2014年4月30日 星期三

毛里裘斯自駕遊。Château de Labourdonnais, La Vanille Reserve des Mascareignes


4月7日(星期一..Day 3)~除左昨日route check行程比較緊迫外

之後幾日都會鬆動好多~依日係酒店食完早餐~9點左右出發

第一站去"Château de Labourdonnais"~城堡係由十九世紀

毛里裘斯一個有影響力既人所擁有~除左兩層私人豪宅外

另一部份係園林花園區~種植左唔同果樹及有飼養巨龜

花園位置旁有餐廳,Tasting Bar及Boutique(Fee:Rs.350/pp)


環境超靚+好舒服~入面充滿青草清新氣味..超正



樹木種得好靚~完全感覺到係城堡住果份幸福

有咁既居住環境..實在太正啦~好羨慕呢^^



因為入內參觀唔影得相~所以簡單形容下城堡既室內設計

以意大利新古典主義建築~房子分成兩層既私人豪宅

下層中間大門位置連走廊~左右兩邊分別係客廳及廚房+飯廳

地方非常寬敞~而上層主要係臥室及一部份工作室空間

走廊及露台非常大+好通風(不過參觀臥室時..感覺不太自然~所以不想久留)









入場券包埋試酒~所以行完就去Tasting Bar

每人可自選3款Rhum~當中最記得咖啡,橙,vanilla,薑味等選擇

酒精濃度一般40%..有某d會更高~基本上40%都好快上腦(o_o)

另外..小店除左Rhum~仲有糖果及果醬出售



第二站南下.."La Vanille Reserve des Mascareignes"(Fee:Rs.350/pp)

沿途指示路牌非常清晰~好容易去到目的地



主要睇爬蟲類及哺乳類動物,昆蟲類,水族館,Museum等

園內餐廳..除左一般餐飲~仲有鱷魚料理(oh no! 我唔食的)



真係好多唔同種類既動物~不過最主要我想睇巨龜^^



巨龜場真係勁多巨龜~好得意呀



門口位置有飼料(葉)..可以買黎餵龜(每棵Rs.10)



有d瞓緊覺..有d就好活躍四圍爬



d龜真係好巨



細個我都有養龜~由5蚊硬幣養到成人手掌咁大

另外仲養過唔少動物..兔仔,雀仔,大狗,魚等

所以由細到大~都培養出好鐘意動物

而且我覺得所有動物~除左有生命..仲好有靈性



玩左陣..叫老闆買d葉返黎餵下佢地

佢地一望到~會極速爬過黎追住你餵佢(勁得意)



之前餵得太高~見佢食得好辛苦

所以叫老闆坐底d餵~食得勁快(哈)



望住佢地既眼神..真係好有感覺



加上摸佢地既時候..好溫馴



原本臨走想再返去睇佢地一次~不過老闆話唔好喎

要將最美好既回憶..留係心入面(嗚! 再見啦!)



園內仲有其他品種既龜



出口位置..仲有羊,驢仔,馬等動物



(待續)

參考資料 :

1. Château de Labourdonnais - http://chateaulabourdonnais.com/en/
2. La Vanille Reserve des Mascareignes- http://www.lavanille-reserve.com/index.php/en/

2 則留言:

  1. 三笠不露妳好呀 哈 咪諗衰嘢喎 ~
    一陣食咩呀 ?! 尋日出咗去食點心 所以今日想食酸辣米線
    但今朝食咗麵餐 所以一陣唔知食咩好添 ~
    我多數先睇相 後睇文字 我睇第 2 張相 我以為有 2 個人企喺中間呀 果下覺得有 d 驚
    再望真 d 先睇到係窗同門 @@ 不過如果去到一個地方覺得唔舒服 我會即走 因為覺得................
    嘩 酒精濃度 40% 超勁啦 我覺得 1x % 都勁呀 哈 所以我對糖果有興趣 d ~
    遠睇巨龜好似石頭呀 我唔夠膽摸呀 妳話佢爬得超快好得意 我可能會驚呀 哈 ~
    動物係好有靈性 呢點我絕對認同呀笠 ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 三點盡露..笠! 哈哈! 咪邪念呀你!
      今日又想食米線~上篇回已經話食..你blog又食ed..夠啦
      不過我聽日都去食..哈哈哈哈
      咦~~~! 講完都好奇怪..水池無啦啦噴水呀~真係之前無留意囉
      係呀..臥室有d.....所以對腳都自動走~好唔舒服既感覺囉
      你知啦...過百年~真係.....!!! 有都唔出奇
      嘩! 堅呀...飲ed rum~依家飲whisky都無料到~可想而知酒精幾堅! 哈
      oh..d龜係咪太大隻所以驚呀? 不過真係好得意~好在巨強無咁巨咋..哈哈

      刪除