2017年7月10日 星期一

布吉自駕遊。Local Noodle & Chernglay Goongkata Buffet Hotpot


6月17日- 6月24日 (布吉自駕遊8天之旅)

今次揀Thalang區..真係無揀錯~好岩我地享往既旅遊生活方式

由其酒店附近..人少又樸素~加上好少游客..唔係旺區呢

老闆都話好鐘意依區..飲食方面又岩~比較多local幫襯既餐館

所以佢話下次可以揀返依區~靜靜地無咁多人..好靜好舒服

酒店附近都有d食店+平民超市~超市買既beers仲超平

**********

依間Local Noodle係酒店附近~Day 5同老闆去過

6月23日(星期五..Day 7)~叫老闆Encore"Local Noodle"
食店..有湯麵, pad thai,中間係飲料區
泰媽媽真係好用心整湯麵~炒野又夠鑊氣..真心好好食
湯麵唔係求求其其上檯~睇得出..好用心煮湯麵

後面果碗有脆豬肉~價錢平..料又足..味道又好! 讚
個炒菜超夠鑊氣..脆嫩好好味
Lemon Shake..天氣熱飲完好開胃+消暑~又唔太甜
6月21日(星期三..Day 5)~知老闆like食火鍋~所以出發前

搵定依間"Chernglay Goongkata Buffet Hotpot"同佢去食
好多local食火鍋..越夜越旺~加上夜晚唔熱..食火鍋都好ok
ouside仲有石檯 & 木檯~全開放式..無冷氣的
檔主好鐘意貓貓~餐廳入面好多貓出沒..仲好多貓BB

食食下有隻貓BB跳左上我張木凳..望住我~我喵下佢呢

唔夠2秒..檔主即刻抱走佢落地(嗚!)~可能唔想騷擾客人卦

任食火鍋..仲有專人BBQ區~可以隨意取(蝦,魷魚,串燒)

依個職員剛燒完魷魚~仲親自拎碟比我地試下(好窩心)
火鍋+BBQ食物..雖然唔係什麼貴價野~但食材好新鮮

仲有雪糕架~埋左單..都唔記得左想試
炭爐放上..BBQ連火鍋爐(一爐兩食)

魚蛋, 豬肉, 紫菜..仲有d菜全部好新鮮
豬肝, 雞心都有~肉類食材又係好新鮮
d蝦雖然細隻..但肉質彈牙
海葡萄都有
不過bbq魷魚..有d韌
除左火鍋 & BBQ..仲有少少熟食+沙律菜+甜品

另叫..啤酒(x3)(總消費 : B708 約 HK$165)

(待續)

2 則留言:

  1. 一直唔想走嘅笠..係我呀..驚未?! 妳唔駛講出來~~~~
    阿喂話好鐘意Thalang區..重點講咗出來啦 原來係超市買既 beers 超平 嘩哈哈 咪扮嘢~

    呢日瞓完又瞓..妳真係堅攰呢..唉~~~~~~
    午餐呢兩碗湯麵真係好有心機整..睇佢擺得好整齊呀~
    我去泰國都好鍾意食湯麵 但一定要加辣椒粉 woo 講起又流口水了~

    嘩..見到妳最鍾意嘅貓貓..呢日開心番哂啦 哈哈~
    專人BBQ區呢下正喎 可以慳番好多時間食其他嘢呢~

    專人BBQ區下面張相 帶帽果個係員工嗎?! 咁細粒嘅?! 細路仔來?!
    兩個人百幾蚊港紙可以食到飽 仲要D嘢係新鮮..
    在香港食呢D任食火鍋 真係唔會比新鮮嘢妳食囉~
    所以真係好鍾意喺泰國食嘢 平靚正~

    妳做咩無啦啦食蒜蓉包嘅?! 哈哈
    係咁..要食健康餐喇
    警告妳唔好拉住我 唔係我會......


    回覆刪除
    回覆
    1. 午笠..以為你叫我一路好走! 哈哈哈哈..choi
      係呀~好明顯因為beer平啦~不過講真..依區超靜係正既(哈哈)
      依日死咁滯呀~加上依家一頭痛我就會嘔呢
      真係好唔舒服~仲要瞓係床..完全唔可以郁先舒服d咋
      話時話..去完依次真係有d驚左去旅行~超級辛苦
      好在係一次..亦講明唯一一次~叫阿喂唔好諗有下次囉
      依間個湯麵超正呀~係啦..你都睇到齊齊整整已經好用心
      味道仲要好好味~個菜又係炒得勁好味

      yeah..見到貓貓真係絕對有治癒作用~見到佢地就開心啦
      =絕對唔會見到某某果d人開心囉..哈哈!
      依間火鍋都好地道~bbq果個人不停燒+refill
      係呀~帶帽+著圍裙果個都係職員~佢refill緊食物呢
      諗下先..好似係佢d仔女呀~所以你話香港d小朋友幾幸福
      人地細細個已經要幫屋企手做野啦~依d大個先識諗

      香港依家d食店越做越衰啦~咩都限時..趕做多一輪
      同埋好多心態只係打工~d野食分分鐘都是是但但交貨
      hey..每樣試下ma~蒜包就一般啦..可能唔係熱辣辣
      拉住係..點先? 好想見識下喎

      刪除