2014年4月16日 星期三

毛里裘斯自駕遊。Airport, Air Mauritius & Taxi Mauritius


原本依個trip安排3月出發~當慶祝我地既結婚14週年

以往從無間斷會如期出發到~可惜今年老闆公司人手問題

要推遲4月先去~反正已經無左個意義..那就當出外散心吧

而每年首季準備外遊~硬係有天災人禍發生~今年有馬航事件

之後又話智利地震..發出海嘯警告~沙巴又話有綁架遊客

連帶事件..攪到我出發前幾日先敢同媽咪講~因為每次外遊

知佢實會好擔心~所以諗住遲d講..擔心既日子可以短d

不過feel到佢真係好擔心~出發前一日..預左會打比我叮囑一番

加上佢唔熟悉我去既地方係咩環境~所以都派粒好大既定心丸

話佢知..雖然係非洲但無食人族~仲係開發好成熟既旅遊國家

罪惡之城+有危險性既國家..我係唔會揀去~叫佢十萬個放心

但不幸..每次返黎都聽到媽咪病倒~希望唔係太擔心而影響呢

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

好!! 準備開始入正題~"毛里裘斯"既面積約兩個"香港"咁大

曾經被歐洲(荷蘭,法國,英國)統治~當地九成半為歐洲遊客

暫時亞洲遊客極少~所以佢地見到我地..有d似望怪物一樣

語言方面..除左當地"克里奧爾語"~其次主要係"法語及英語"

香港 < > Mauritius機程約10小時~時差方面..慢香港4小時

叉電插頭基本同香港一樣..用三腳方插~另外..仲有二腳圓插

流通貨幣..以歐羅及毛里裘斯廬比(MUR)為主~英磅有部份接受

對換可用港幣,美金,歐羅,英磅等~美金比港幣對換率較高

可先係機場對換~另外..通常外遊我較信任就係western union

但要留意市區對換店4點會關門(星期日closed..星期六印象中9-12nn)

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

今次直接係Air Mauritius訂Package~酒店種類會較多選擇

酒店餐飲除左早餐..大部份仲可選擇Half Board/All Inclusive

需視乎有關酒店所提供既不同選擇而定呢

航班方面..有毛里裘斯航空(直航)~馬航及國泰(需轉機)

基本上有得選擇..我地會先揀"直航"再睇flight time

毛里裘斯航空(直航)..暫時每星期只有兩班機往返

去程:星期二及星期六     回程:星期四及星期日


4月4日(Happy Friday)~由於坐5/4凌晨機出發既關係

依晚我地11:30pm到達機場~朝早做埋online check in

boarding pass需預先print out~去到機場寄行李就可以呢

香港"毛航"既地勤服務員好有禮貌~比起當地既好得多

我地乘坐(MK641)香港 > Mauritius~起飛時間為01:30am

航班起飛時間好準時~另需要填寫"入境紙"及"健康申報表"

(圖中依隻叫渡渡鳥~係毛里裘斯獨有既一種唔識飛既鳥..但因為濫捕殺而滅絕lu)



起飛後..會安排一份晚餐~不過我地無要

而機位都好爆~好在昅到仲有個雙人位無人坐

所以我爬左過去~同老闆分隔..直到落機先再回合



順帶一提..有機會揀坐"毛航"既朋友要留意一點

機艙座位分佈每行為2,4,2~尾3-4排..機組人員會hold起作休息

去程其實我地都特登揀坐機尾鬆動d + 飲水及洗手間都方便

回程同樣online check in confirmed機尾雙人座(最終無通知就hold晒)

好在錯有錯著~我地坐4人座位..咁岩無人可以橫瞓(比兩座位更好瞓)

去程10個鐘頭機程~屈係兩人座位..半醒半瞓中渡過



仲有2個多鐘到達..機艙開晒燈~抹過熱巾..準備派發早餐



西餅麵包全部獨立包裝~感覺比較衛生

生果好凍好新鮮~西餅類不過不失..勝在無油膩感



終於到達..毛里裘斯的上空

依個位置係Mauritius首都"Port Louis"



