2018年4月21日 星期六

袋鼠島自駕遊。Penneshaw(Western's Rest Holiday House)


3月13日 - 3月26日 (阿德萊德自駕遊14天之旅)

3月20日(星期二..Day 8)~離開"Kingscote"

直接返Holiday House(約45mins)~之前搵"袋鼠島"住宿既時候

第一眼已經被依間Holiday House深深吸引(其他住宿已經睇唔上眼)

加上又近碼頭~走果日唔駛揸長車程..都係方便點之一

所以唔考慮咁多..就決定揀住依間"Western's Rest"

入口大門係後面~同埋..自由時間取鎖匙~唔駛同屋主交涉

條key係灰色箱入面

大門直入位置~有洗衣機+乾衣機

再穿過趟門..就係開放式廚房

廚具超足~不過依個櫃..每日下午開始會有黑蟻出沒

有日焗完野食..個焗盤唔記得洗~第2朝媽咪好早起身

話超勁多蟻..密麻麻佈滿廚櫃檯~我見到實嚇死喎

咁岩之後我放個透明黑字膠袋係櫃面~媽咪經過話嚇死佢

以為又一大堆黑蟻~似乎堅多黑蟻到..媽咪都有陰影(哈哈)


廚房同飯檯中間果張檯..都有好多廚具

由owner自己打理~真係上心+乾淨好多



煮食爐+焗爐旁廚櫃



老闆勁興奮話搵到個飯煲(哈哈)

廚櫃旁既小擺設

中間餐檯..再分成左右兩邊客廳

餐檯仲有蠟燭~晚晚食燭光晚餐^^

最鐘意全落地玻璃窗門~可以睇到露台環境

視野好廣闊又全海景+屋內好光猛

"燒木式暖爐"


另一邊客廳..空間感好大好寬敞

依間Holiday House共有3間房~sofa旁其中間房

叫媽咪揀房先..佢又幫我地揀~叫我地要依間

話光猛+全海景~夜晚遮光有黑簾好瞓d喎(媽咪永遠都係諗人地先囉)

房間無冷氣~頭2日..仲凍到要加被

媽咪揀依間..個窗比較細+透光


洗手間連淋浴間~淋浴設計唔係咁好

擋水玻璃唔夠闊長..去水位唔夠斜+比較慢(地下方型果個)

玻璃邊放地布一定全濕(唔放更加唔得)~所以唔可以太大水

另一個好細既洗手間~又係怪怪地..無抽氣扇+洗手盆

露台位置..超超超正

每朝出黎伸展+呼吸下冰冷清新空氣(人都精神晒)

有日泊左隻大遊輪~晨早運送幾批客上碼頭..環島遊

露台樓梯可以落草地..勁多便便

夜晚有動物出沒~有晚探險遇見幾隻袋鼠(不過好驚人呢)

有日黃昏散步..落沙灘玩




係袋鼠島尾果2日~天氣雖然好熱..但海水都冰涼


尋找海鷗的足跡

我好鐘意袋鼠島~人更加更加少..d人又好nice

空氣超清新~浪聲..雀聲..完完全全遠離繁囂避世感覺


我寫緊字果陣..媽咪叫我睇下老闆(我話..寫埋先~唔得閒理佢)

um..媽咪好奇怪?! 點解我地去旅行成日分開玩?

不過我地係咁! 自娛空間好大~總之對方係視線範圍就ok囉

之後睇下老闆..吓?! 之前係咁話凍~又會游左出去既?! (哈哈)

係沙灘玩完..再係附近行下



老闆突然發現海中心..有群海豚出沒




有晚食完飯出去探險~望上個天..真係超靚超靚

探完險..返去即刻攞相機係草地影星星

原來我未影過影星星喎~影左好耐都唔係好滿意

老闆又催催貢..下次有機會要影得更好


依個環境..依間Holiday House~真係超正超舒服

(待續)

6 則留言:

  1. 一直都很喜歡看妳的遊記,照片拍得很美很吸引啊! 請問妳是用哪相機和鏡頭呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝到訪留言! 謝謝你喜歡我既遊記呢
      我用手機+CANON單反的~不過單反型號已停產了 :p

      刪除
    2. 用手機都影得那麼棒!!

      刪除
    3. 因為手機比單反WIDE好多+方便隨時影呢
      但影星星~就一定要用單反機了

      刪除
  2. 黑蟻笠~~~~~~
    笑死我 我睇到 "廚房同飯檯中間果張檯..都有好多黑蟻"
    嘩哈哈哈哈~

    我唔鍾意呢間 Western's Rest"
    我會諗起西西西西臭西瓜 嘩哈哈哈哈哈~

    超勁多星星呀 親眼見實好震撼
    阿喂真係丫 咁難得見到咁多星星 做咩催催共走人喎 下次我陪妳影夠去 哈哈~

    mi媽好搞笑..奇怪妳地分開玩
    不過學妳話齋 視線範圍內見到就可以呢
    有時大家睇/影唔同嘅嘢 好似去咗2個地方咁架 哈哈~~~~

    我仲未睇其他架 等我呀!!!!!!!!!!
    係咁先 拜拜妳條老吉尾~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 黑旋風笠..哈哈! 諗起都驚
      痴鬼線! 你真係要驗眼啦! 成日睇錯野
      oh no! 此西不同彼西~老老實實..
      不如搵日入房揼佢鑊金啦! 佢真係好黑人憎囉
      再唔係..今年報復式~食晒全超市既西瓜洩憤(哈哈哈哈)

      係呀..如果環境許可~真係全晚瞓係露台睇星都開心
      你知啦! 香港超難可以睇到+無咁好閒情ma
      hey..你都唔係第一日識阿喂啦~佢咁無耐性催遲左啦(哈哈)

      媽咪係架~今次旅行之後~佢都了解多左我地既生活
      仍超易夾過果班人~媽咪真係超好..咩都以我地為先
      完全感覺係"孔融讓梨"故事既人物架
      果d呢...超自私到爆(諗起都嬲嬲豬)

      刪除