2012年4月24日 星期二

Koh Lipe。動物


Koh Lipe..島上隨處都可以見到超多狗狗^^

有2日係沙灘影日出ma~咁早晨真係一個人影都無

記得第一日我好專心踎低影相~突然..有野篤我個膊頭

自然反應即刻望~原來係隻狗用個咀篤我膊頭叫我
(差d仲同佢kiss)

本能反應嚇一嚇~仲同隻狗講"想嚇死我咩"(哈哈..諗起都好笑)
但隻狗又望住我同佢講野喎~之後..佢就一直坐係我身旁

陪我睇日出呢~而另一日..見阿喂醒左~叫佢一齊睇日出

點知..影影下有1x隻狗走黎圍住我~阿喂本身好驚狗

我見佢嚇到面都青埋~咪叫佢自己返房先囉..我繼續影相

不過島上既狗完全無惡意~仲鐘意痴人..同埋個樣好傻氣呢






係我地resort房間前既草地~依隻狗日日都會黎hea曬太陽





通往walking street村民屋企門前~每家每戶都會養好多狗

仲有鴨子

walking street同樣都有狗狗~但好乖的



沒有留言:

張貼留言