2014年4月24日 星期四

毛里裘斯自駕遊。Cascavelle Shopping Village, 鹽田, Chamarel Falls


4月6日(星期日..Day 2)~食完早餐..出發是日行程

先去Triolet Market~之後再去Lolo Hypermarket逛超市

唔經唔覺..超市都行左個幾鐘~掃完貨..開始route check

因為唔join tour~部份節目有時間制~所以先走一轉預時間

等當日行程可以更加順利~同埋..有日去Safari Adventures

依日打算先去比deposit留位~因為即日通常full booking

另外可以係網上訂票(建議3天前預訂)~不過反正要route check

同埋又要夾出海行程~時間上..都要係當地先可以決定囉

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

離開Lolo Hypermarket..途經一個好靚既位置

所以叫老闆停一停~等我行去蔗田入面景下相

老闆話唔去~咁我自己入去呢..不過d蔗好高

一整幅平排好密集..全部高過我~行緊入去都有d緊張

因為最驚..唔知有無蛇/巨型生物走出黎~就係依個時候

聽到蔗林有野走動~停一停..望一望~唔見..但聽到不停走動

好驚! 極速兩秒跑返出去搵老闆~雖然唔知係咩..但真係嚇死我(哈)


"Cascavelle Shopping Village"



過左Mall好快會到Safari Adventures~所以比左deposit

再回程去mall行下+食lunch



我個人覺得..Mauritius既Malls完全無吸引力



Food Court



環境唔錯..好舒服





"魚柳包Set"



"炸蝦Set"..伴兩份薯條+汽水

食物唔好味~魚柳好腥個包又散..炸蝦一般..薯條無薯味



繼續Route Check..途經"鹽田"



是日休息..無人開工的



"鹽田"面積好大



報埋出海團..route check攪掂!! 開始行程

"Chamarel Coloured Earths & Chamarel Falls"

原本唔列入行程之一~不過老闆話反正黎到

又唔會再去Mauritius的話~咪入去參觀下囉



毛里裘斯最高既瀑布~位於海拔700米既叢林中







(待續)

6 則留言:

  1. 這個瀑布讓我想起tonga也有類似的景觀.

    回覆刪除
  2. 四笠 哈哈 早啦 出去買餸未 ?!
    預咗 Mall 係無嘢好行好買啦 除咗妳至愛嘅 "酒" 呵呵 ~
    蔗林入面係咪風吹所以郁咋 自己嚇自己
    下次妳大叫丫嘛 睇下有無嘢跳出來 一跳出來就即影 唔驚架 ~~
    就咁睇魚柳包個樣都覺得麻麻地 估唔到真係唔好食 仲要腥添 oh no ~~~~
    我想睇瀑布呀 呢日係咪想落雨呀 ?!

    回覆刪除
    回覆
    1. 五好笠..早呀! 今日唔出啦~昨日買埋lu
      依家忙住快d寫埋遊記blog~係啦..d mall唔同日本/韓國/泰國
      好多都唔岩睇岩買~衰啦...成日話我飲酒~我都有飲茶架
      唔係呀笠...蔗林真係有野係地下走~唔係風吹架~勁驚呀
      你講就兇悍啦! 你入去呀~呸...!
      個包勁難食..依家諗起都反胃! 依日無落下呀..果邊日日都曬
      除左出海果日朝早落雨~佢地個天係咁..好多黑雲~轉眼又走晒囉

      刪除
  3. wow ~~ 個瀑布 ... 強啊
    現場睇係咪好壯觀好震撼啊

    回覆刪除
    回覆
    1. dear pluto..你近來好嗎? 好忙呀我^^
      個瀑布係叢林傾流而下~感覺好奇妙呢

      刪除