2017年9月13日 星期三

Handmade。Hair & Body Oil


寫依篇既時候..翻查下自己舊blog~原來由2014年10月中

我就開始用清水洗頭..到依家已經接近3年(感覺非常良好)

雖然早排有報導話..清水洗頭唔乾淨~但我又唔覺喎(睇個人慣唔慣啫)

做法係..每日用清水洗頭(直至接受唔到頭笠)~就用返一次洗髮水

主要盡量減少頭髮每日接觸洗髮水物質+控制頭油過量分泌

同舊篇說法相若~洗髮水有去頭油作用..但頭皮要有油份保護

每次用完洗髮水~頭皮乾了..自然會釋出大量頭油去填補滋潤

剛好填補完..又用洗髮水清洗晒所有頭油~頭皮又要大量填補

所以開始用清水洗頭~頭皮要時間適應..調節頭油減少分泌量

依家頭油算調節ok~嚴格黎講..夏天可以隔2日用一次洗髮水

冬天可以維持約4日..用一次洗髮水~當然..都好睇唔同情況

食完重味野/重要約會前一晚..都會用洗髮水(無硬性規定..隔幾多日呢)

同埋..我個人覺得用清水洗頭~d頭髮仲滑過用洗髮水(感覺比較柔潤)

以前1星期7日..頭皮要接觸洗髮水~依家平均1星期接觸2-3次

我覺得咁樣..對頭皮/頭髮都有好處~而髮型師同媽咪都話

我d頭髮比以前強韌+無咁散斷~以前斷髮情況真係好嚴重

剛開始時我有叫媽咪試..但佢頂唔順好快笠放棄左(因為要適應ma)

後尾見我情況改善左好多~佢又開始忍耐著..試返清水洗頭

係近期我問佢..d頭髮好似多返~佢先講有用清水洗頭(哈哈)

你問我清水洗頭..個頭臭唔臭? 洗得夠乾淨..一定唔臭+無味

只係要睇..自己個人心理關口+接唔接受到呢

**********

老闆鐘意我長頭髮~所以同佢一齊..都未剪短過

7月..佢一句好期待我剪短頭髮~我就剪走10"長髮+電髮去

唔覺唔覺2個月啦! d頭髮長返好多了

我覺得依幾年~d頭髮係無咁易斷 & 髮質粗左多左+強韌左

用清水洗頭仲無甩咁多頭髮~用洗髮水果日反而甩好多

所以唔會理什麼報導~我覺得ok..都會keep住做
(=有研究話..飲咖啡唔好/有d又話飲咖啡好~所以唔駛理咁多~順自己個心去做吧!)

入正題..早排又訂左貨返黎~諗住整"髮尾油"

上網再了解唔同油既功效~除左對頭髮..連同皮膚都一樣好

由其Castor Oil係萬用油~所以今次就整下"Hair & Body Oil"

主要用依5款油去mix

皮膚除左補水..補油都好緊要~皮膚夠油脂..自然亮澤+少幼紋

由其臨瞓用少少油~鎖住皮膚表面..一整晚水份都無咁易流失

上淘寶買既磨砂玻璃樽(好正)~整樽比媽咪..搽頭皮+乾燥皮膚

之前整過cream比佢話好好用~比用開既更易吸收+有效果

依家長期供應..之前仲改良左配方~遲下再寫寫分享^^

淨試過5款油..Castor Oil係最厚身~其他質感都算薄

全部易滲透入皮膚層..不帶油面~只有少少笠笠地(因為係油=正常的)

以120ml容量分配~Almond Oil & Castor Oil各佔30ml

Avocado Oil, Coconut Oil, Moroccan Argan Oil就各20ml

完全拌勻後..油既質感都好順薄


(資料由網上提供:)
Castor Oil - 屬萬用油..對皮膚及頭髮都非常好,有修復皮膚及加快毛髮生長
其油脂有滋潤及極佳保濕效果,有緩和及潤滑皮膚功效
亦具傷護作用..包括曬傷,同時能提高肌膚的水份吸收率,對髮膚有特別柔軟作用


Avocado Oil - 營養度極高, 富含維他命A、E和C, 屬於能滲透較深層的基礎油
其滲透力僅次於荷荷芭油,用於肌膚上可以潔淨肌膚的深層,能幫助淡化皺紋
、黑斑、雀斑,可有效改善皮膚乾燥及老化現象,對炎症、粉刺有一定療效
適合中性、乾性、混合性偏乾性和敏感性的肌膚使用,乾性缺水皮膚,滲透性非常好
,幫助新陳代謝,消除皺紋,抗過敏,濕疹及乾癬,對橙皮脂肪有幫助

Moroccan Argan Oil - 摩洛果堅果油可防止肌膚老化, 去疤, 保護肌膚抵禦外在刺激
增強皮膚免疫系統功能,改善神經性皮膚炎,牛皮癬及皮膚燒傷等問題,
幫助肌膚、頭皮、頭髮抗氧化,軟化肌膚與頭髮, 也能柔軟髮絲並預防頭髮分岔

用法:取少量用作髮尾油,頭髮易吸收+唔覺油膩

以一滴份量..作按摩頭皮,有效促進頭髮生長

同時用於皮膚有滋潤,柔軟,減少幼紋等功效














































製作方法(120ml) : 

1. Almond Oil (30ml)  2. Castor Oil (30ml)  3. Avocado Oil (20ml)
4. Coconut Oil (20ml)  5. Moroccan Argan Oil (20ml)

1. 將所有材料完全拌勻,入樽即可。依個人需要..每次取少量/適量份量使用

(P.S. 各種油份量可依個人喜好調配。)

1. 清水洗頭 - https://yanomichung.blogspot.hk/2015/01/blog-post_29.html

5 則留言:

  1. 请问油在那里买?我都系有脱发问题。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我在iHerb訂購的。你可以先上網查找不同果油效用再決定買啊
      如果脫髮問題都留意用開的洗髮水
      我試過就算用所謂天然無有害物質既洗髮水,都唔一定好好用
      洗完d頭髮勁勁勁乾又鞋,同埋..每次用洗髮水都掉很多頭髮呢。

      刪除
    2. 我看了几个网站都有卖now foods的产品,有点怕山寨版。甘我去iHerb看看啦!换了好多种洗头水,但是都解决唔到脱发问题。都想试下清水洗头,希望有帮助。thank you

      刪除
  2. 一頭靚髮笠..呵呵呵呵 見到我係咪好開心先~~~~
    其實最自然嘅方法係最好~~
    我好耐之前皮膚敏感 醫生直頭叫我用清水沖涼 咁敏感同易出汗部位就可以用少系梘液
    佢好主張自然方法 =妳感冒 佢叫妳瞓覺 唔會主張妳食藥 所以佢真係好有醫德~

    依家好多嘢 根本係化學物質 唔係點得來又香又剩喎~
    不過我地要番工 真係成身都沾滿塵 就無可能就咁沖水囉
    加上習慣要有香味 感覺乾淨d咁囉~

    每樣嘢都有好有唔好 但如果自己覺得好就繼續用囉
    對身體無害就可以了~

    堅要走喇 唔好唔捨得我呢~~~~~~~~






    回覆刪除
    回覆
    1. 二度怪雞笠..早呀! 見到你梗係開心啦! 仲駛講既
      係啦..以前D原始人咩都無添加都係咁啦,依家全部野化學成份
      都係果句啦! 好睇自己習唔習慣
      所以得既..都想盡量用少D係身體,同埋自然療法我絕對相信架
      總之一個人要夠精神,夠瞓已經有足魚抵抗力囉

      刪除