2014年4月17日 星期四

毛里裘斯自駕遊。Le Legon Restaurant & Sunset Boulevard Shopping Village


4月5日(星期六)~"毛里裘斯"既商店/食店普遍比較早收

星期六..大多數只有半天工作~而星期日好多都會休息

所以費事又諗食咩~反正酒店方面..好多都有half board

再篩選地區~最終揀入住"Baystone Boutique Hotel & Spa"

酒店位於北部~雖然比較遠..但反正自駕其實都好方便

遊記會先紀錄行程~整體酒店環境會另再作紀錄呢

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

當地時間7:10am到達SSR Airport~過關拎行李+換錢

考慮到"機場>酒店"車程要1.5小時~唔想落機即刻費神揸車

所以係香港預先book定的士接送服務~咁就舒服好多囉^^

沿途司機介紹景點..我順便認下路~好快9點多返到酒店

酒店職員+Director出黎大門口恭候及幫我地拎行李

welcome drink及簡單check in手續~好快可以上房休息lu


房種揀"Deluxe Room"~最good係酒店可以提早check in

梳洗過後..我地先小睡片刻~等瞓醒再正式開始行程



可能時差既關係~瞓左個幾鐘大家都醒lu

換好衫..walk出去食lunch+租車~沿酒店小路行出去好green



沿海風景又正~空氣超好..陽光充沛



行左40分鐘..已經汗流浹背~見到依間Pizza屋

停一停..抖一抖~入去食個lunch先



底層係Pizza屋~樓上係一間酒店



唔夠瞓..天氣又爆熱~大家胃口一般

所以點一個Pizza + 2杯飲品就夠lu



我點coke..老闆要local beer(Phoenix)



"Pizza - Thon"..餡料有芝士,吞拿魚,洋蔥,番茄



第一眼睇個批唔燶..好似唔香脆~但其實批邊好鬆脆

芝士料好rich..夾雜酸酸茄茸~味道好唔錯(TTL:Rs450)



食店對面..就係Sunset Boulevard Shopping Village

整條街兩旁~分別有好多小屋商店..近海旁位置仲有食店





原本我係去依間食pizza~不過老闆邊行邊問到未又話口渴

天氣的確好熱又行左40分鐘~所以將將就就去左果間食

之後想搵日再試依間..最終都無時間試到lu



小屋商店外牆





近海碼頭位置



漁家釣左條巨魚





碼頭旁..沙灘位置~d水好靚..環境清幽



除左環境好綠化外~仲好鳥語花香呢

正因為聽到混雜雀仔聲~吸引我望下身旁棵矮樹

估唔到有咁多唔同品種既雀仔~淡淡定..唔驚人





(待續)

參考資料 :

1. Baystone Hotel - http://www.baystone.mu/index.php

4 則留言:

  1. 四笠子 ~~~~~~~~ 早啦 剛忙完咋 一陣仲要忙 勁充實 ~~~~~~
    機場去酒店要 1.5 hrs 都好耐下 瞓下好過 哈 ~
    大熱天時無遮無擋行咗 40 分鐘 ?! 咁間食店都距離酒店好遠噃 ~
    我唔會去啦 咁熱 發火都似 哈 ~
    個 pizza 都好正 因為我依家有 d 餓呀 ~
    d 雀仔好靚呀 淡淡定真係好小見呢 ~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 六六無窮笠..今日有無返教會呀!
      機場同酒店太遠~我都想瞓..不過個司機係咁講野! 哈哈
      係啦..walk出去好遠~但揸車5分鐘左右咋
      一個熱一個攰你都會發火啦..無d耐性! 嘩哈哈
      係呀..d雀仔好定~因為無人會騷擾~如果係香港..實比小朋友掟野嚇佢地囉

      刪除
  2. 毛里求斯……要坐好耐飛機!你地仲揀左自駕遊……等你嘅精彩回憶!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好遠..來回20小時~所以真係去一次+要玩到盡

      刪除