2016年2月3日 星期三

清萊+清邁自駕遊。Wattana Market+自煮晚餐


1月5日 - 1月12日(清萊+清邁自駕遊8天之旅)

1月7日(星期四..Day 3)~酒店check in完..hea一陣

就出去行Wattana Market~local market位置好近酒店

揸車只需4分鐘..而步行約13分鐘左右~好方便
賣既主要係泰國居民生活所需品

有衣服鞋物, 士多, 日用品, 街市, 熟食檔口等
街市內既熟食檔口..非常多元化









行完一個圈~開始買d熟食..返apartment整

之後再去酒店附近Tesco..停車場部份開放為Night Market
又行個圈~睇下有咩岩食..買返去Apartment煮

海鮮煎蛋餅好正~不過用超多油煎..所以唔食lu

綜合Apartment自煮晚餐~有"泰式酸辣鳳爪"(20B)
"青木瓜沙律"(30B)..泰國人口味超辣
"BBQ串燒魷魚"(20B)

用煎Pan翻熱..加埋個泰汁慢慢煮到收汁入味
"泰國瓜燜雞"(20B)

買果時以為係蘿蔔..原來係瓜~個湯辣辣地味道唔錯

餸料連湯滾返熱就食得
"酸菜豬紅煮雞"(30B)

湯底酸酸辣辣..加上有酸菜~好惹味醒胃
"蟹膏"(50B)  "白飯"(10B)

用微波爐..最慢火heat返熱
蟹膏入面有好香蛋黃味~淨食偏鹹..送飯ok
"炸豬扒粒"(45B)

依個又係用煎Pan..煎返脆身~好香口
食食下..老闆話想食湯飯~咁將d蟹膏mix酸辣雞湯煮滾

變成"蟹膏酸辣雞湯飯"~又幾好味喎! 蟹膏蛋黃味好突出
另外..有日係超市買2 pack食材煮宵夜

有菜, 蜆肉, 鹹肉及調味料
"辣椒膏炒蜆"~用菜莖伴炒..辣椒膏好惹味
"鹹肉炒菜"..爆香鹹肉再炒菜葉~以蠔油汁調味

可以係泰國既Apartment又玩下自煮~真係好唔錯呢
(待續)

4 則留言:

  1. 笠三早呀~~今日無咁凍喇 正~~~~~~

    酒店附近咁多 market 真係啱哂我 哈~~~~
    太油我都唔會買 食得太油我會即刻肚屙架 最驚~~

    酸辣鳳爪正呀 可惜小奧唔食
    無理由自己食一碟家嘛 食完唔駛食其他嘢lu~~

    雖然喺apt煮嘢都方便 但我懶洗嘢囉~
    但喺apt食嘢嘅感覺真係好 relex
    有次我話買晚餐番apt食 小奧唔信我架 哈~

    pack 裝食材有埋獨立包裝調味料都唔錯
    感覺乾淨d咁~

    再見鍾鍾鍾~~~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 五福笠..今日勁好陽光~正呀
      依間酒店雖然唔近town~不過有車去邊都方便
      同埋..附近都多野行既~依個market正呀
      好多好多地道野賣~比較無town咁遊客feel d
      hey..鳳爪之ma~有機會一齊食~比你食半碟又點話
      唔駛食晒一碟又話飽! 哈哈
      小奧唔信你係正常既~因為你講野不可信囉! 嘩哈哈..衰

      再見仲仲仲~~~~~~

      刪除
  2. 笠呀..我留咗言架又
    我check咗兩次都仲喺度 點知又無咗......

    回覆刪除
    回覆
    1. 慌失失奇笠..響樹呀!
      比你叫返出來

      刪除