2016年2月18日 星期四

清萊+清邁自駕遊。Imagine Breakfast


1月5日 - 1月12日 (清萊+清邁自駕遊8天之旅)

1月11日(星期一..Day 7)~昨晚好好瞓..環境好靜好舒服

朝早瞓到09:45自然醒~酒店包有早餐..由08:00 - 10:00

攪掂已經過左10:00~見到太子仔..問問仲有無早餐食呢 :p

佢好熱誠答"Sure"~講真..集團式酒店就一定唔會有咁既服務

家庭式會用心經營~同打份工既心態..真係完全唔同囉

即整早餐..需時等候~反正渡假心態..唔駛急慢慢來(坐定定等食)

早餐有果汁/咖啡/茶~無限供應! 回魂咖啡好香濃..好正
前一日見到太子仔收集香蕉葉~原來用黎包裹"糯米飯"

燒得好靚呢~新鮮熱辣辣..上檯時已經傳來陣陣香味
糯米飯粒粒通透黏口..好軟糯

餡料有綠豆蓉..甜甜地又香好好味
份早餐應該係太子仔爸爸整

完全feel到用心為客人..準備既精美早餐
好豐富多料..有腸仔,菠菜,大量芝士,番茄~食材非常新鮮

中間原來仲有隻半生熟蛋~焗製時間掌握得非常好

沙律菜(伴日式芝麻醬汁)~沙律菜非常新鮮脆嫩
最後..甜美生果~美好時光..去享受一個美味早餐

除左感動..就係窩心~食完心情都大好^^
食飽出車沿小路徑走走..欣賞風景



酒店夜景

兩日傍晚..都影到好靚既天色

有晚沖涼..有條四腳蛇係浴室出面昅野(哈哈)
(待續)

4 則留言:

  1. 去旅行就係追求呢種感覺。。同當人交流

    回覆刪除
  2. (因為你口水多過浪花..留言都頂唔住~哈哈!)
    五福笠早啦~~~~
    妳呢朝居然瞓到09:45自然醒 妳知唔知我好掛住妳架?! 嘩哈哈~~~~
    杯回魂咖啡堅正 睇見都想飲~~

    呀喂呢d就叫做身在福中不知福啦
    到呢刻 我都仍然感激妳送比我地d糕呢 我會永遠記住
    因為我受人恩果千年記 得喇 妳下句唔駛講 嘩哈哈哈哈哈
    不過我覺得佢內心係非常感激妳嘅 只係唔會講出黎啫 好多男人都係咁~~
    但小奧會講架 因為佢知我煮嘢好攰 雖然唔好食 哈哈~

    鄉郊環境真係好舒服 一望無際~~
    妳錯哂喇 條四腳蛇見到妳 嚇到調頭走咋~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 五福臨門笠..繼續回應埋先就要睇返劇啦
      原來你掛住我~唔怪之夢中聽到你呼叫啦!
      係呀! 呼叫。。。唔係呼喚呀!哈哈哈哈!
      笠..依份早餐真係好感動~食得到囉!
      即刻feel到媽咪煲果d糖水又係咁架~好窩心
      衰喂邊會有感覺呀~佢冷血過我架!哈哈哈哈哈哈!
      得啦..夠啦! 受人恩果千年記。。。。。
      但我真係好想再講....同樣都會好記仇囉! 嘩哈!
      小奧真係好架~佢完全會用人地角度去諗~好細心囉
      所以.....你以後唔好打佢打得咁甘啦! 打少幾下啦
      梗係唔係啦...條四腳蛇隔住磨砂昅野~昅完野先走!

      刪除