2016年2月2日 星期二

清萊+清邁自駕遊。The Grand Napat


1月5日 - 1月12日(清萊+清邁自駕遊8天之旅)

1月7日(星期四..Day 3)~離開Doi Chaang Coffee

直接揸車去清邁~原本想食碗"咖哩麵"先check in

不過16:30去到已經賣晒..餐廳準備關門~唯有搵日再去囉

之後揸車返酒店check in~第2間酒店揀住"The Grand Napat"
老闆要求有廚房設備~房種揀左"Deluxe One Bedroom"

加上預計多數行夜市~老闆唔習慣..邊行邊企係街邊食野

所以特別揀apartment型式~可以行完買返去..翻熱慢慢食

不過依家去旅行~我地都鐘意住Apartment..比較有住家feel
由露台直望返客廳及廚房~地方都好寬敞
客廳電視後面..係睡房
睡房好大..寬敞舒適~天氣冷..夜晚都唔駛開冷氣瞓覺
梳妝台旁係洗手間




香薰花瓶對面係大門~除左睡房可出入洗手間外

旁邊都有門~可以通往洗手間
露台景觀~位置都方便..由大街轉入酒店範圍

夜晚無車輛聲比較清幽寧靜~幾晚又係好好瞓
酒店car parking~白色果架..就係我地架租車
酒店lobby設計簡約
泳池及gym room
餐廳係泳池旁..有室內/外座選擇
食物款式好少..但整得好味道

另外有4款食物~可以即叫即整(蛋類, 奄到, 窩夫, 魚/蝦/肉類粥品)
老闆話d粥品好好味

奄列 & 窩夫又係好正~奄列入面好多料
 我鐘意食窩夫~蛋味好香濃..口感軟綿綿
 天氣真係好乾燥~喉嚨幾日都比較乾涸

早餐見有新鮮即榨"蜜柑果汁"~飲返幾杯舒緩下

順便補充維他命C~飲完真係舒服好多




參考資料 :

The Grand Napat - http://www.thegrandnapat.com/

4 則留言:

  1. 來日縱使千千闕歌 飄於遠方我路上
    來日縱使千千晚星 亮過今晚月亮~~~~~

    回覆刪除
  2. 笠..又係我呀 開心唔開心呀妳?!?!

    廚房用地磚真係好正~~
    廁所嘅火紅色磚又係好正 哈~~~~

    早餐隻雞翼好似營養不良咁 係咪妳食架?!
    妳喉嚨涸仲食雞翼煙肉多士既? 唔似妳喎~~~~

    見到嘢食就覺得有d餓 走為上着~
    係咁~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 五笠..見到你梗係開心啦! 難以形容果隻添!
      早餐唔多野食ma~我鐘意食煎炸野..你都係啦!又想扮野話唔係呀

      刪除