2017年7月5日 星期三

布吉自駕遊。Dream Phuket Hotel & Spa


6月17日- 6月24日 (布吉自駕遊8天之旅)

今個旅程..有4D3N可以過下二人世界~Day 5 check out villa後

我地轉住另一間酒店~今次揀"Dream Phuket Hotel & Spa"
房種..Sky Pool Suite

Full Kitchen..但廚櫃入面完全無廚具

原來要問reception攞先安排送上房(怪)

酒店印製既logo用品~全部都係自家設計

我本身好鐘意(仿)鱷魚皮用品~深藍色..感覺有格調
睡房..用活動玻璃門作分隔
 床面向露台~後面洗手間..用紗廉分隔

小圓檯上面果個都係logo設計..用黎裝電視遙控器的

張椅設計時尚+好舒服好好坐..可以360度轉動

睡房露台
有任何需要..除左搵receptionist~可以直接搵房間服務員

每日清潔房間~仲會摺d毛巾公仔..好有心思(比我整甩左隻眼+鬆左..哈哈)
床好舒服+好好瞓~但用羽絨枕+被~唔太受得陣味
洗手間+淋浴間..分別設計係玻璃門兩邊

淋浴間個花灑超正~水夠猛..熱水又超舒服
依個盒又係設計得好靚~用品當中仲有浴鹽
sky pool suite獨有既私人泳池..露台空間超大超寬敞

依間房既露台景觀..超靚
對面最高層同我地既房種一樣~房間總面積..係下層的3間
除左2/F泳池~7/F都有個長型直池

可以同老闆包池操水
2/F..泳池都好正





2/F..餐廳位置
夜晚好有情調


酒店內任何一個職員..服務都超好~好友善又好笑容

同埋..任何職員見到客人都會似見到朋友~隨心同你吹下水

工作態度非常熱誠~另外..酒店會有代客泊車

總之每日揸車到酒店大門~職員會代泊去酒店停車場

但我地其實唔知個停車場係邊? 又可能係保安問題卦?

取車係Lobby等~佢會揸返架車係酒店大門交比我地


酒店可能比較偏~加上6月淡季..入住既客人唔多

主要都係歐美客~所以非常寧靜舒服


酒店好綠化..鐘意用植物做整幅牆身

有防風防曬功效~因為位置上都幾食風呢
夜晚都會同老闆係露台..望住天空hea飲野

好舒服好靜~老闆坐唔夠5分鐘仲瞓左(可能早幾日實在太攰了)
第一晚出去食完飯~返房就見到送上一份生果
揀依間酒店既另一原因係夠新

亦因為睇中酒店有依個電制設計~除左新穎..真係非常方便


check in送上既coupons..30 mins massage & welcome drink
(待續)

參考資料 :

1. Dream Phuket Hotel & Spa - http://www.dreamhotels.com/phuket/default-en.html

沒有留言:

張貼留言