腿內側一口~仲想咬第2口時

好在我加快腳步上岸~佢失手咬唔到(好兇悍..之前浮潛已經見佢昅住我架啦!! @.@")


仲有勁多"海刺"





中途仲殺出一條殺人鯨

沙灘潮退既一面..taxi boat無法航行





沒有留言:

張貼留言