2017年7月12日 星期三

布吉自駕遊。手信 & 用品


6月17日- 6月24日 (布吉自駕遊8天之旅)

快快手..寫埋最後一篇~同大家分享係布吉買左d咩

出發前..我同老闆已經諗定~今次去到要買d乜乜乜

開頭話要瘋狂上貨~諗諗下都係唔好..比借口可以再去ma(哈哈)

今次主力..指定上貨點Lemongrass House & Super Cheap

反正去開..問Baby笠有無野幫買~先睇"Lemongrass House"
Hand Cream(x10)..幫baby笠買
我自己要4支夠啦 (B150/支 約 HK$35)

屋企仲有好多原材料..可以自己整hand cream
我買野會顧埋老闆~上次baby笠係曼谷lemongrass house

買左支蚊水送比我地..work喎! 所以今次都入定2支

"Mosquito Spray" (B150/支)

每次換床單會進行大清潔~吸床褥 > 套新床單 > Spray

今次買最多係Aromatic Room Spray & Pillow Spray"(x6)(B150/支)
Mask都好用..2015年去果次~仲有一瓶未開

所以今次買2瓶夠lu~留返下次去再買(B280/瓶 約HK$65)
老闆大量上貨.."聞鼻捧捧(x24)"~送比同事+自用
(B16/支 約 HK$3.7)(荃灣有間專賣泰國野的小店要HK$15/支)
上次d同事叫佢買"拳師油"~今次又買..另外買"拳師膏"送禮

不過依個系列~我受唔到..太過刺激性(=漂白水我都受唔到架)

上次老闆見人買佢又買~一開黎用..陣味好勁

仲刺激到我喉嚨即刻沙晒~因為喉嚨係第一防禦ma

第2日又搽搽搽~咁就攪到我病左..即刻叫佢掉囉
(所以氣管易敏感既慎用呢)
老闆真係油王..可惜唔係阿拉伯果d油王呢(哈哈)

再買4支香油~後面heat gel我既..因為成日肌肉勞損

之前用過好好用~gel易吸收..熱度舒服+唔會熱到赤痛感
Aloe Vera Gel & 青草膏

之前"清邁"買既香薰油仲有好多~不過見岩都買少少囉

"Yu" Aroma Oil(x2) (B390/支 約 HK$91/支)
Baan Spa - "lemongress" (B260/支 約 HK$60)
Lemongrass House - "Lavender" (B450 約 HK$105)
Super Cheap買既"泰國鹹菜"~鹹辣菜(紅) & 酸辣鹹菜(綠)

2款各有各好味~放湯個味會淡..即食/炒最好
酸辣依款好開胃
白胡椒粉..黑胡椒粒..辣椒膏..香料包
唔少得乾品.."蝦米" (B750/1kg)

蝦米有幾款..聞過依款好鮮~買左接近500g..約HK$81
仲有"魷魚"..太香~即刻問Baby笠買唔買~幫佢買左少少
好靚好乾淨好香~我買左10隻(約HK$23)..分左4隻比媽咪

唔係老闆係咁叫停~我應該可以買多d返黎(哈哈)
話時話..香港買鹹魚都幾貴~雖然一年都食唔到5次

所以係泰國都買定樽做儲備~間中整下餸都即刻有得用

有一樽係幫Baby笠買既(B150 約HK$35)
仲有老闆最愛既"泰國辣椒粉"..平到喊(B8 約HK$1.9)

前面果包係Day 4"自煮晚餐"食剩既白米

對比包"辣椒粉"就睇到份量唔少
咖啡送比朋友既~"以羅"就同笠share (B525/60包 約 HK$262.5)
Goody榴槤乾 (B330/6包 約 HK$77)

依款係榴槤肉原件切粒..好好味~諗住笠24/6去清邁ma

行開街睇下有無依個牌子~有想叫佢幫我買..可惜無

所以下次去Super Cheap又要買多d
魷魚絲(x8) (B35/包 約 HK$8)

原味比較淡~有晚後期加工..加燒汁&辣粉再焗

老闆話好食好多..又脆身
老闆買左好多"薄荷糖"
少少零食..原來依張又影左辣椒粉(哈哈)
有日係Central Festival - Food Patio果層超市買既茶葉包
(完)

2 則留言:

  1. 仍然係我呀 講明唔好掛住我 我覆埋妳都要走架喇~~~~

    真係唔該哂妳地呀 去旅行都會掛住我 33 嘩哈哈哈哈~
    上次比咗支LEMONGRASS HANDCREAM 比家姐 佢勁鍾意呀
    因為佢知我都鍾意既話 係唔會要呢
    佢話上次喺公司搽 D 同事話好香呀~

    聞鼻捧捧一定係阿喂 佢真係同我好似 勁LIKE 薄荷嘢 果然大家都係識貨之人 (無妳份)
    老闆真係油王..可惜唔係阿拉伯果d油王呢(哈哈)<-- 笑死我呀 嘩哈哈哈哈哈

    下次我去泰國 妳提我買 HEAT JEL丫 順便又幫妳買埋 呵呵~
    我都買咗青草膏呀 X佛牌~

    原來妳買泰國既醃菜 等我下次又買下先~

    乾品呀 真係再次唔該哂妳地呀
    我想買好耐架喇 不過唔識分咩叫靚唔靚囉~

    Goody 呢個名 我已經入哂腦啦 但清邁唔見有 激死我
    我一見有榴槤乾既地方都唔放過 但都係無呢個牌字~~~~~~~~

    嘩 妳買零食多過我喎 我只係買左一包薯片咋
    仲要係因為飽得滯無食 先拎埋番香港咋~~

    嗱 我要走喇 妳咪扯住我呀下 唔係一腳錫妳去大西洋架~~~~~~~~
    閃~~~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 一直笠..仲係我呀!我覆埋你都要走啦..勿念
      唔好咁客氣啦~我都去開買野ma~lemongrass真係好香
      哈哈!你同阿喂絕對同類ET啦..咩都咁似(由其衰野..哈哈)

      好呀..HEAT GEL睇下有平都幫我買~我去都再買呀
      哦~你隻青草膏我都想買~不過SUPER CHEAP無最細樽
      我要最細果隻呢~佢細樽都=2..所以試下買依隻咋
      YEAH..酸菜下次要大量買呀~就咁食都正囉
      由其綠色果隻好開胃..又酸又甜~正

      你又咁客氣啦~反正都買開ma..你有無開黎聞?
      個味真係好鮮品好香呀! oh..榴槤乾可能係布吉出產
      泰國地方太大~出產品牌又多~不過依款係幾好味囉..好香
      衰得你呀~唔比你走..就踢人去大西洋~快d走啦..唔送

      刪除