2018年4月4日 星期三

阿德萊德自駕遊。Adelaide(Dresscircle Apartments North Terrace)


3月13日 - 3月26日 (阿德萊德自駕遊14天之旅)

3月14日(星期三..Day 2)~今次"阿德萊德"之旅

少不免要走幾個小鎮~同時..分別要訂4間

唔同既"Apartments & Townhouse"方便入住

Adelaide Town會先住5日4夜~依間係經Expedia獨立訂房

首選2 Bedroom,full kitchen,洗衣機,免費泊車,wifi,地段方便

近Town住宿好多parking+wifi要另+$~房間設計又唔太鐘意

原本同屬Dresscircle Apartments..有間係Kent Town全新既

"The Palms Apartments"~係2017年11月開幕

依間我都有考慮..不過好快已經full左無晒房lu

最終揀"Adelaide Dresscircle Apartments(2 Bedroom Apartments)"

********
Dresscircle Apartments..係OAKS Hotel內同一棟大樓

只係買左部份單位作私人租住~Lobby唔屬佢地範圍之內

check in要call職員黎lobby交涉~停車場都要預先booking

有2套鎖匙~大門用鎖匙..其他係酒店出入都係拍卡

來回2次去Apartment都要比錢泊車(浪費左共AUD$8..約$49)

所以見到職員..即刻叫佢攪掂架車先~要用Apartment鎖匙拍卡

轉上去專屬酒店既停車場..先有free parking

專屬Dresscircle既62號位~每次外出要提返起個牌(以防比人盜用)

3/F停車場..可直接上樓層房間/落Lobby

Check out唔駛再搵職員

係1/F停車場..放低鎖匙入Key Box就ok了

我地安排住10/F~如屬酒店房間..每日有清潔

我地果間無既(但問題也不大)

職員會一同上房講解介紹~依間房個View係最靚既

大門口入黎..就係開放式廚房


廚具用具都OK..夠用

最緊要有洗衣機~因為日日都要洗衫+乾衣

廚房前..有個大空間~櫃入面係放碗/碟/杯

客廳+飯廳位置..實景同圖片一樣

地方好乾淨+舒服..冷氣好夠

sofa對面係全落地玻璃..可以睇街景


我每次都會叫媽咪揀房先~佢鐘意住邊間就比佢

但媽咪次次揀房..實考慮埋我地~佢實揀間細房

一係就留間靚景房比我地(真係好感動囉..咩都會以我地為先)

媽咪揀依間..床尾係磨砂玻璃~都驚透光令佢瞓得唔好囉

我地依間有大衣櫃+露台景

Apartment有2房2廁選擇~3個人揀一個都好ok

熱水好夠..淋浴位置都好舒服

房間有落地玻璃望出露台~而客廳就可以行出去

平時我地乾完衣..會放出露台吹吹(因為超勁好風)

有日放左老闆件外套出去夾到實吹~點知係客廳整野

睇住老闆件外套飛左出街~嚇得我呀! 即刻望下吹左去邊

好在吹左係樓下coffee shop露天椅上面~即刻跑落街執

有個當地人見到大笑話wonderful(我估唔到會執到..因為大風到好似打風)

近North Terrace~街景都唔錯..同埋唔會好嘈




每日仲睇到日落美景





另一日..個天好清


夜景都好靚


4/F..仲有泳池,GYM Room,Sauna

有日同老闆一齊落去焗sauna^^

(待續)

參考有用資料 :

1. Dresscircle Apartments - https://www.adelaidedresscircle.com.au/

2 則留言:

  1. 阿德萊笠早呀~
    今日我勁忙..要遲D先來探妳~~
    妳坐定定等我 唔好走開呀下..
    比我知妳行開咗..妳就知味道!!!!
    係咁 88妳條袋鼠尾 哈哈~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 一早(就)笠..今日我都唔係好得閒
      攪掂早少少出門啦要~你呀..真係坐定定做野呀
      我有天眼昅住你架吓! 唔駛急..最緊要快手呀!
      88你條兇豬尾

      刪除