2016年10月6日 星期四

馬爾代夫(Maldives)。Free Walk


9月17日 - 9月22日 (6D4N 馬爾代夫之旅)

OBLU Resort唔算大~不過有日我地睇返health app紀錄

估唔到大半日係島遊蕩~來來回回步行都over 10 km

運動量都ok喎~蕩下又影下相..10 km真係唔多覺囉

環島遊都影左少少相~依篇介紹下環島設施及風景呢

入島落船..第一個接觸既地方"Lobby - Reception"





Lobby入口..除左泊speedboat~仲有Sunset Fishing Boat
 一批客來..一批客走~職員基本送客動作


好! 我地由Lobby開始出發遊蕩
Dive School


Elena Spa
Just Grill(自費餐廳)

沙灘旁用餐


可供浮潛既碼頭~真係超大浪

有日陪老闆係道落水浮潛~大浪到不能自控

我撞到對腳,膝頭,pat pat好多瘀傷~腳又界傷(慘)


浮過一次..轉地方~直接由沙灘落水
但碼頭環境真係好靚..好舒服
每日返房間..必經之地

其他房種..Deluxe Beach Villas(比較近海)
Beach Villas
Beach Suites
有個隱蔽地方..可以蕩鞦韆/坐吊籃
整體路段都係帶叢林feel







夜景








 
(待續)

2 則留言:

  1. 三代同笠 嘩哈哈哈哈哈哈哈
    呢個名 我覺得好似三代都係賊咁呀 笑死我喇笠笠笠~~~~
    去旅行真係行咗好耐都唔覺攰咁架 妳覺唔覺?!
    可能香港濕熱 行多兩行就唔舒服~
    我想問係咪個個WATIER都赤腳架?!
    界傷先慘 真係聽見都痛~~~~
    又見到蜥蝪 我好驚架~~~~~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 日日笠..你今日HAPPY嗎?
      衰!成日話你~你咪又係無句好
      旅行心態同香港唔同ma~學你話齋
      係香港都唔會有閒情影日出日落一樣
      係呀..d侍應都唔著鞋架~有d客由房出黎都係
      但其實佢係石屎地..上面有層沙~我行過覺得唔舒服囉
      全沙又唔同喎..係咪先~見到蜥蝪唔駛驚..有我(叉腰look)哈哈

      刪除