2017年7月6日 星期四

布吉自駕遊。Dream Hotel Breakfast & Doi Chaang Coffee


6月17日 - 6月24日 (布吉自駕遊8天之旅)

上篇有Dream Phuket Hotel & Spa既酒店環境+房間介紹

依篇有早餐~雖然食物款式唔多..但每日有部份都會轉款

味道唔錯+食物新鮮~仲不停check住refill..服務非常有熱誠
餐廳設有室內/室外座

地方唔算大..自助早餐區係右邊簡單一條長檯

有果汁..有乾果+少少粟片~伴沙律既配料+醬汁

 沙律區, 奶類+豆奶類, 乳酪杯+生果杯
冷盤+芝士, 生果..每日會轉款

插花盤仲會轉成生果籃..放好多生果隨意選擇食用
麵包+蛋糕~Jam都好多選擇

熱葷(x4)..通常係雞肉腸/煙肉,炸薯條/薯粒,茄汁豆,蔬菜/意粉
即煮區..有蛋, 粥, 點心, 有日仲轉成粉麵檔
粥粉麵配料&調味料
我地食量好少..所以綜合幾日早餐

最鐘意飲個石榴汁~仲有生果杯都好新鮮好味

熱葷食物都整得唔錯
老闆就食粥品
佢最like既奄列
鴨肉烏冬..一個人負責即煮區~烏冬會預先整定放碗

等客人自己加湯就可以了~所以唔太夠熱


**********
6月22日(星期四..Day 6)~上年係清邁去過Doi Chaang Coffee

覺得d咖啡好香好飲~所以出發前搵下布吉有無(想買返d咖啡豆)

依日去完super cheap..就去Doi Chaang Coffee

店內地方好細~但佈局優閒寫意

不過對布吉依間分店好失望~餐牌好多食物/飲品都話無

可能地方太細~諗住買咖啡豆..又話無
鹹食食物得"吞拿魚三文治"~另幫老闆點個mango passion

佢話三文治幾好食~飲品我試過都好飲..好開胃
我要件cake+cappuccino (總消費 : B429 約 HK$100)

問職員係咪咖啡蛋糕? 佢又話係! 點知係焦糖..

最怕食咁甜既蛋糕~咖啡都無清邁整既咁好飲

今次真係比較失望~加上又無咖啡豆賣

諗住再去Phuket Coffee Lab睇下(見評語..當地人話好飲)

連去2日..未夠4點就關門~11點幾又未開門~OH! 整定無緣了!
(待續)

參考資料 :

1. Doi Chaang Coffee(chiang mai)
https://yanomichung.blogspot.hk/2016/02/doi-chaang-coffee.html

2 則留言:

  1. 四心塌地笠 嘩哈哈哈哈~
    嘔心唔嘔心呀妳?! 嘔就唔駛講 ok?!
    嘩..好在食完健康餐啫 雖然都好味道 但見到熱嘢又想食咁囉 衰~

    妳話插花盤仲會轉成生果籃 妳呢呢張都係?! 我見到火龍果咋 定係我眼太大?!
    頭一兩碟同我飛咗去 嘩哈哈哈~
    粥同熱粉一定係阿喂 佢去到邊度..天氣幾熱都會食~

    清邁有 Doi Chaang Coffee 妳做咩唔叫我幫妳買呀?! 好遠?!
    布吉呢間分店嘅佈局 完全合哂我心意呀 綠牆黃梳化大愛呀!~~!~~!

    mango passion 聽見都開胃 我在清邁幾乎每日一杯 passion fruit smoothies 呀 諗起都想飲~
    笑死寶寶烏 我以為妳叫 cake cappuccino 心諗 cappuccino 唔係咖啡又係離譜~

    焦糖蛋糕又真係好甜..妳完有無見唔C服咁呀?! 哈
    底下第2層係咪焦糖粒呀 如果係..我超勁鍾意架~

    回覆刪除
    回覆
    1. 二如反掌笠..早呀! 哈哈哈哈
      我仲未食早餐呀~回埋差不多食啦..餓啦我
      之後插花果個呢~放左勁多生果..相對花就少左好多
      火龍果堅架~可以食架! 頭1,2碟我食架..飛你個頭
      清邁果間coffee要揸車去架~town無..所以無同你講呢
      mango passion真係好開胃~由其係泰國..酸/辣最岩啦
      um...唔想再見到件cake~勁甜到漏~中層係你like好似樂家杏仁糖咁架

      刪除