2016年2月19日 星期五

清萊+清邁自駕遊。AIYA CAFE & BBQ Dinner


1月5日 - 1月12日 (清萊+清邁自駕遊8天之旅)

1月11日(星期一..Day 7)~前一晚問問老闆

最後一日行程~想再做Spa..定係血拼~佢話"血拼"

好! 咁時間上仲可以鬆動d添~朝早係酒店食完早餐

揸車沿小路欣賞鄉郊風景~之後再出town最後血拼

行到攰..老闆話做腳底按摩(199B/1hrs)~佢果個好好手勢

我果個好大力~叫細力都不自覺大力返..按完有d痛囉
按摩完..經過AIYA Cafe~入去飲杯咖啡tea一tea


Signature Coffee(65B)   Blueberry Cheesecake(75B)
咖啡好香..蛋糕質感幼滑~芝士唔漏..藍莓醬好香甜
"荔枝花茶"(60B)~茶味+荔枝味好突出好香 (總消費:200B..約$44)
飲完咖啡..最後最後血拼~買完買夠..回程早少少食埋晚餐

沿途經過一個local market~街市連熟食檔口




泰式油條
最後一餐..老闆揀食最愛既BBQ Seafood
燒魚(130B)
熟度剛好..入面仲有肉汁~鹽燒入到味
燒螄蛤(80B)
又係剛好熟..開殼後入面仲有肉汁
伴吃蔬菜份量好慷慨~新鮮爽脆
泰汁又係比好多~夠酸夠辣..好正
啤酒(60B)~老闆又係飲半杯過口癮..其餘我包底

另外..再外賣"燒蝦"(100B) (總消費:370B..約$81)
話咁快..最後一晚~早幾日已經開始有d唔捨得

返到酒店..開始收拾行李~早2日到步..已經pack好一喼

全部放晒手信,食物,唔用既物品~所以依晚好快收拾完

夜少少..食燒蝦+飲埋d啤酒~休息..聽日準備回程
* * * * * * * * * *
1月12日(星期二..Day 8)~依朝好早起身

收拾完行李~出露台吸下新鮮空氣

寒霧濃罩整個環境
有太陽照射~寒霧開始慢慢消散
雖然酒店無乜設施~但環境+房間都住得好舒服好放鬆
08:00拎定行李上車..準備check out

剛好太子仔出現~完全未瞓醒係屋企行出黎(哈)

睡衣look..著住legging係咁話好凍好凍~仲凍到震震下

佢話咁早check out~昨晚同佢講..可以為我地準備早餐

我話..就係唔想你咁早起身為我地整早餐(佢笑得好窩心)

講真! 我地聽到佢咁講~仲覺得窩心囉

今個旅程..辛苦晒架租車~陪我地跑左1148km

無想像係泰國都可以咁喪跑(爽) (總油費:$465)

09:30去到機場還車..任務終於完成了
前兩日已經online check in揀埋座位

還完車去counter寄行李~第一次回程超磅

2個喼共超重7.1kg~因為收納得太好..唔想又開喼

問職員收錢要幾多~見佢邊問邊寫70(暗笑以為70B..原來US 70)

唔駛講野..即刻執喼! 一Take過仲執到剛好46kg(勁! 哈哈)

回程乘坐國泰聯營港龍航空(KA233)~清邁 > 香港(機程2h30m)

航班早左抵達香港國際機場~清萊+清邁行程..完滿結束啦!

4 則留言:

  1. 清笠笠早呀~~~~~~~~~~
    我呢邊灰灰暗暗呀 妳果邊咩環境呀?!

    AIYA Cafe 個名好搞笑..
    總消費HK$44 喺兜巴星 1杯咖啡都唔止 仲要係難飲添 @@

    呀喂係燒螄蛤代表 哈哈
    不過我唔敢食 驚好腥呀~
    燒魚真係 VERY GOOD 加埋個辣汁
    依家流緊口水~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 笠豬子..午安啦! 嘩..又3點幾啦原來
      今日全日都灰暗暗又寒~你著唔著夠衫呀
      衰天文台話暖左d~其實都仲好鬼凍呀! 要小心保暖呀吓
      係啦..香港d cafe真係好貴~岩呀..又貴又唔好飲啦
      哈哈! 阿喂真係好like食螄蛤/燒魚~希望佢食野同對我一樣啦
      好在你流緊口水~幾驚你流緊鼻涕呀! 嘩哈哈哈哈!
      閃! 我準備追警犬巴啦! bye你條豬尾 33

      刪除
    2. (好在未del個mail)
      太子仔真係好有heart 聽妳咁講都覺得感動~~
      我下次都學妳 買完野即入喼 咁真係慳番好多時間呀
      同埋可以知道個喼仲有幾多空間呢~

      唔駛講野..即刻執喼! <-- 妳講呢句 我即刻幻想緊妳個樣呀 嘩哈哈
      大佬 70US呀 我都會再執囉
      不過我相信妳都係擺得整整齊齊 如果要調位應該唔難呢~
      但妳真係好勁 剛好 46KG 哈哈~~

      咁下次真係要同妳一齊去旅行 等妳用手拎下超唔超重先去機場 嘩哈哈哈哈~~~~
      係咁~~~~~~

      刪除
    3. 笠..係呀! 依d咪用心去服務囉! 令人好窩心
      好呀~你試下咁樣pack喼會唔會好d~我通常都係咁
      你知啦..得一對手~最緊要快手攪掂ma
      哈哈! 你幻想到我咩反應呀~即刻拉晒d喼去地下開啦!(快)
      我地都覺得勁呀! 估唔到岩岩好46kg
      哈哈! 人力秤..好! 唔準最多唔收你錢呀吓!

      刪除