2016年10月3日 星期一

馬爾代夫(Maldives)。OBLU - The Spice(1)


9月17日 - 9月22日 (6D4N 馬爾代夫之旅)

"The Spice"..OBLU全包餐既主要餐廳~早午晚以自助餐為主

有室外及室內座~室內地下舖上幼沙粒..感覺更有沙灘氣息

由大門通往餐廳


中間位置再分成左右出入口~左邊餐廳..右邊食物區

盡頭係餐廳既洗手間
地方好大..再分成左右兩邊




落地玻璃門外..係室外位置~觀景一流

不過頭二日..太大風~大風到好似颱風風力

所以出面完全無開放~但可以自由出入影相呢
無開放既日子..餐檯全部貼近玻璃門~玻璃門都要關上


打後兩日..風力無咁強~餐廳開放室外座

我地都揀坐出面用餐~環境真係一流..心曠神怡
 見好多烏鴉~仲快手偷檯面d包裝砂糖
自助餐(食物區)



沙律區都多選擇~後面大抽氣扇果個係鐵板燒區

每餐有唔同款式..例如扒類, 串燒類, 熱狗都有



熱葷類..有牛/羊/雞/豬/蝦/蔬菜等
早餐係煮蛋區~午/晚餐多數係即整咖哩
對面..早餐有果汁/奶/麥片~午/晚餐係甜品

每日酒店既news..仲有其他餐廳自費餐飲/spa house資訊
Spa都係留返去泰國先做~價錢平+每次起碼要做4hrs
除左coffee/tea~餐廳門口..放左盒唔同味既茶包

可以自取..再問服務員開壺熱水泡茶

(待續)

4 則留言:

  1. 二(易)容笠~早呀~
    等我呀下~
    邪囉 諗住一早開行TURBO清哂D野 點知又來新嘢~~~~~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 三笠..早呀! 近排堅忙喎
      祝你今個星期可以係公司HEA住過啦!
      算唔話得了卦~對你幾好呢 33

      刪除
    2. 三從四笠 估唔到又見到我呢?!
      頭先執好FILE 聽日要PACK箱喇 嗚~~~~

      室內地下舖上幼沙粒 感覺好正呀~~~~
      我怕熱嘅人都會坐室外 個環境咁正 流汗都抵啦~
      下 早午晚餐大部份一樣食物?! 咁又唔係咁好噃~
      要是知道咁樣 真係甜都食埋先啦 嘩哈哈哈~~~~
      妳唔得咁噃 唔食都影下啦 比我睇下都好嘛 哈哈~

      刪除
    3. 日笠夜笠..早呀!
      一直等緊你啦! 直到天荒地老
      餐廳內外都好大風~你實唔覺熱
      不過我怕曬..如果食早餐直曬真係好快燥底(哈哈)
      有D食物指定動作啦~但會轉少少味=菜有灼/炒囉(哈哈)

      刪除