2017年7月7日 星期五

布吉自駕遊。Dream Hotel Sanctuary Spa & Siladon Spa


6月17日- 6月24日 (布吉自駕遊8天之旅)

6月22日(星期四..Day 6)去泰國旅遊..除左做按摩

Spa真係唔少得~除左想變鬆弛熊..最想就係做全身磨砂

等d皮膚乾乾淨淨~滑轆轆先返香港~之前酒店介紹果篇講過

送30 mins massage~Day 5食晚飯前想去做..但booking full晒

咁幫我地book依日10:30am~食完早餐返房hea陣

差不多夠鐘再出去~Sanctuary係酒店1/F
做完簡單登記~職員再介紹幾款body treatment(買一送一)
我地揀Aroma Massage(1hr) + 30 mins free massage

登記完..飲埋杯herbal tea~就跟按摩師入房
房間都算大~有獨立洗手間+淋浴間
先用熱水及海鹽為我地清潔腳部

換好浴衣..等按摩師入黎就開始
個半鐘頭好快過~body treatment既手勢同做spa一樣

好溫柔..柔和..細心~未試過比人搓肚仔..可以完全放鬆

因為我怕唧~盡量按摩/spa都叫佢唔好攪我個肚呢
加上酒店請得既技師..水準都有返咁上下
整體服務+手勢非常好..好舒服
(Aroma Massage B2000/60 mins, 另+17%) (總消費 : B2340 約 HK$546/2人)
6月23日(星期五..Day 7)~之前book定..再去Siladon Spa做spa

去到既時候..覺得好古怪~好似唔同左樣既..之前唔係咁過喎
之後同Receptioist傾開~佢話年半前搬左..唔怪之得啦

職員問晒所有問題+揀好自己想要既精油

飲埋杯TEA..準備入房~我地揀個"Siladon Royal(4hrs)"
房間比以前大好多~雖然玻璃痴左反光紙

不過做spa既時候..都係比較光
都係用青檸+熱水..再用海鹽清潔腳部
做完Foot Massage & Body Scrub..沖涼

送上凍/熱茶+餅乾小吃~中場休息10 mins

房間外望景觀~同以前個泳池差好遠lu

break完10 mins..繼續Aroma Oil Massage & Spa Facial

足鐘4小時..攪掂再係Reception品嚐個"芒果糯米飯"
(buy 1 get 1 free  總消費 : B6200 約 HK$1442/2人)

今次我個技師好young..唔知係咪剛由massage升呢做Spa

開頭手勢都比較似做massage~無咁溫柔..輕手+節奏好快

係後半開始比較好~但提腳放墊都係無咁輕手+溫柔

又可能有比較..雖然都舒服+鬆弛到瞓ed

但Dream Hotel既技師真係溫柔好多呢

(待續)

參考資料 :

1. Siladon Spa - http://www.siladonspaphuket.com/
2. 2015 Siladon Spa - https://yanomichung.blogspot.hk/2015/06/siladon-spa.html

4 則留言:

  1. 五糧笠..妳食住芒果糯米飯等我..
    我要整埋D相先..
    坐定呀下 比我知妳離開張櫈妳就知味道..
    咩味道呀?! 奶油味囉 嘩哈哈哈哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 二食笠..你好快手d啦! 等睇你遊記架! 慢吞吞
      再唔出你就知味道...你岩咩味呢? 豬油味啦! 哈哈哈哈哈

      刪除
  2. 四萬咁口笠早啦~~~~~~~~餓未呀妳?!
    Sanctuary 嘅 Aroma Massage(1hr) + 30 mins free massage
    B2340 約 HK$546/2人都算貴啊 不過舒服都值得嘅 唔係成日做嘛 哈~
    最鍾意有獨立洗手間+淋浴間 無諗過個半鐘都有呢d房呢~
    未試過比人搓肚仔呀?! 咁要多d試喇喎 下次我幫妳慢慢搓呀下 包妳舒服~~~~~~~~

    Siladon Spa 即係搬走咗再開翻嗎?!
    做spa既時候比較光就唔係咁好咯~~~~
    笠..半夾心餅來架?! 幾好味咁喎~~

    buy 1 get 1 free 總消費: B6200 約 HK$1442/2人
    相對呢間就抵好多 哈哈~
    但提腳放墊都係無咁輕手+溫柔--> 好笑呀 幻想佢一野拎起妳隻腳 再一野大力放低妳隻腳呀~

    按摩同 SPA 我都鍾意 但小奧就唔 like SPA 囉~
    我都唔受得力架 但又唔可以摸摸下咁囉~







    回覆刪除
    回覆
    1. 一早笠..差不多餓啦~回應埋就出去食早餐+買餸啦
      酒店做係貴D又+17%~不過手勢真係溫柔好多囉
      有比較就係衰~之前都覺siladon好好
      原來今次遇著更好~不過大姑奶+阿喂弟佢地都係依間做話好舒服
      係呀...搬左~可能舊址要發展大型商場卦
      新址細左好多囉~個餅ok啦..不過依家提起spa既餅仔都驚(哈哈)
      我地依家like spa多d~阿喂都係喎..massage無咁柔呢
      第一次佢都話尷尬架~之後真係好c服就接受左
      小奧係咪都覺尷尬~男人ma

      刪除