2016年10月11日 星期二

馬爾代夫(Maldives)。Sunset Fishing


9月17日 - 9月22日 (6D4N 馬爾代夫之旅)

OBLU..除左All Inclusive餐飲外~仲有3個免費活動

為客人提供耍樂(sunset fishing/village visit/non-motor water sporting)

Sunset Fishing日日有團~其餘2個..每星期指定2日活動

老闆話想試下釣魚~之前見同事成日釣..所以想試下喎

我有提佢..釣魚要好有耐性架(我估佢玩完~應該唔太感興趣~哈)

我無玩釣魚~唔想將自己既快樂..寄生於d魚痛苦身上

所以同老闆講..真係純粹陪佢去(唔好又話我咩都唔參與..活在孤獨村)

Sunset Fishing都好full~星期日報名..要join星期二果團

16:45大地集合~點埋名..等齊人~可以上船


每次出海..大約18-20人左右
2個幫手鈎魚餌~guide負責講解釣魚工具/方法? 

提醒盡量唔好令魚絲kick住珊瑚~會破壞生態等事項

不過真係有人kick住左~要cut斷魚絲囉(oh)
去到某個位置停低後..開始釣魚

 釣釣下..d人都離開自己個位~走晒去船尾/船頭釣
船長釣到大魚~不過會放返落海的

我又唔釣魚~用手機影下日落啦





整個活動連來回時間..大約1.5小時~好快又回程lu

好在老闆釣唔到魚~餵下魚..其實都好唔錯呀(哈哈)
返回原地..Sunset Fishing活動結束

老闆應該好開心~終於嘗試釣魚係咩感覺(奸笑)
依幾日黃昏時間..都有出去行下~影到日落景象




(待續)

2 則留言:

  1. 三世笠~
    咁呀喂係咪真係對釣魚興趣不大呀?!
    其實我都想講 釣完條魚 笑完影完相 之後放番落去 有咩意思呢?!
    不過點都好過即劏來食嘅 如果係咁 我真係食唔落囉~
    真係喎 餵下魚都好唔錯呀 人同魚都開心 哈哈~
    我好想影日出日落 因為係香港應該做唔到呢~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 日日笠..繼續回留言~之後準備煮飯啦
      我估佢應該一般啦~講真..真係要好有耐性架
      佢又成日chok條魚絲~有鬼魚埋黎咩
      同埋..係囉~阿喂都問我點解唔玩
      我話~釣魚=好似我餵佢食野..食啦食啦
      等你一食..我就一野鈎起你個咀會點先
      所以無必要去過癮囉

      刪除