好鐘意高空下望既感覺~山形好高..樓房變得極細少



雲層中..又有另一番景象





整個地勢~絕大部份都係green land



自從開左"專頁"~老闆比以前影多左好多相po上去分享

由其有d飲飲食食..我唔出blog既~佢都會影完放上去

所以今次旅程叫佢影多d相~反正我都想睇下佢既攝影眼

順便岩用既..我都會出blog~估唔到佢用手機影左3xx張

今次d相..我覺得老闆比以前有好大進步(儒子可教..哈哈)



Sir Seewoosagur Ramgoolam International Airport(簡稱SSR Airport)

當地時間7:10am到達~機場比預期靚+大又新穎有時尚感



分成左右兩邊counter出境~會有專人指示



等過關既時候見到個大陸人~真係好佩服佢呢



過關過程好順利~攪掂落下層取行李



指示好清晰~唔會做慌失失奇兵







考慮到落機無精神揸車返酒店~所以係網上預先book的士接送

出口位置可先換錢~由其星期六,日..市面找換店無開門的

先用USD換MUR(1:29.70)~如化成港幣計約HK$1:Rs3.8(同泰幣相近)

依位叫Mr. Rashad~已經係機場出面恭候我地^^



朝早落過一場雨~之後整體行程..天氣都係勁暴曬



依間的士公司~價錢係毛里裘斯中最合理既一間

經網上book接送服務好方便快捷~提供日期,Flight Time及名字

接送當日落車比錢司機即可~當然..以防有任何甩漏

出發前一日及回程前一日~我都再send email re-confirm

去程司機好識做生意~由機場返酒店..沿途個半鐘頭車程

會不停介紹風景+hard sell自己可以book佢做tour guide

有需要直接send email同佢boss聯絡~指定揀佢就可以喎

不過我地自駕遊..tour guide用唔著呢(Taxi Fee:Airport > Hotel €35)


(待續)

有用資料 :

1. Air Mauritius    - http://www.airmauritius.com/index_hk.htm
2. Taxi Mauritius  - http://www.taxismauritius.com/

10 則留言:

  1. welcome back, yanomi! miss you and your posts!!

    So looking forward to read about your trip and of course the beautiful pictures too!

    xoxo jessee

    回覆刪除
    回覆
    1. hello~o jessee..你近來好嗎? 忙嗎? miss u so much 2 :)

      刪除
    2. have been super busy in the last few months...didn't go home (at least) until past mid-night everyday 7 days a week...Should be slowing down in a week or two. Then I will focus on job search again...

      any new projects? how's your mom?

      jessee

      刪除
    3. hello jessee..
      wow!!! 估唔到依間公司會咁忙喎~希望你快d搵到新工啦! 繼續支持你架..power up!!!
      近排無咩攪作..主力寫遊記~多謝你呀..前日返去睇過媽咪
      原來又肺炎~個肺都係比較弱..仲有1日抗生素藥食晒就要休息3星期返去再照x-ray
      多謝你有心呀! 你咁忙都要小心身體~記得加多休息
      keep in touch xoxo

      刪除
  2. happy wednesday ah yanomi,
    好勁呀你地,毛里裘斯呢個地方對我黎講好陌生,冇諗過會踏足嘅地方...
    等你個遊記,可能令我對佢產生興趣呢!^^

    回覆刪除
    回覆
    1. happy saturday阿肥..今日好鬼熱呀
      原本我以為佢好似馬爾代夫咁hea下~點知越搵越多新奇野玩
      所以先去囉..不過機程真係幾吃力 :p

      刪除
  3. so good!我都係上星期六從大阪回來,4月份好像特別多人出外玩!

    回覆刪除
    回覆
    1. welcome back 2小妹..係呀! 我都好多fd去大阪
      4月真係好多人外遊呀

      刪除