2017年7月11日 星期二

布吉自駕遊。Chernglay Kitchen


6月17日 - 6月24日 (布吉自駕遊8天之旅)

6月22日(星期四..Day 6)~係酒店做完Body Treatment(1.5h)

中午出發去super cheap上貨 > Doi Chaang Coffee飲咖啡

回程早d係"Chernglay Kitchen"食埋晚餐..就直接返酒店hea
都係開放式..無冷氣餐館~好鐘意原木做既檯凳
都係local主場多(睇下老闆個視線)

啤酒(x3)
"咖哩炒蟹"
咖哩醬汁好香咖哩味..蟹身入味
"燒蝦"
係河蝦..所以無乜味道~但肉質厚+爽彈
附上蘸汁..我覺得河蝦配豉油/鹽係最好味

泰汁反而起唔到作用~同埋..依個地道泰汁(堅勁辣)
老闆欽點.."明爐鱸魚"
湯底又係好火辣..有青檸好fresh
"炒通菜"..依個超勁好味~夠鑊氣..醬汁好惹味
胃口開始返..來..囉! 好想食飯(x2)

整體食物有水準夠新鮮熱辣~非常正宗泰
(總消費 : B1310 約 HK$305)
個蟹食唔晒..打包返酒店~夜晚翻熱比老闆做宵夜
6月23日(星期五..Day 7)~book左去Siladon Spa做4hrs spa

最後一日想早d係酒店hea~回程係Chernglay Kitchen買外賣

返酒店游下水..飲下野..hea下~夜晚再翻熱食物做晚餐
特別叫食店職員比既"Pe 笠 爸"(辣椒魚露汁)
"黑胡椒炒蟹"..香辣惹味~配料都好多..正!
前一日見好多人食"cow 拍"(炒飯)

依日試下"豬肉炒飯(中)"~加d辣椒魚露更提味

上到檯大家話份量好多~不過太好味..最尾都食晒喎
最後.."炒通菜"~雖然外賣..但全部都依然好味
(總消費 : B460 約 HK$107)
(待續)

2 則留言:

  1. 笑死我 呢篇講嘢食 我又來搭下咀先~~~~~~~~

    Chernglay Kitchen 原木做既檯凳堅靚呀
    我成日幻想如果自己住村屋 有後花園既話 我一定買呢d原木做既檯凳架~

    嘩..邪到不能再邪 我去清邁又係成日話估唔到清邁d女仔咁靚呀 哈哈~
    哦..記得..果次喺飯堂第一次見阿喂嘛 佢同侍應含情默默咁講泰文嘛~~

    晏畫呢餐食勻魚蝦蟹喎 正~
    見妳都好好胃口 Good~~~~

    堅鍾意食咖哩炒蟹D汁同配料 蟹留番比妳食得喇 哈哈~
    地道泰汁(堅勁辣)<--咁即係好辣啦 不過去泰國真係要食辣野 咁先感受到當地飲食文化 嘩哈哈哈哈~

    笑死 諗起個炒飯 我真係以為妳買料自己炒架
    份量超多 係我一個星期既飯量 不過好味既話 真係可以食得哂架~~

    真係要走喇 拜拜妳條布吉尾~~~~





    回覆刪除
    回覆
    1. 一早笠..有野食就實見到你啦(哈哈)
      係啦..好like原本做既檯凳~有d雖然係長方型
      但d木紋真係好靚好大自然feel~我都勁like架

      hey..阿喂去邊都昅女架啦~我唔出聲咋
      成日都口多多架~遲早中佢一鑊甘甘地
      依日有返胃口啦~最緊要有酸辣..就左d乜人咁多日
      真係以後都要好強調..我地係無辣不歡囉

      笑死笑死..咪玩啦! 果日仲做唔夠嗎?
      諗起都火黎

      刪除