2018年4月2日 星期一

阿德萊德自駕遊。Adelaide(Airport,Sim,Rental Car)


3月13日 - 3月26日 (阿德萊德自駕遊14天之旅)

我本身比較鐘意去d..生活化又唔算超級熱門既旅遊點

加上好鐘意澳洲既環境~今次決定踏足"南澳-阿德萊德(Adelaide)"

繼續追尋+體驗..我最享往既生活旅遊(14天遊記..正式開始紀錄)

********

訂機票前..先上網做ETA(AUD$20/pp)(授權日生效1年內..可多次進出境澳洲)

同樣經Expedia訂購~今次分開訂機票及Apartment(價錢比套票平)

而月頭機票價格比較高~月尾有機會因為要追quota

所以月尾機票價格又會平少少~大家不妨留意下呢

********

3月13日(星期二..Day 1)~48小時前..做左Online check in

去到機場..自己寄行李~再用QR Code boarding Pass登機

上年聽媽咪講~襯行得走得..都想四圍見識下

咁問佢有無興趣去澳洲~佢諗一諗..話驚阻住我地

之後再問..又話好~咁一齊去啦! 留返爸爸係屋企照顧妹妹

今次乘坐"國泰航空"直航航班(CX173)~HKG > ADL

起飛時間18:45-06:20(+1)(機程約9h05m)~時差(+2.5hrs)(留意冬夏令時差)

準時起飛..仲提早15mins降落

入境要填"入境申報咭"

做得領隊+導遊~梗係要貼心照顧埋尊貴既團友呢

同樣用"自助過關"..先係自助櫃位scan passport > 出票

再去"過關機"..入票 > take photo > 完成~過程非常簡易快

媽咪係"過關機"唔pass~要再去入境專員counter排隊過關

之後到安檢~雖然都算嚴格..但比墨爾本已經算鬆好多

安檢完..一同收走"自助過關飛 & 申報表"

入境大堂唔算大..但指示清晰~租車公司係左邊

因為要入"袋鼠島"~上網睇過好多車行唔allow租車入島

Thrifty條文寫明可以~所以經Economy Bookings上網預訂

價錢比直接係Thrifty平好多

中間係Information Services~老闆話出張卡先..所以去問問

有幾種plan~我地揀個Data Combo 18GB(AUD$40)(約$245)

職員唔會好似電訊公司counter咁..幫旅客active張卡

就咁比張卡+指示單張自己攪~次次active一半就hold住左

唔想浪費時間..去Central Market搵Vodafone職員攪

佢地都話..唔建議就咁買卡~由佢地職員active埋係最好

所以唔急既~去到town搵任何電訊公司出卡..就唔駛煩

世事既野..真係整定好神奇! 2月renew左CSL手機plan

送左張club sim~除左"漫遊數據組合"最有用之外

其他都唔岩用~而"漫遊數據"仲可以用積分當錢用

出發前..我用1320分換左(11日)澳洲區(任用)漫遊數據
(每日數據用量達500MB後,有關速度上限為256kbps
視乎實際速度及使用數據速度的體驗視乎當地漫遊網絡。
(基本上好似我唔太密上網既都一定夠晒用~仲夠數據可以share比老闆+媽咪用添)

一出機場開手機..剔返漫遊數據~已經即刻用到..好方便

入袋鼠島都收得唔錯~反而Vodafone係島任何位置都收唔到

就算唔用積分..澳洲$28/日~我覺得都超值(當後備data都抵)

仲會自動detect/追蹤所屬範圍~選用最強訊號既電訊公司為先

張卡仲可以留返..日後去旅行用添(csl客戶快d申請~真心唔錯..非廣告成份)

準備去租車公司取車~因為counter咁早無人開工

咁直接行去"租車停車場"counter交涉

Information Services旁大門穿出Plaza..向前行

指示牌都好清晰

租車停車場都好大~搵返所屬租車公司counter就可以了

去到Thrifty攪手續~老闆話唔記得帶"香港駕駛執照"(OMG!)

