2014年4月29日 星期二

毛里裘斯自駕遊。Baystone Hotel Dinner(Day 2)


4月6日(星期日..Day 2)~返到酒店..又Happy Hour休息下先

7點多..準備去酒店餐廳食晚餐~記得前一日check in既時候

服務員會查問有無食物敏感~因為會另作餐飲安排(感覺好貼心)

而餐廳每晚會安排指定服務員~由點飲品至落order

上菜到品嚐每道菜..由指定服務員負責照顧每檯唔同既客人

每次收碟過程中..仲會問客人~菜式味道如何..岩唔岩食等

形式上同"馬爾代夫"一樣~除左問..仲會留意客人食剩咩食物

其實亦代表客人對每道菜既評價呢(當然依點亦好視乎個人口味)


每人一份麵包~基本每日同款(番茄味麵包,軟法包,麵包捧)

可自由選擇~老闆最like食麵包捧..通常要3條+1個包



"薯茸伴pancake三文治"



薯茸勁軟滑~點點牛油香+好有薯味

三文治底層用pancake..青瓜粒..cream..魚組合而成

cream令整體口感好軟滑+好清新~pancake好軟綿綿



冷盤.."吞拿魚沙律菜"



魚肉略煎後再切片~外層肉質有咬口..內層則軟軟

伴上醬汁微酸帶少少鹹味..好開胃~口感+味道都好正





另一款.."棕櫚樹芯沙律菜"



終於有機會一嚐棕櫚樹芯

口感爽脆..有點似果實味道~好清新感覺



主菜.."烤魚伴意大利飯"



我本身唔鐘意食意大利飯~感覺太濕..飯又軟爛

但都試一口~味道都ok既~魚類通常就比較鞋口



"大蝦伴茄汁燴雞(伴飯)"



蝦肉煮得有少少老~但肉質都ok



茄汁燴雞..味道好開胃~同樣..唔知係咪佢地飲食習慣

肉類都係比較過熟~雞肉好鞋口



鮮薯片..勁薄又香脆~正!





前幾篇講過用椰肉整既茸類~味道其實好似豆茸..好軟滑



"Raspberry Mousse cake"



紅桑子味道好豐富~但整體甜品超甜到打冷震

旁邊有塊脆糖片..又係超勁甜





"雪糕伴Pancake"



用橙味做甜醬料..又係超勁甜



我點左杯Cocktails Signature.."Thai Mojito"



主要用rum,薑,lemongrass,鮮檸檬汁,菠蘿汁,薄荷葉調製

味道清新帶fresh..因為要少甜~甜度好good



服務員介紹老闆飲既.."Martiniquaise"

主要用rum..青檸..蔗糖~味道好正! 返到香港都有自調黎飲

食完飯..返房梳洗休息~10:30pm已經瞓覺lu~明天繼續行程^^



(待續)

6 則留言:

  1. 二笠子早啦 今日我 ok 精神啦 ~
    一陣想食酸辣米線呀 一齊食啦喂 ~~~~~~~~
    我都唔鍾意食意大利飯 好林好爛咁 妳知啦 我鍾意煙韌嘢家嘛 糯米飯好食 d 哈 ~
    原來棕櫚樹芯係食得嘅 咁妳下次有機會見到棕櫚樹就咬下佢啦 哈 樹皮應該都 ok ~
    係咪紅桑子酸酸地 所以脆糖片會覺得更甜囉 我鍾意脆糖片 ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 三笠..聽日off呀~正啦!
      吓...! 又米線??? 夠啦....我聽日去食呀! 嘩哈哈
      係囉..我好怕食太軟腍既飯~你都d..like多汁撈飯
      都會易接受ma! 知啦..煙韌呀ma! 食得多又話頂胃啦你..煩
      樹皮留返你慢慢咬~我食樹芯已經好滿足..哈哈
      唔...個甜品就係因為酸~要加到好甜..所以打晒冷震

      刪除
  2. wow...the food looks real good....love French food! you don't like risotto? not every restaurant makes good risotto, but if they do it well, it tastes really good...not that soggy/mushy...

    jessee

    回覆刪除
    回覆
    1. hello~o!! jessee ^^
      可能我都係比較like炒飯果個感覺~太醬..好易飽膩+漏~所以ma ma囉

      刪除
  3. 毛里mimi hihi~ 好耐冇見喇 多謝你既祝福呀 大木同小木暫時都好好呀 係餵佢食奶令條腰勁攰...有時攰到想斷咁
    已經miss佐好多篇毛里添 唔知遲啲有冇時間睇番晒呢
    係喎 呢到既service同馬爾代夫差唔多 食物都差唔多 係咪都以西式為主架? 當地特色食物係咩呀?
    棕櫚樹芯 啱啱睇旅遊節目都有介紹呀 啲土(注)會用啲葉包住煮嚟食 個主持人就咁生食 你呢個都應該係冇煮過 望落好爽脆咁 我都想食下呀 椰肉整既茸類都好特別 綠色唔似食ing椰肉
    哎yo..啲甜品又係超甜呀 可能外國人都比較好甜

    回覆刪除
    回覆
    1. 大木..好開心見到你呀~你身體ok嗎? 記得坐月好緊要架
      有無請陪月呀? oh..腰痛真係知有幾辛苦~d人成日話
      抱得bb多..隻手都痛架~所以你都要習慣小木多d瞓床
      一來..夜晚無咁痴身~二來..你都無咁累損..知ma! 多d休息啦
      bolg幾時都歡迎你黎~最緊要keep好身體先呀
      係呀..樹芯就係好早前睇ed介紹~所姒好好奇個味..終於就試到呢
      甜品真係太甜啦~可能我唔係甜品王..所以真係頂唔順

      刪除