2018年4月17日 星期二

阿德萊德自駕遊。Victor Harbor(Granite Island)


3月13日 - 3月26日 (阿德萊德自駕遊14天之旅)

3月19日(星期一..Day 7)~"Victor Harbor"小鎮面積唔算好大

但有個景點..好吸引我想去依個地方遊走~旅行除左shopping

我最鐘意親近大自然~是日行程安排行山.."Granite Island"

揀依間townhouse主因~係方便用腳行去Granite Island(2mins)

其次係小鎮住返幾日~唔駛即日來回..揸成2hrs車咁趕

加上..又要泊停車場~所以小住3D2N既安排..係最好不過呢



地方好空曠..好舒服~對面就係Granite Island

基本上行山活動係免費~如果你想坐馬車入去就另收費

單程:AUD$7/Adult, AUD$5/Child(4-15yrs), AUD$19/Family(2A+2C)

來回程:AUD$10/Adult , AUD$7/Child, AUD$25/Family

去程時間:10:00-15:20(40mins/班) 回程時間:10:20-15:40(40mins/班)

weekend尾車時間至(去程)16:00 & (回程)16:20

基於人道理由..我地選擇唔坐~減少3個人參與..減少馬匹辛苦

順路去探下隻馬仔先(好得意呀)~d腳仔好粗..同埋好長頭髮(哈哈)

同佢不停say hello..真係識望住我架~仲好乖呢

好攪笑..影第2張佢伸左條脷出黎

不過佢見到依個男人抱住隻狗~即刻行返入去

Granite Island唔係好大~網上話環島遊大約45mins

我地再慢行慢慢欣賞~大約行左1h30m

媽咪慣左行路好快~之後仲一支箭咁快步行入去

我同老闆講..都唔係放慢腳步~慢慢欣賞風景既(哈哈)


陰功豬! 見佢拉得好吃力..好辛苦囉


我地繼續沿路軌行入去

風景真係好靚



見老闆同媽咪係咁同架馬車影緊相(哈哈)


去埋洗手間..開始環島遊


真係好大浪


"防波堤"係右邊~老闆係下面指指下..話幫我地影相^^


海中心有海豚出沒~好興奮..不過太遠影到好差 :p

行完boardwalk..就係沙泥路

依個環境好似"Tasmania - Stanley(The Nut)"


似唔似隻手呢?



地理環境都算荒涼~所以有好多植樹

環境真係好舒服+好正


由Granite Island回看Victor Harbor

環島遊完..又行去睇下隻馬仔先(哈哈)


工作人員幫佢整緊馬蹄鐵


陰功! 拆馬蹄鐵~又用鉗又用搥又大力..好似好痛咁

唔睇啦! 返Townhouse休息+食埋lunch..再出去四圍行下呢

(待續)

參考資料 :

1. Granite Island - http://horsedrawntram.com.au/

沒有留言:

張貼留言