早幾個月訂完車..同佢講左要帶~梗係無將我講既野放上心啦

咁問職員仲有咩方法可以取車? (因為比左deposit~真係唔想蝕錢)

佢地好堅決~指明就算有國際牌..無"香港駕駛執照"都唔得

無計啦! Deposit($$)跌落海lu~唯有搵其他車行租囉

最終係Avis租架.."Kluger Highlander"(AUD$960/12日)(visa約$6000)

貴之前租果架(AUD$400)~但架車就比之前果架再大+靚

正因為要入袋鼠島..多碎石/泥路~我唔想租普通私家車

條軚唔夠硬淨仲麻煩~今次要租架更好性能既車代步

有驚無險! 總算解決左最大既..人為過失問題(哈哈)

今次架租車..12日共陪跑左1561km~油費(AUD$190)(約$1160)

3月26日(星期一..Day 14)~最後一日坐直航早機回港

48小時前online check in~凌晨3:30起身..收拾好行李

5點未夠就出發去機場~前2日已經route check機場路線

咁早出發又無咩車..所以非常順暢

嘩! 真係估佢唔到..咁早機場會咁塞車

我地準備直去Rental Car Returns..先還車

依路牌(右轉)..入租車停車場

搵返所屬租車公司範圍~泊低架車就可以了

雖然好早..但Avis都有專人check還車

紅衫叔叔就係當值人員

check車過程都好快~最緊要入返滿油就攪掂

辛苦晒Kluger Highlander陪跑左咁多日啦

經過12日..變左隻污漕貓~其實中途係Apartment

有幫佢係咁易沖身(頂唔順太dirty)~不過當地真係好大塵土

回程係行人路..行返去T1

2/F離境..可以坐電梯/Lift

過磅睇下..寄倉行李有無overweight

見好多人要即場開喼..再收拾

同樣自助check in取boarding pass+處理寄倉行李

再排隊過磅..運送寄倉行李

澳洲真係咩都好認真~hand carry都要過磅

好在..20kg(總重量可21kg)~職員係咁話perfect

我件行李..25.6kg~佢又叫Perfect(哈哈)

老闆個喼..23.7kg~又perfect(哈哈)

先過一個小安檢(hand carry/ipad/手機/外套/腰帶/小包全部要除底)

送機人士..都可以一齊入去依個zone

媽咪同老闆又去睇UGG..不過無我地果隻款

wow! 唔係呀ma?! International Departures排晒長龍

所以出入境澳洲..真係預多d時間~過安檢實在太仔細花時間

離境再一次大安檢(又係hand carry/ipad/手機/外套/小包/腰帶全部除低)

媽咪個hand carry喼仔有個cream樽~裝左條面巾仔

都要開喼檢查~講明唔係裝cream都唔得..想拎返開比職員睇

連個樽都唔比掂(話唔理入面有無cream~係cream樽+oversize都唔可以拎上機)

最終幫我地掉~件行李仲要打開過左3次X-RAY
(媽咪唔係咁開心..我話無辦法啦! 澳洲係比較嚴格)

過左安檢..可以步行去登機閘口~入面有間Dutyfree

1-2間食店/商店

買滿AUD$300單一消費單據~可以係機場2/F做退稅

依個位置係Gate 18附近~唔知其他gate仲有無

我地乘坐"國泰航空"直航航班(CX174)~ADL > HKG

起飛時間07:25-13:45(機程8h50m)~準時起飛..準時到港

上機後見到條好長好大既彩虹~我同媽咪講..行大運啦(哈哈)

很美的..阿德萊德上空

(待續)

參考有用資料 :

1. ETA - https://www.eta.immi.gov.au/ETAS3/etas
2. Adelaide Airport - http://www.adelaideairport.com.au/
3. Economy Bookings - https://www.economybookings.com/?crcy=HKD

4 則留言:

  1. 澳笠..我來啦..霸個靚位先~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 早笠呀! 都話忙唔駛回啦! 唔聽話既

      刪除
  2. 丫..笑死我呀笠..我要番香港先喇..
    唔記得仲有好多嘢要入機..
    堅痴鬼咗線........

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈哈哈哈..痴鬼線架
      咁快又要返香港~攪到我都趕埋一份咁
      知你超忙啦..努力工作~我會默默支持你既..88

      刪除