2016年2月16日 星期二

清萊+清邁自駕遊。Imagine Chiang Mai


1月5日 - 1月12日 (清萊+清邁自駕遊8天之旅)

1月10日(星期日..Day 6)~依早瞓到9:30自然醒

食完早餐~上房收拾行李..接近12:00就check out

再去town行local market~見時間差不多..沿途食埋lunch

me me摸摸..16:00先去到"Imagine Chiang Mai" check in
行程最後一間酒店~想享受下鄉區幽靜氣氛

Imagine Chiang Mai係家庭式經營酒店~房間不多(只有5間)

地點比較偏僻近鄉郊~但鳥語花香..環境非常清幽舒服

除左路口閘門~依個係入Resort既另一道大門

夜晚唔會鎖門..但會虛掩~話方便客人出入
因為家庭式經營~事事都會親力親為

去到既時候..太子仔出黎木門迎接我地

仲幫手拎晒2個重唿~身型瘦孟孟..睇見佢都拎得辛苦

所以同老闆講..走果日我地自己拎~因為行李太重呢

去到lobby..太子仔入廚房準備welcome drink

簡單check in手續~再帶我地入房..介紹房內設備
超感恩! 住3號房..係我最想住既一間(點解? 睇落去就知呢)
房間外圍以落地玻璃組合而成

內部空間唔算好大..但乾淨舒服(只係比較多黑蟻)
梳化後面係睡床~電視後面係廚房及洗手間


床尾地燈

可能近鄉郊~熱水力度唔算好強

加上鄉郊氣溫的確更冷~熱水有時唔太穩定

但整體都完全接受到

露台位置~環境非常好
房間對正泳池..而且景觀遼闊
感覺有d似私人泳池一樣


泳池旁


酒店範圍仲有好多小擺設點綴


房間並排而立~房間外嫩綠草地..清新舒服
Lobby連餐廳



從Lobby向外望景觀~小路徑可以步進各個房間

整體酒店..房間設施唔多~環境非常舒適..服務窩心

完全深深感受當中果份熱誠~尤如待朋友般照顧
參考資料 :

Imagine Chiang Mai - http://imaginechiangmai.com/index.php

6 則留言:

  1. 回覆
    1. 三笠子..你好! 直到天荒地老都等你!

      刪除
  2. 下..又無咗留言嘅............

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前都有架笠..衰!
      不過我都記得d架~你話張床係後面岩懶人..係床食野唔刷牙瞓ma
      仲有問我做咩放d野係垃圾桶旁~之前係出面影相呀
      唔想咁多野亂放~所以放入廚房先..影完即刻快手pack一個喼先啦
      衰喂仲好話我~去旅行都唔係relax..係道忙執野
      我話囉..hea完咪又係得我一個執! 早執同遲執..我寧願即刻執左先啦!

      刪除