2014年4月23日 星期三

毛里裘斯自駕遊。Baystone Hotel Breakfast(Day 2), Triolet Market, LoLo Hypersupermarket


每次旅遊..我都一定Plan行程~因為會以去一次既心態

唔會再踏足同一個地方~要爭取每分每秒..多走多看多玩

由其好似Mauritius..來回20個鐘機程~講真!! 真係幾吃力囉

同埋寧願投放金錢~去未去過既地方見識(再去亦可能失去之前美好回憶ma)

不過有d地方翻兜當過境=之前encore"Langkawi & 蘇梅"

就可以好hea過~所以一次性既遊走..行程相對好充實+精彩

加上自駕遊Plan好行程..跟route順走~更加慳好多時間呢

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

"毛里裘斯"既天氣~5-11月為冬季..氣溫約 22度~乾燥和暖

11-4月為夏季..約 30度~潮濕炎熱~12-2月為全年最熱

理想旅遊時間為4- 6月/9-11月~當地一早一晚會好涼

但有陽光果陣就勁熱~前一日..坐機其實飲左好多水

但落機個人dry到好似無晒水份~加上當地天氣屬乾爽

之後勁搽潤唇膏+飲好多好多水~個咀都又乾又爆擦

最衰仲係又紅又腫~係當地頭三日個咀變左"Q太郎"

比老闆笑足幾日(衰)~好在之後幾日勁量飲多多水

個咀仔+d皮膚先感覺到水潤返晒咋

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

4月6日(星期日..Day 2)~前一晚瞓得好好

不過時差既影響..依早當地時間5:30am醒左lu

又唔願起身..hea到接近7:30先起身梳洗出去食早餐

酒店餐廳已經有職員恭候..見面同佢地講句"Bon Jour"

職員既第一反應超乎驚喜~臉上露出非常開心既表情

我覺得去其他國家旅遊~可以用當地習慣既語言問好

總比他人一種親切感覺~人地會好開心(雖然係有限公司..哈哈)

但回看香港~真係已經無晒香港既風格...我覺得好可悲

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

整合幾日早餐~有果汁,麵包類,生果,coffee/tea


同樣..由服務員提籃任客人揀選~d麵包真係好好食



酥皮包類本身我係極少食~因為太油膩感

但最尾一日..我要食個"牛角酥"~wow! 真係正到不能再正

完全無油膩感..好乾身+層次分明~口感酥鬆又香脆(超正)



"新鮮菠蘿味果jam..果醬及牛油"

諗起牛油就攪笑..之前幾次去泰國~老闆好like用翻譯app同當地人溝通

記得有次同當地人講"cockroach"~佢又唔識聽..我又勁驚

老闆即刻翻譯泰語~個泰仔即刻點頭表示明白(哈..跟住幫我捉巨強)

依次去Mauritius..又玩翻譯法語要"牛油"~雖然佢地識聽英文

但老闆喜歡咁樣同人玩+溝通~成功後..私下話服務員識聽佢講咩(哈哈)

之後每晚晚餐~服務員有時間..仲會教我地講1,2句法文呢



除左麵包..每日仲有一份精緻生果~早餐份量唔多但夠飽







我多數每早飲"咖啡"



老闆點茶..當地好出名既vanilla tea



食完早餐..開始是日行程~依日行程好緊密

之前講過星期日好多店舖係休息~所以依日會安排

Route Check+訂票+book tour出海~雖然只有兩個香港咁大

但唔係行motorway..車程相對更加長~所以要早d出發(GO!)

Route Check前..先去"Triolet Market"睇下當地人既生活



出發前..知道當地人雖然黑口黑面~但其實非常有善

不過唔知係咪是日outlook~影響佢地個樣有d不善

同埋..我同老闆行過既時候~會當我地怪物咁望



接近9:30am去到當地人街市..部份只係剛剛開檔



行左陣..終於有個好奇既當地人走黎同我地打招呼

第一句問我係咪"穆斯林人"(OH NO! 因為我用圍巾包住個頭)

唔知佢地同穆斯林有無過節~我除下圍巾話"Hong Kongese"

佢即刻面露出更燦爛既笑容~感覺上其他人既眼光都友善左(哈哈)



由於村內係小路既關係~人多車多

有警察駐守~必要時趕車/告車來疏通塞車情況



行車中..見警察開路趕車~即刻用手機影下咩事先



全部人都無著鞋



原來係有宗教儀式





行完Triolet Market..Sunday Bazaar又未開

再沿路去Lolo Hypermarket~叫老闆有野岩就買

因為行程不走回頭路~之後未必安排到時間再去呢



超市好大..d人上貨起碼兩大車

有個當地人見我地買得唔多~指示我地排快隊

原來上面都有牌指示~買完野..行程繼續^^



(待續)

2 則留言:

  1. 同意阿, 有些地方就是要PLAN好, 一次過走完就不再有機會重遊.
    這個地方我也有留意,希望有機會去啦. 哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 是啊! 去一次..一分一秒都唔想錯過~要好好遊走呢
      依個地方都好吸引~你有機會去可以留耐些
      東部平民區都好多野睇~可惜我沒時間踏足

      刪除