2016年2月22日 星期一

清萊+清邁自駕遊。手信+用品


1月5日- 1月12日 (清萊+清邁自駕遊8天之旅)

今次回鄉之旅~我個喼預左3/4空間..回程收納輕品

老闆個輕喼~回程負責收納手信+重品~就算唔計買野

我去旅行都鐘意超簡便囉~盡量帶晒即用即棄用品

可惜回程收納得好好都無用~買下買下..原來超重7.1kg

依家先睇下買左d咩用品~係Boots店買既body cream

依隻牌子未用過~但聞起好舒服..加上買一送一ma^^
平時以為老闆唔留意屋企用品~之前用過依款Body Butter

去到Boots即刻提我要買返依隻..話好好用
Hair Treatment Mask(x2)

依款hair mask都唔錯~用左d頭髮清爽柔軟順滑
香薰手造皂..買比媽咪家姐既
Warorot買既木製品~最衰老闆..邊揀邊叫我唔好買話阻地方

market入面近邊位..有個男人果檔~好大好多木製品

除左木製品..對面仲有賣瓷杯碗碟~好平!
Herbal Basic買既香薰香水
roll on設計~味道好原味+清香..細細支方便帶出街用
屋企有點香薰~oil burner,LB無火香薰,香薰噴霧機都用過晒

最終都係回歸原始~泰國好多Spa House/酒店都有點香薰

所以係當地買返d香薰油返黎
分別購自night market & local market
我鐘意Sandalwood~可惜唔係所有賣香薰既地方都有

加上有d味唔似唔會買~價錢亦比其他味既香薰油貴d

老闆話咁平..買多個細既香薰爐~咁比佢揀啦
屋企本身有個大既..細果個放電腦房用
蠟燭(x11)..每粒4hrs(100B/盒)

唔知係咪買10送1~返黎有11盒
泰北天氣冷~好多絲巾/圍巾..超平!(殺價:120B/pcs)

紅色送比奶奶~粉紅色送比大姑奶~銀銅色送比大E

奶奶問又會知佢鐘意紅色既? 我話..我好細心架

見佢買親野都紅噹噹~同埋..N年前佢講過囉(哈哈)
"清萊"買得2條咋~好多絲巾都好靚..有好多花清邁無架

最衰老闆阻住晒! 我話以後我買野~由我盡買..唔好阻止我

倒返轉佢買野~我會話鐘意就買..唔好諗! 過左無就飲恨(衰)

依條個花幾型..所以送比家姐~家姐話勁like隻色+圖案又靚
同款唔同色..依條女人味d~所以揀比媽咪(殺價:150B/pcs)

兩條都用消毒水泡浸>手洗>風乾>熨靚先送出去
圍巾比絲巾仲平d(100B/pcs)~質地好柔軟舒服

依條揀比Baby笠~佢鐘意鮮艷夠sharp..暗花都好靚
依條好green..清簡中又有幾隻色配搭

揀比green green大馬好友~因為唔抵得頸

又消毒泡浸>清淨>風乾>熨埋先送出去
依條天藍色見幾靚又買左先
我又鐘意著斗蓬~之前係Tasmania已經買左件羊毛斗蓬

今次清邁見到圖案花幾靚~唔算好民族feel

用黎簡單配襯都ok
老闆都唔輸蝕..買左條絲巾~頭尾有暗花
男士圍巾~有紅色點綴..sharp中比較硬朗
依條帶點穩重~小奧揀左依條..我覺得啡色好襯佢
依條少少sharp..幾醒目幾時尚感
依條係最後衝刺果日揀既~得一條..我勁鐘意

我覺得老闆戴得好睇喎~佢話ma ma..我即刻"私有化"

瘦田無人耕..耕開有人爭~之後又話鐘意(衰! 我唔會比返佢囉)
食品..Doi Chaang Peaberry Coffee(400B/250g@包)
Singha Park買既茶包(180B/包)~花茶好似係local market買
"清萊"..離開Doi Ang Khang回程經過果園買既荔枝酒(200B)

即場試飲..荔枝味好香~但淨飲就好甜+酒味好濃

返香港mix 青檸 & Tonic..超正! 好好飲
最尾果日BBQ Dinner果個local market買既泰汁醬(45B)

用黎做泰汁點食物/當dressing都唔錯
買左好多乾果~總之見到岩既..靚既就買(重到呢)

最大果包1kg..其他500g
什錦乾果好多款式..木瓜,奇異果,雪梨,菠蘿,番茄,梅等
不過有d乾果唔岩食~用黎沖"乾果花茶"

唔浪費..花茶又甜甜地~唔錯呢
老闆手信..少少地驚男士們唔太好甜吃
手信..大果包我既~當乾果吃 & 泡茶飲
士多啤梨乾~有d加蜜糖好甜..依款原味帶酸酸地幾開胃
屋企個零食樽..慢慢食^^
龍眼市場買既魷魚鬚..香辣軟腍腍(正)
仲有蝦米 & 魷魚仔~依家盡量少買瘦肉煲湯

會用蝦米, 瑤柱, 魷魚等乾品代替(連上圖總共:750B..約$165)

9 則留言:

  1. 好係又平又靚呀~~唔怪得你買到超重XD

    回覆刪除
  2. 呀一鮑笠午安好呀~
    頭先我食麥香雞包+薯條 $15咋 因為我唔係食餐 我唔想飲汽水呀~~~~

    最鍾意睇人地d手信 嘩哈哈哈
    我唔係8 係想知妳有無買無謂嘢
    咁我蝕底d 幫妳要埋咁囉~~~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 二奶笠..早呀! 哈哈哈哈
      好耐無食m記啦~不過佢d薯條真係好難食
      但衰在有時心思思又會想幫襯~應該有d野.......
      解釋=掩飾~8就8啦!

      刪除
  3. 蝦佬..又係我啦..未講完架 呵~~~~

    我覺得BOOTS既CREAM 類唔係咁潤呀..但味道就真係非常之香既..
    穩重型啱小奧 嘩哈哈 妳驚佢太SHARP受唔到嗎?!
    我就鍾意SHARP野囉 人都精神D家嘛
    但我又多數買深色衫 因為要遮D肥肉 呵~~~~
    斗蓬靚呀 我都鍾意 但喺香港好小見到 可能係我無留意 哈~~~~



    回覆刪除
    回覆
    1. 二奶笠..知係你啦! 又長氣又口水多過浪花! 哈哈
      boots草本類果d真係唔夠潤~可能就返泰國天氣..比較薄+爽身d
      依款好用呀..butter唔會過油潤~好快吸收
      hey..小奧自己揀架ma~不過佢真係好襯啡色..定成日見佢著啡色呢?哈哈
      我d衫都係深色多啦~斗蓬香港少呀! 之前上網訂過2件..又太大!
      衰~最終有一件捐左lu~仲有件想改左先著

      刪除
  4. 二仔笠..又無咗個留言......

    回覆刪除
    回覆
    1. (太長氣啦笠你! 哈哈)
      笠..仍然係我..打咁小野..唔會唔見啩..
      我買野 小奧好小會催催共 因為我會叫佢自己睇佢既野
      一係周圍去影下相 唔好阻住我呢~~
      我仲未食包乾果呀 但好邪 尋日先望完佢
      我依家食零食策略係..食哂一樣先開一樣
      因為天氣潮濕 D野食好快壞OR林囉 我係咪好醒呀?!
      真係好好好好多謝妳地呀 送比我地咁多手信 33

      又係好邪囉.尋日先同小奧講話想買龍眼肉.
      但果次睇報紙話泰國龍眼肉係好糖水浸..
      所以唔想買住 不過如果度度都係買泰國龍眼肉
      我都照買架喇 焗龍眼肉杞子好飲呀~~~~

      用蝦米, 瑤柱, 魷魚滾湯會唔會好腥架請問?!
      因為我依家都唔想成日煲瘦肉湯..但燉肉汁就無計囉~~

      妳今次買D手信好多都好重下.唔怪得超磅啦~~

      刪除
    2. 二奶笠..叫左你唔好咁長氣啦! 哈哈
      衰喂買自己野就會好專注上心架~同埋要我幫眼
      但佢買完就好無耐性等架啦~你話係咪勁衰先!
      小奧咪好囉~起碼好有耐性又唔會催ma..好體貼
      仲想問你乾果好唔好味添~哈哈! 不過我都會開完一包再一包
      同埋..一包其實有排都未食完~你知我少食零食..好悶先會食囉
      泰國龍眼好香呀~用糖水浸果d..唔知乾左係咪有糖層係面~如果唔係好難分
      好在依隻食到好原味龍眼甜味囉
      唔腥呀~用魷魚乾感覺好似章魚味~係啦..就係唔想用太多肉類
      素湯阿喂又一般~所以用乾品頂住先啦! 唔錯喎
      嘩! 今次真係拎到手斷呀

      刪除